Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 19:06

Susanne schreef:
Niet alleen vandaag: mensen die alleen maar over hun eigen gedoe kunnen vertellen maar nooit eens vragen hoe het nou met jou gaat. En als je dat zelf een keer gewoon verteld amper tot geen reactie krijgen :D

+1000000. Ik blijf echt zo ver mogelijk bij dat soort mensen uit de buurt. :') Vind het ook zo bijzonder dat de personen in kwestie het zelf niet door hebben?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 19:10

Whale schreef:
hagelslag schreef:
Oh echt? Heeft hij nog wel afgebeld?

Nee, helemaal niks gehoord. Heb wel een berichtje gestuurd, maar nog geen reactie. Normaal krijg ik altijd een berichtje van hem als hij wat later is, of als hij ziek is, of iets anders.

Goh wat raar maar ook vervelend

Ik wou net pizza bestellen maar ze kunnen geen pizza maken -O-
Gesloten gezelschap. Oftewel geen tijd om afhaalpizza's te maken -O-
I'm hungry -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 19:31

Vieze rotweer. :brr:

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 19:35

Susanne schreef:
Niet alleen vandaag: mensen die alleen maar over hun eigen gedoe kunnen vertellen maar nooit eens vragen hoe het nou met jou gaat. En als je dat zelf een keer gewoon verteld amper tot geen reactie krijgen :D

Dat dus, even een voorbeeld ik vertelde aan een collega heel leuk dat ik morgen ging kijken bij een paard die ik misschien ga verzorgen en enigste wat ik krijg is oh oké maar ik moest wel de hele dag aanhoren hoeveel repetities en show enz wel niet moest gaan doen voor kerst en hoeveel ze wel nog niet moest regelen daar voor enz

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 20:23

hagelslag schreef:
Goh wat raar maar ook vervelend

Hij had blijkbaar vanochtend een berichtje naar al z'n leerlingen tegelijk gestuurd met dat hij ziek is, maar bij sommige, en waaronder ik, is ie niet aangekomen. Ik vermoedde al wel zoiets.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 20:24

maatje987 schreef:
Susanne schreef:

Dat dus, even een voorbeeld ik vertelde aan een collega heel leuk dat ik morgen ging kijken bij een paard die ik misschien ga verzorgen en enigste wat ik krijg is oh oké maar ik moest wel de hele dag aanhoren hoeveel repetities en show enz wel niet moest gaan doen voor kerst en hoeveel ze wel nog niet moest regelen daar voor enz

Nou ik hoop voor je dat het paardje wat is hoor *\o/*
Ik erger me enkel aan het vieze weer en dat ik morgen moet werken en daadwerkelijk iets nuttigs moet doen. En dat op zaterdag :')

Gini

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 20:27

Ik heb morgen al een afspraak staan met iemand. En nu nodigt een vriendin mij morgen uit voor iets wat ik eigenlijk leuker vind. Maar die eerste afspraak staat al lang, die persoon kijkt ernaar uit en heb ik ook te graag om zo onsympathiek last minute af te bellen. Maar nu moet ik dus 'nee' zeggen tegen de leukere afspraak.

Aan zo een dingen kan ik mij ergeren. :') En daarom ben ik meestal een last-minute beslisser, zodat ik alle opties ken voordat ik iets toezeg. :+

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 20:31

Gini schreef:
Ik heb morgen al een afspraak staan met iemand. En nu nodigt een vriendin mij morgen uit voor iets wat ik eigenlijk leuker vind. Maar die eerste afspraak staat al lang, die persoon kijkt ernaar uit en heb ik ook te graag om zo onsympathiek last minute af te bellen. Maar nu moet ik dus 'nee' zeggen tegen de leukere afspraak.

Aan zo een dingen kan ik mij ergeren. :') En daarom ben ik meestal een last-minute beslisser, zodat ik alle opties ken voordat ik iets toezeg. :+

En de twee zijn op geen enkele manier nog zo te regelen dat je naar allebei kunt :Y)??
Wat eerder naar de een/wat eerder weg en dan wat later naar het tweede?

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 20:37

Castilja schreef:
Susanne schreef:

+1000000. Ik blijf echt zo ver mogelijk bij dat soort mensen uit de buurt. :') Vind het ook zo bijzonder dat de personen in kwestie het zelf niet door hebben?

Dit idd!
Na jaren van teleurgesteld worden ben ik er ook wel een beetje klaar mee en veel selectiever geworden in welke mensen ik nu nog moeite voor doe - en wat ik laat ‘dood bloeden’. Als het niet van twee kanten kan komen, dan laat maar zitten ja. Heeft me af en toe best pijn gedaan maar ik zie nu wel ook in hoeveel beter het is voor mezelf uiteindelijk <3 maar klote blijft het wel, die momenten waarop je realiseert dat jij een relatie/vriendschap belangrijker vind als de andere kant.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 20:40

Dat ik niet goed heb opgelet en de terraria winkel een week gesloten is. Die is ‘maar’ drie dagen per week open, dan halen we krekels of sprinkhanen voor de Gekko. Nu stond ik dus voor een dichte deur: op vakantie.. stomme is dat ik dit wel had gelezen 2 weken ervoor.

Dus maar besteld, megaduur, want verzendkosten zijn veel hoger dan zo’n bakje voedseldieren. Gister besteld, maar niks meer gehoord. Vandaag ook niet. Dus ik die site uitpluizen: blijkt dat ze alleen verzenden op di/wo/do! Natuurlijk had ik gister te laat besteld..

Krijgen ze dus op woensdag binnen, maar donderdag was die winkel alweer open -O-

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 20:44

maatje987 schreef:
Susanne schreef:

Nou ik hoop voor je dat het paardje wat is hoor *\o/*
Ik erger me enkel aan het vieze weer en dat ik morgen moet werken en daadwerkelijk iets nuttigs moet doen. En dat op zaterdag :')

Dankjewel :D

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 20:52

Aan hoe snel er hier op bokt een vooroordeel over iemand getrokken wordt. Dat je maar gelijk voor 'ontevreden' wordt uitgemaakt. Lezen is ook een vak.

Of het feit dat je via PB alles mag zeggen wat los en vast zit en Bokt daar niets aan doen. Ook zo'n bijzondere regel.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 21:23

Marocje schreef:
Dat ik niet goed heb opgelet en de terraria winkel een week gesloten is. Die is ‘maar’ drie dagen per week open, dan halen we krekels of sprinkhanen voor de Gekko. Nu stond ik dus voor een dichte deur: op vakantie.. stomme is dat ik dit wel had gelezen 2 weken ervoor.

Dus maar besteld, megaduur, want verzendkosten zijn veel hoger dan zo’n bakje voedseldieren. Gister besteld, maar niks meer gehoord. Vandaag ook niet. Dus ik die site uitpluizen: blijkt dat ze alleen verzenden op di/wo/do! Natuurlijk had ik gister te laat besteld..

Krijgen ze dus op woensdag binnen, maar donderdag was die winkel alweer open -O-

Kan je de bestelling niet nog annuleren? Het is namelijk nog niet verzonden toch?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 22:01

Dat mijn slber er na 4 weken achterkomt dat er nog een onderdeel miste van mijn examen. Bleek nog een c gedeelte te zijn. Ik was net klaar met mijn plan en helemaal blij dat ik voor de kerstvakantie ruim op tijd klaar was (deadline is pas 10 jan) en baal nu als een stekker. Heb er al 2 dagen flink de pest in en ook even geen motivatie om fanatiek te typen. Morgen maar weer een dag.....

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 22:28

Loeky01 schreef:
Marocje schreef:

Kan je de bestelling niet nog annuleren? Het is namelijk nog niet verzonden toch?

Thanks, heb even een mailtje gestuurd dus hoop dat dit kan!

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 23:52

Er was vandaag weer eens 50% korting op non-food artikelen. Veel mensen aan de kassa gehad die niet super goed Nederlands kunnen, opzich prima maar soms snap ik echt niet wat er bedoelt wordt. Of mensen houden dan gewoon een broek voor m'n neus en verwachten van mij dan dat ik weet wat ze willen. De een wil alleen de prijs weten, de ander wil hem kopen en weer iemand anders heeft 842929292828 artikelen waarvan die ALLEMAAL de prijs wil weten en dan beslist om 3 dingen te houden. De rest moet ik dan onder m'n kassa kwijt en daarna terug brengen. Of mensen beslissen dat ze iets toch niet willen en gooien het ergens op een plek waar het totaal niet hoort. En ik ben ongesteld en mega buikpijn en zit niet zo goed in m'n vel, dus was een goede combinatie.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 00:57

Me moeder rijdt ook op me ponnie.

Ik krijg er nog net niet uitslag van. |(

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 01:03

Nabster schreef:

Ik krijg er nog net niet uitslag van. |(

Nu denk ik ook nog eens aan famke hoe heet ze.

Edit: Famke Louise! Met op me monnie, maar in dit geval op me ponnie

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 02:56

Slapeloosheid

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 07:33

Dat sommige mensen toch nog altijd even na moeten trappen.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 13:22

Ik voel dat ik ongesteld ga worden. Neeeeee :')

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 13:30

Aan dat ik mentaal (voor het eerst in mijn leven eigenlijk haha) totaal niet lekker ga en ik mezelf daar niet uit getrokken krijg. Zie dingen/toekomst/school niet meer zitten en rationeel kan ik bedenken dat het vanzelf over gaat, maar qua gevoel is het al weken rot. Feessie. *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 13:58

Kat die van boven naar beneden kotst :r

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 15:34

Aan dat we al sinds donderdagmiddag geen internet hebben en alle bedrijven naar elkaar wijzen, ons een beetje belachelijk zitten te maken en nog altijd weet niemand wanneer het gefixt gaat worden. Ze roepen al 24h "over een paar uur weten we de schade en hoe lang je duurt". En ondertussen zit de hele flat zonder internet, in een periode met heel veel deadlines voor studenten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 17:00

Nabster schreef:

Ik krijg er nog net niet geen uitslag van. |(
:o

Ik ga zo uit eten en dacht na het omkleden, laat ik nog wat parfum op doen. Daarna ging ik me opmaken en mijn haar doen en deed volgens routine wat parfum op.
Nu ben ik een MK Wonderlust stinkbom. :D
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-12-19 17:02, in het totaal 3 keer bewerkt