Ze hebben allebei een stel hersens en verschillende gedachten. Dus gevoelsmatig zeg ik twee individuen. En ja, dus een trio.
Hier hebben we het over siamese tweelingen. Zijn er ook babys met 4 armen of 4 benen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kookaburra schreef:Hier hebben we het over siamese tweelingen. Zijn er ook babys met 4 armen of 4 benen?
_Karlijn schreef:Kookaburra schreef:Hier hebben we het over siamese tweelingen. Zijn er ook babys met 4 armen of 4 benen?
Volgens Google/Wikipedia wel.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Lakshmi_Tatma
Wat ik me dan altijd afvraag: waarom zie je dat zulke kindjes voornamelijk in India/Bangladesh etc geboren worden (op tv in ieder geval?)?
corinep schreef:Captain schreef:Stel je hebt seks met een Siamese tweeling.. is dat dan een trio?
Dat ligt eraan of beiden personen ook daadwerkelijk meedoen...
Zo ja, dan wel. Als de ander alleen aanwezig is omdat ze nou eenmaal aan elkaar vast zitten maar niet meedoet dan niet.
Banyu schreef:Ik vraag me toch af, hier werd aangeraden om te verven op ongewassen of vettig haar. Maar waarom wassen ze bij de salons dan wel van te voren?
Banyu schreef:Ik vraag me toch af, hier werd aangeraden om te verven op ongewassen of vettig haar. Maar waarom wassen ze bij de salons dan wel van te voren?
IsaCalixa schreef:Ik heb een hele simpele vraag, maar hoe maken jullie je bril schoon?![]()
Mijn bril wordt namelijk (bijna) elke dag erg vies: ofwel van regen, mascara, door het beslaan van het mondkapje.. en ik kan er niet tegen als er allemaal vlekjes/spikkels op zitten.
Nu is mijn enige manier om 'm écht goed schoon te maken, door onder de kraan te houden, af te nemen met (geur/kleurloze) afwasmiddel en opnieuw af te spoelen. Met een doekje vegen de vlekken alleen maar erger uit, tot het één grote waas wordt. Echter ben ik bang dat te vaak met afwasmiddel niet goed is..
Hoe doen anderen dit toch?
poes schreef:Over de bril: Altijd eerst afspoelen anders maak je krassen. De mijne gaat gewoon mee in bad. Maar ze worden idd erg snel vuil tussendoor!
fotolijstje schreef:Wanneer ben je echt aansprakelijk voor schade?
Tijdje geleden 2 jaar terug ofzo sloeg ik per ongeluk een telefoon uit iemands handen die achter mij liep omdat ik struikelde. Deze viel maar was op dat moment niet stuk, maar ja er liepen zoveel mensen die trap af dat hij eraf viel en toen was die echt stuk.
Nou ja wij wel betalen want hun hebben het niet breed, en wij kunnen dan absoluut wel missen.
Cowboy55 schreef:fotolijstje schreef:Wanneer ben je echt aansprakelijk voor schade?
Tijdje geleden 2 jaar terug ofzo sloeg ik per ongeluk een telefoon uit iemands handen die achter mij liep omdat ik struikelde. Deze viel maar was op dat moment niet stuk, maar ja er liepen zoveel mensen die trap af dat hij eraf viel en toen was die echt stuk.
Nou ja wij wel betalen want hun hebben het niet breed, en wij kunnen dan absoluut wel missen.
Heb je geen persoonlijke WA Verzekering?