Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jesuisRooos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 00:32

Bambi1995 schreef:
jesuisRooos schreef:
Ik kom me toch ook maar eens melden!

Lees stiekem al maanden mee haha.

Tinder en Happn allebei, maar merk wel dat ik gauw m’n interesse verlies zegmaar. Het geduld voor elke keer opnieuw die “hoi hoe gaat het, alles goed” praatjes is echt een beetje weg haha.

Ik heb m ook op 30 km staan, maar doordat ik zoveel door t land tour heeft dat eigenlijk weinig zin.. :+

Ik ben zwaar allergisch voor die standaard gesprekken. Ik vind er geen hol aan haha. Soms negeer ik die vragen ook gewoon en leid het gesprek zelf op een leukere manier.

Ik reageer tegenwoordig eigenlijk bijna niet meer als het zo’n gesprek is merk ik..

En geweldig, dat plaatje is zó waar :')

Vooral het “de gedachte dat iedereen onder de indruk is van je lichaam”. (Ik sta zelf ook 4x per week in de sportschool maar kan me nog altijd die gedachte niet voorstellen haha)

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 00:38

listiglistje schreef:
Mijn date stuurde mij net een foto van de gemiddelde tinderman :+ :') hilarisch...die swipe allemaal direct naar links...
[ [url=m/vRwYgq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hier 50 kilometer

Verder dan het flesje water kom ik niet, en dat is niet voor het gezonde maar omdat ik het gewoon lekker vind :')

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 00:42

Haha hier staat hij op 10 kilometer. Wil het liefst zo min mogelijk moeten reizen, maakt het alleen maar lastiger met afspreken.
Meeste matches zijn dan ook rond de max. 10 km. Maar soms wel meer.

En indd die standaard gesprekken vind ik ook niet altijd fijn, maar soms helpt het wel om het gesprek wat op gang te brengen in het begin :P En ik merk ook snel genoeg of ze interesse tonen (dmv doorvragen) in datgene wat ik antwoord op de vragen. Tonen ze geen echte interesse, dan vind ik het al niet meer aantrekkelijk. Dan kap ik het ook af.

Ohja trouwens over dat veel contact hebben op WhatsApp.... Meestal lopen de gesprekken dan een stuk vlotter dan via Tinder oid. Daardoor denk ik dat er sneller dingen gezegd worden die niet zo bedoeld worden. Misschien dat het daardoor ook komt dat er bij WhatsApp veel miscommunicaties voorkomen.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 00:46

Ach als je een auto hebt is 50 km nog wel te doen...liefst binnen een straal van 25, dat is ideaal.

Date woont 37 km van mij vandaan. Wel makkelijke snelle route, bijna alleen snelweg.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 00:48

Ja dat scheelt wel inderdaad. Maar had tot nu toe nog geen eigen auto, had alleen soms een auto tot m'n beschikking. Binnenkort wel, dus dan ben ik niet meer afhankelijk van het OV.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 00:49

Ik ben heel kortzichtig. Ik zou voor geen goud buiten Alkmaar willen wonen en liefst ook niet daten.

jesuisRooos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 00:55

lieveli schreef:
Ik ben heel kortzichtig. Ik zou voor geen goud buiten Alkmaar willen wonen en liefst ook niet daten.

Hier ben ik gelukkig heel makkelijk in!

Ook absoluut niet logisch dat ik happn gebruik, want over anderhalve maand verhuis ik naar 70 km verderop haha.

Urbanus

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 01:17

Naar Alkmaar? <3

jesuisRooos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 01:46

lieveli schreef:
Naar Alkmaar? <3

Helaas.. Nijmegen gaat het worden! Haha

Bedoelde ook meer dat ik makkelijk ben in de zin van niet echt “honkvast” haha.

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 02:55

linoleum schreef:
Listiglistje, ik zou ook niet de date van morgen afwachten wat je met je eerdere date gaat doen. Alsof je hem achter de hand houdt voor als je eerste voorkeur niet is wat je verwacht.

Tuttebel, wel al een date afgesproken? Misschien gaat wel goed als jullie samen zijn en beide tijd en aandacht hebben voor elkaar.

Ik swipete alle sportieve reislustige ook naar links. Huidige date heeft marathon gelopen, traint voor triatlon en is gek op reizen. Was alleen niet te zien aan z’n Tinder foto’s :')
Heb wel steeds meer neiging om het gewoon zelf af te kappen. Maar heb hem mogelijkheid gegeven om nog met z’n beste vriend over te praten. Moet ik hem die tijd ook geven.

Vrijdagavond afgesproken om film te kijken.. Ik ben benieuwd.. vanmiddag ff tijdje geappt en dan is er opeens weer stilte midden in het gesprek terwijl hij mijn appje wel leest

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 07:37

lieveli schreef:

Haha herkenbaar :') Ik kom uit Obdam (vlakbij Alkmaar dus *D ) en wilde binnen een straal van 10 km blijven.
Inmiddels woon ik onderin Noord-Brabant :')
Maar ik zou niet anders meer willen. Wat is dat volk uit NH over het algemeen vreselijk stug in tegenstelling tot Brabanders.
En de natuur hier <3

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 07:56

Grappig, ik heb dat totaal niet. Kom van oorsprong uit Grave (Noord Brabant) en ik woon nu boven Dokkum. Tegen de zee zijn aan, where the world ends :')

Ik blijf hier vanwege het co ouderschap. Het voelt echt als thuis hier, helemaal in mn eigen huis. Maar ik zie mezelf zodra de kids 18+ zijn gerust ook weer naar Brabant verhuizen hoor. Ik ga hen iig stimuleren om in een grote stad te gaan studeren en om op kamers te gaan. Stimuleren he, niet verplichten. Ik vind nml dat het je verrijkt om eens ergens anders te wonen. Het verbreedt je blik, je referentiekader wordt anders.

Dat steevast op 1 plek willen blijven vind ik meestal een beetje suf :=

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 09:49

Alkmaar is ook wel heel leuk :D

Ik zou zelf ook niet heel snel verhuizen naar een andere stad/provincie denk ik. Daarvoor vind ik Groningen te leuk, m'n werk is hier (nou ja, in het hele noorden :+ ) en de paarden staan hier ook goed.

Dat plaatje herken ik niet zo, maar wellicht Tinder ik in een andere leeftijdscategorie :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 10:21

Ik zou ook niet zomaar wegrukken uit Brabant.... maar goed wie weet wat de toekomst brengt :) maar tot nu toe blijf ik lekker zitten waar ik zit.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 11:25

Bambi1995 schreef:
Ik heb hem op 30 km staan.

Ik had ergens gelezen dat het niet heel goed is om heel veel contact te hebben op whatsapp. Heel vaak loopt het door whatsapp uit op een mislukking. Dat komt soms omdat dingen verkeerd geïnterpreteerd kunnen worden. Wat denken jullie hier van?

Plus als je alles al over Whatsapp hebt besproken.. :P

Die van mij staat op 60km. Het grote nadeel wat ik daarmee heb is dat ik aan het IJsselmeer woon en met 60km hemelsbreed dus ook Amsterdam/Noord-Holland en omgeving er bij heb -O- dan heb je het toch realistisch gezien over een kilometer of 100. Nou ben ik niet tegen een eindje reizen, maar zo wordt het wel snel té ver.

Ik zie net dat ik weer een boost beschikbaar heb. Kijken of ik nieuwe maandelijkse match krijg :+

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 11:58

Hier een echte Texelaar. Dat eiland blijft een lastig dingetje. Wil ook niet weg dus moet iets importeren ofzo :')

Zou vanmorgen een date hebben met iemand waar ik al paar weken mee app maar gisteravond zei hij opeens af. Heb m veel geluk gewenst graag of niet hoor.
Zat thuis met 2 vriendinnen aan een wijntje en omdat ik toch niet meer vroeg hoefde maar gezellig de kroeg in gedoken. Hilarische avond gehad gehuild van het lachen. Wel steeds alles bezette mannen om me heen te hangen daar blijf ik me over verbazen. Maar met die meiden was het super gezellig.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 12:07

O texel, leuk. Daar heb ik ook 3 maanden gewoond en mijn ex schoonzus woont daar. Het eiland heeft een speciaal plekje in mijn hart haha.

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 12:08

De leuke match die ik nu heb woont wel iets van 45km verder, terwijl het op 25km staat dus tsja haha.. Maar dat is ook nog wel te doen.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 12:10

Op een eiland lijkt me dan zo lastig he om uiteindelijk een date te hebben. Heb je wel eens een date gehad, eerder al?

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 12:15

Wij wonen nu 22 km uit elkaar en dat vink eigg al ver zat :’)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 12:20

Ik heb qua afstand volgens mij iets van 25-30 staan maar ik woon in een gat en ik kom regelmatig in de stad Groningen dus op zich is dat niet zo erg dan.

Lekker crinchy weer: Je bent voor mij al echt in 1x de jackpot..
_O- Mag ook wel wat minder hoor :')

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 12:25

Nayomie schreef:
Op een eiland lijkt me dan zo lastig he om uiteindelijk een date te hebben. Heb je wel eens een date gehad, eerder al?

Valt wel mee toch? Als je de auto aan de overkant laat staan is de boot niet zo heel duur. En hoe leuk is dat, een date op Texel! Zoveel leuke dingen te doen ook haha.
Moet je alleen wel de laatste boot halen, anders wordt het een verplichte logeerpartij :+

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 12:26

Inney schreef:
Nayomie schreef:

Valt wel mee toch? Als je de auto aan de overkant laat staan is de boot niet zo heel duur. En hoe leuk is dat, een date op Texel! Zoveel leuke dingen te doen ook haha.
Moet je alleen wel de laatste boot halen, anders wordt het een verplichte logeerpartij :+

Nja als de date bevalt, is dat niet zo erg toch? _O-

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 12:27

Zulk soort openingszinnen kan ik altijd wel om lachen, vind ik leuker dan "hey alles goed?"

Ik heb nu een aantal matches waar ik mee praat, maar die zijn niet zo actief op tinder ofzo, want duurt steeds best een tijd voor ik reactie krijg.

Ik heb mijn afstand op 30km staan, maar heb ook vaak matches uit Groningen (ik kom uit Leeuwarden)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 12:30

Het was niet eens zijn openingszins _O-

Zijn het wel mensen die de moeite waard zijn om mee te praten, Yvanka?