Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 19:19

Mn vriend kan ook echt niet plannen. En nog minder nadenken en communiceren over de ‘planning’.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 19:30

Ah op die manier ‘gewonnen’ Dacht dat je de reis had gewonnen als zijnde gratis :)

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 19:33

DeMolenhoek schreef:
Ah op die manier ‘gewonnen’ Dacht dat je de reis had gewonnen als zijnde gratis :)

Nee 365,- zei ik net ook haha.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 19:34

SavannahNx schreef:
DeMolenhoek schreef:

Nee 365,- zei ik net ook haha.

Kon zijn dat dat de waarde was.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 19:36

Ah ja snap ik. Maar dat was wat ervoor “geboden” hadden..

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 19:54

SavannahNx schreef:

Ik zou bij Flywise ook even gaan klagen. Je hebt immers aan hun ook geld betaald voor dit weekendje.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 21:30

Dat de verpleegkundige op de afdeling me was vergeten te bellen dat mijn moeder terug was van de ok, zoals afgesproken.. kon haar horen vloeken maar een excuus kan er niet vanaf 8)7. Want een andere verpleegkundige mocht het oplossen. Gelukkig ben ik de moeilijkste niet maar maak me dan wel zorgen.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 21:34

iirrssjjee schreef:
SavannahNx schreef:

Ik zou bij Flywise ook even gaan klagen. Je hebt immers aan hun ook geld betaald voor dit weekendje.

Thanks! Ik ga echt bij iedereen klagen. Secuirity van Eindhoven chanteerde zelfs een man. Een man was redelijk overstuur omdat ie al 2 uur in de rij stond net zoals ons zowat en voordringende mensen gewoon aan de beurt waren en dit zei hij tegen de secuirity waarop hun zeiden dat ie “eff rustig!” Moest doen. Die man zei dat het oneerlijk was en dat ie niet rustig zou doen. Waarop de secuirity zei “Ja als u zo doorgaat zorg ik ervoor dat u helemaal niet meer gaat vliegen meneer!” Echt bizar.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 07:43

Aan dat ik vol in mijn lip gestoken ben door een mug en nu met een gigantische bult erop rondloop.. heb morgen sollicitatie voor een stage en klassenreünie en moet vanavond ook nog werken.. iemand de gouden tip om het te laten slinken?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 07:45

xPabloBokt schreef:
Aan dat ik vol in mijn lip gestoken ben door een mug en nu met een gigantische bult erop rondloop.. heb morgen sollicitatie voor een stage en klassenreünie en moet vanavond ook nog werken.. iemand de gouden tip om het te laten slinken?

Ijs er tegenaan houden.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 09:08

Wij hebben een prachtig systeem om facturen te verwerken, maar enkele functionaliteiten werken (nog) niet helemaal naar behoren.
Soms moeten we dus wel dat systeem passeren en rechtstreeks in het boekhoudprogramma boeken, maar dan moet dat systeem alsnog ge-update worden. Een mogelijkheid waar mijn inziens nog veel te veel gebruik van gemaakt wordt.
Zo ook net. “Ja deze factuur doet het niet!” Ik zie binnen twee seconden waar de gebruiker een fout heeft gemaakt, maar ipv die te gaan corrigeren zegt ze “oh, dan boek ik hem wel rechtstreeks hier”
Nee! Je doet gewoon je werk, zorgt dat die factuur klopt en boekt hem via dat systeem. Die omweg is niet om gebruikersfouten op te lossen!

Edit: en nog geen 5 minuten later is het opgelost. Was dus helemaal niet zo moeilijk als ze dachten _-:(

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 13:03

Aan de kraaien ! :')
Elke dag gaan ze badderen in de grote drinkbakken op het land en verzuipen dan bijna of helemaal :+
Terwijl ik overal kleine emmertjes gezet heb zodat ze daar veilig drinken en badje hebben :roll: :=

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 13:09

Welk vliegveld was dat dan? Echt bizar dat het zo gaat dan..

Pandora probeer je het zo goed te doen :')

Aan dat ik echt geen zin heb om de hamsterkooi al leeg te halen, maar het zal toch moeten, anders jank ik iedere keer als ik mijn kamer kom alles bij elkaar..

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 14:14

Zou vanmiddag wat met mams gaan doen, moet ze ineens mee met m'n broertje naar school en om 3 uur haar nagels laten doen. Nice. :roll:
En zegt ze ook nog: "Je kan wel mee naar de nagelstylist. Gezellig!" nou nee- bedankt, de vriendengroep van de zoon van de nagelstylist heeft een deel van m'n leven verpest. Ik sla het aanbod af voor deze keer.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 14:42

De brutale mond van mijn tienerdochter.Ik hoop dat er vanavond een giga spin in haar kamer zit.Normaal komt ze naar mama rennen om de spin te vangen.Nu dus niet.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 14:53

Fennadev schreef:
Welk vliegveld was dat dan? Echt bizar dat het zo gaat dan..

Pandora probeer je het zo goed te doen :')

Aan dat ik echt geen zin heb om de hamsterkooi al leeg te halen, maar het zal toch moeten, anders jank ik iedere keer als ik mijn kamer kom alles bij elkaar..

Eindhoven Airport.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 14:58

Britta31 schreef:
De brutale mond van mijn tienerdochter.Ik hoop dat er vanavond een giga spin in haar kamer zit.Normaal komt ze naar mama rennen om de spin te vangen.Nu dus niet.

Wauw dat is volwassen, het scheelt dat ze gewoon een tiener is.

Ik irriteer me eraan dat een reisdagboek niet op voorraad idd een ik hem nu online moet kopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 15:01

Britta31 schreef:

Je irriteert je wel heel vaak aan je kinderen zeg, ook leuk voor hun om dat later terug te lezen op het internet. :n

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 15:03

Wat teruglezen? Dat moeders maar een mens is? Er zijn mensen die in dit topic ook eindeloos doorgaan over hun ouders, zussen of broers en daar wordt niet zo op gereageerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 15:05

Idd, ik denk dat Britta juist heel realistisch is.. Iedere moeder kan haar tienerkinderen wel eens achter het behang plakken, al zullen er weinig dit toegeven ;)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 15:10

Dat ik zweet op alle plekken %)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 15:18

Het is ook niet de eerste keer.Maar wel lief doen als ze wat nodig heeft.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 15:24

Relaxed schreef:
Idd, ik denk dat Britta juist heel realistisch is.. Iedere moeder kan haar tienerkinderen wel eens achter het behang plakken, al zullen er weinig dit toegeven ;)

Ik geloof dat mijn moeder dat zelfs meerdere malen per dag kon :+

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 15:25

Britta,
Ik heb nog wel een spin op de slaapkamer die aan t chillen is! Mag je best hebben :')

Ik irriteer mij aan dat mn psoriasis alleen maar erger wordt..

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 15:28

Afbeelding
Onze spin zoekt nog een partner.Misschien te vinden in de kamer van mijn tienerdochter.Anders kom ik de spin wel ophalen.