Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Livito schreef:Ik heb ruim 2,5 week geleden een hoofdstel verkocht via marktplaats, geld ontvangen verzonden via Kiala, maar de koper haalt hem niet op.. Reageert niet op mijn mailtjes, en de 14 dagen zijn vandaag om, dus dan komt hij weer retour , Iemand enig idee wat ik hier nog aan zou kunnen doen? Ik moet tenslotte de retour kosten ook weer betalen via Kiala.. nog nooit eerder mee gemaakt zoiets.
fionaf09 schreef:Macbook is opgehaald!
Ik had de laptop klaar gezet, zodat de koper hem uitgebreid kon testen. Hij stond binnen 3 minuten buiten. Ik was ontzettend verbaasd, want had verwacht dat het lang zou duren. Hij nam hem zo mee. Zo kan het dus ook: precies op tijd, goede communicatie en snel afhandelen (+ aardig en netjes).
Livito schreef:Ik heb ruim 2,5 week geleden een hoofdstel verkocht via marktplaats, geld ontvangen verzonden via Kiala, maar de koper haalt hem niet op.. Reageert niet op mijn mailtjes, en de 14 dagen zijn vandaag om, dus dan komt hij weer retour , Iemand enig idee wat ik hier nog aan zou kunnen doen? Ik moet tenslotte de retour kosten ook weer betalen via Kiala.. nog nooit eerder mee gemaakt zoiets.