Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 19:04

Ze hebben een rekenfout gemaakt waardoor de aangekondigde top 3 niet meer klopte, dus hebben ze besloten om iedereen te laten doorgaan... Lekker professioneel.
Nu zal het stemmen voor 50% meetellen en de cijfers van de jury voor deze opdracht voor 50%. Krijgt zo allemaal een erg bittere nasmaak.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 19:08

Meen je die!?
Ik las inderdaad dat opdracht 2 ook meetelde, snapte het al niet. Erg onprofessioneel inderdaad...

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 19:15

Ja, echt ridicuul. Nu zijn er dus personen door die noet voldoende punten hadden maar die wel 15.000 volgers hebben op instagram. Lekker eerlijk.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 19:19

Nou lekker dan....

Waar kan ik stemmen? Want mijn stem heb je!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 19:25

Ik heb ff met een aantal verschillende mailaccounts op je gestemd Yasmine, vind het ook maar een raar gebeuren...

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 20:07

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 20:20

Ik heb ook nog wel wat accounts :') Ga ook stemmen daarmee!

Edit: he, jammer, ik krijg een melding dat je maar één keer kan stemmen, dus ik doe het morgen eventjes op stage wel.

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 20:30

Mag ik me hier ook melden? Ik heb een blog. Jullie mogen best kijken, de naam staat in mijn onderschrift, maar het kan zijn dat je het misschien kinderachtig ofzo vind. Ik hoop natuurlijk van niet. en kunnen jullie me ook tips geven?

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 20:31

Hee horsielove, als ik je een tip mag geven: zorg dat er een spatie zit tussen de : en je link, dan is hij klikbaar en kunnen mensen hem direct aanklikken :) Ik ga een kijkje nemen!

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 22:53

Zou iemand mij misschien willen helpen? Ik ben bezig om rechtsboven in mijn site van die logo's te hebben van social media icons. Maar nu heb ik die van twitter al ingesteld. Als ik nu op de site kijk zie ik terwijl die aan het laden is het icoontje maar zodra de site klaar is met laden wordt die onzichtbaar? Als ik met mijn muis er overheen ga zie je wel een handje en kan je er op klikken. Ik weet niet zo goed hoe ik het op moet lossen :(

Edit
Volgens mij is het nu wel gelukt. Hoop ik in ieder geval :)

Ik heb ook een nieuwe blog online. Gewoon een paar gevoelens die ik kwijt moet
http://www.maureenstegeman.nl/personal/maustalks/

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 09:45

Ik heb voor je gestemd Yasmine! Wel balen dat het zo gaat nu.

Ik heb vandaag weer een holo op mijn blog, Layla Purple Illusion.

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 16:15

ik ga straks nog even stemmen Yasmine. Nu geen tijd haha. Huiswerk :r

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 16:30

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 16:39

billionache schreef:
Ik heb ook tweemaal gestemd Yasmine! Jammer dat het nu zo loopt... Inderdaad niet erg professioneel :n

Ik heb vandaag een kleine frustratie-post online :D
5 dingen die een fotograaf niet wil horen

Indd bij X krijg ik er meer Is irritant, en het elke dag ben je al klaar? Ik kan mij er zo in vinden.

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 17:08

Nieuwe blogpost op mijn blog over respect voor iedereen die is vermoord omdat degene een bepaald geloof of levensovertuiging heeft. Respect

billionache schreef:
Ik heb vandaag een kleine frustratie-post online :D
5 dingen die een fotograaf niet wil horen

Ik ben geen fotograaf ;) maar ik kan het me heel goed voor stellen dat die dingen irritant zijn. Leuk artikel om te lezen.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 18:54

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 19:15

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 20:34

Ik kan me die ergernissen als fotograaf heel goed voorstellen! Veel mensen denken niet even na bij al het werk dat erbij komt kijken..

Vandaag is mijn review online gekomen! Over de 3-in-1-iPhonelens. Baal er wel een beetje van dat de foto's echt van superslechte kwaliteit zijn geworden, ze zijn natuurlijk met mijn iPhone gemaakt, maar ze zagen er een stuk beter uit op m'n telefoon. Dus even uitvogelen hoe dat verbeterd kan worden!

Review: 3-in-1-iPhonelens

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 22:22

Gisteren mijn nieuwe blog online gezet. Een van de tools in paardentraining die ik nu heel anders gebruik dan 10 jaar geleden is mijn trainingsdagboek. Schreef ik vroeger gewoon op wat ik die dag gedaan had met hoe het ging, nu gebruik ik het vele malen efficiënter zodat ook mijn trainingen efficiënter worden en ik eerder en veel gemakkelijker mijn doelen bereik. Lees hier hoe ik dat doe...

Een van mijn andere blogs, over de voordelen van het hebben van een 'trainingsmaatje' (accountability partner) wordt nu volop gedeeld op FB. Oa door een bekende clickertrainster uit de UK met een wetenschappelijke achtergrond in diergedrag. Dus dat is echt super! *\o/*

Welkom horsielove3: je link in je onderschrift is niet aanklikbaar zoals Jennifuur al aangaf.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 22:23

Zo hé :wow: enorm veel leuke feedback gekregen op mijn post van daarnet! Ook plots 160+ views, terwijl ik eerder op piekdagen misschien rond de 30-40 uitkwam. Nog steeds een laag cijfer tov veel blogs hier, maar ik vind het toch opmerkelijk :D

@Eef01: mooie post, verwoordt precies wat ik dacht toen ik het op TV zag :j

@Tazzey: oeeeeh die boxen zijn gaaf! Het is dat ik niet graag veel geld spendeer aan make-up :=

@Maureen95: ken helaas niet veel van games. Sims ken ik uiteraard wel :D Heb ooit nog één van de eerste versies gespeeld!

@Jennifuur: Leuk ding, die iPhone-lens! Inderdaad geen topkwaliteit, maar toch gave resultaten voor 'maar' een telefoon :-)

@HippoLogic: heel gaaf om op die manier erkenning te krijgen!

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 07:49

Dankje billionache. :o

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 08:19

Superleuk, Hippologic! Op zo'n manier erkenning krijgen geeft toch een enorme boost lijkt me. Je post over het trainingsdagboek is ook weer leuk, misschien dat ik er toch ook maar een ga aanleggen.

Die fotografen-ergernissen, ik kan het me helemaal voorstellen! Goed geschreven ook trouwens, het is gewoon fijn te lezen en voelt totaal niet zeurderig aan.

Bij mij ook weer eens een post, dit keer over nepkoffie (en hoe je er mee kunt koken).
The Many Uses of Grain Coffee :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 12:55

De fotografen ergernissen zijn hier ook bekend. Ik ben gestopt met professioneel fotograferen doordat de markt volledig verziekt is geraakt. Heel zonde want het was een prachtig vak.

Ik heb vandaag weer een mooie trichrome van Color Club uit de Oil Slick collectie voor jullie, Cash Only.

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 13:19

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 13:54

Wauw wat een reis Eva!! Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat het je gekost heeft?