En even opgezocht wat onze trailer trekker Tucson heeft. Dat is 141 pk benzinemotor
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

xPabloBokt schreef:Vanochtend weer mijn tankbeurt ingevuld in Fuelly en me rot geschrokken van het verbruik. Ik wist dat deze auto minder zuinig zou zijn dan mijn vorige koekblikje (Volkswagen Polo 1.4 75PK uit 2004, heb nu een Opel Astra 1.4 140PK uit 2010) maar dit was wel echt dramatisch, gemiddeld 1 op 11,4
Dus nu zaterdag maar bij een set kleinere velgen kijken.
Er ligt nu 19 inch op, mooi, maar zuipt heel mijn portemonnee leeg. Heb nu toevallig exact dezelfde set gevonden maar dan 17 inch, mooi meteen met all seasons (heb nu zomerbanden). Kan die van mij voor denk ik het dubbele verkopen, dus dan maak ik ook nog winst
Binnenkort nog de bougies vervangen en de olie verversen en dan hopelijk weer wat minder schrikken als ik getankt heb.

) zijn begonnen!

Hebben bewust gekozen voor een bedrijf dat ramen én schilderwerk doet. We hebben houten kozijnen, dus ja dan kan er eentje rot zijn.. Maar dit is wel heel rot
Berdien, dat is wel heel rot... Maar gelukkig kunnen ze het maken!!Siggislief schreef:Mijn ergernis is, ik had nu in Utrecht in de Tivoli gestaan voor een Concert van The Rasmus..
Maar door de val van Zondag op Maandag nacht nog steeds last van mijn stuitje en mijn 3 blauwe tenen.
Schoenen aan hebben vind mijn voet na 30min/45min niet heeul leuk, en mijn stuitje vind het na die tijd het lopen en staan ook niet fijn.
Dus vanavond is het verdeeld tussen bed en even zitten.
KM_Ris schreef:Siggislief schreef:Mijn ergernis is, ik had nu in Utrecht in de Tivoli gestaan voor een Concert van The Rasmus..
Maar door de val van Zondag op Maandag nacht nog steeds last van mijn stuitje en mijn 3 blauwe tenen.
Schoenen aan hebben vind mijn voet na 30min/45min niet heeul leuk, en mijn stuitje vind het na die tijd het lopen en staan ook niet fijn.
Dus vanavond is het verdeeld tussen bed en even zitten.
Ooohh wat jammer! Ik zie dit toevallig voorbij komen. Ik was naar het concert toe, was super![]()
Sterkte ermee!
Was het druk?_San87_ schreef:Telpeva schreef:Ik kan niet vinden hoeveel pk mijn driewieler heeft om mee te kunnen doen met dit gesprek
Even je kenteken door de kentekencheck en dan krijg je t te zien als je t zelf niet kunt vinden.
en ik kon de stoep ook niet op om hem te ontwijken, want daar heeft de gemeente paaltjes neer gezet
Polarize schreef:Wisten jullie dat als je met dit natte weer op de fiets zit en vol op de rem moet trappen je heel makkelijk onderuit gaat? daar had degene die zn auto nog even snel om een wegversmalling heen jaagde, waardoor ik met de fiets op de rem moest even geen rekening mee gehoudenen ik kon de stoep ook niet op om hem te ontwijken, want daar heeft de gemeente paaltjes neer gezet
Bellatrix schreef:Polarize schreef:Wisten jullie dat als je met dit natte weer op de fiets zit en vol op de rem moet trappen je heel makkelijk onderuit gaat? daar had degene die zn auto nog even snel om een wegversmalling heen jaagde, waardoor ik met de fiets op de rem moest even geen rekening mee gehoudenen ik kon de stoep ook niet op om hem te ontwijken, want daar heeft de gemeente paaltjes neer gezet
Ohjee, je bent onderuit gegaan? Hoe is het met je?
straks maar onder de warme douche in de hoop dat het wat helpt