Ik ben net even de braderie over in m’n dorp. Ik drijf echt weg.
Ben nog niet uit wat ik gewaagder vond. Degene die vandaag oliebollen verkocht of diegene die in m’n refo dorp edelstenen verkocht.
denisesilver
Geplaatst: 02-07-25 14:49
Lag net eindelijk even te slapen, komt mijn moeder binnen dat ik de paarden binnen moest zetten, want het was buiten te warm, en ze hadden geen eten. Heb ze om 13:00 nog eten gegeven, en toen ik keek stonden ze gewoon uit de hooibakken te eten. Daarbij is het buiten tien graden koeler met de wind die er momenteel staat. Zegt ze ook nog eens dat het bij mij binnen te warm is om zo op bed te liggen. Joh! Ik heb vannacht 5 uur slaap gehad hoogstens. Gaat ze net lopen zeuren over het JKK in de wei, dat ik die er uit moest halen. Het is godver 32 graden! Laat me slapen. Onkruid plukken doe ik van het weekend wel.
Edit: en nu kan ik natuurlijk niet meer in slaap komen. Fijn.
Als ik buienradar zo zie, gaat het er bijna allemaal langs helaas. Als het dan maar wel de koele lucht mee neemt, want het is hierbinnen nog steeds veel te heet.
Volgens buienradar gaat er een bui recht op ons af, maar ik weet wel hoe dit gaat. noord en zuid van waar ik woon zitten rivieren die net groot genoeg zijn dat buien vaak blijven steken of boven/onder ons langs gaan. Dus we hebben alle benauwdheid en niet de verkoeling
Caira
Geplaatst: 02-07-25 15:57
Bellatrix schreef:
Zo te lezen is het onweer/regen aan de kust al begonnen...nu nog landinwaarts...
Ik woon een km van het strand af, wel veel wind, geen regen/onweer nog
Jeetje wat jammer...zo stom als het langs je heen gaat...
kosseh
Geplaatst: 02-07-25 15:59
Bellatrix schreef:
Zo te lezen is het onweer/regen aan de kust al begonnen...nu nog landinwaarts...
Woon 150 meter van het strand, maar nog geen regen hier. Wel is het al helemaal dicht getrokken en begint het de waaien. Windje waait precies m'n ramen in, echt heerlijk
Volgens buienrader is het nu boven zeeland, nog een uurtje en het is ook hier
Kincses
Geplaatst: 02-07-25 16:00
Hier gelukkig pas vanavond regen en onweer, maar wel echt helemaal lekgeprikt door die vreselijke dazen tijdens de hond uitlaten
Ok, goed te lezen dat het wel onderweg is, volgens buienradar hebben wij regen ergens tussen 19.00 en 21.00.
Foaly
Geplaatst: 02-07-25 16:01
Het zou hier wel zo los moeten gaan, maar ik heb eerst even de katten opgesloten en alles opengezet. Het is echt spontaan 10 graden kouder dan vanochtend
Ik ben extra vroeg begonnen met werk vanochtend om op tijd naar huis te kunnen. Ben ik bij het station aangekomen, rijdt de trein niet en moet ik 40 min wachten. Ik ben zo ongelofelijk chago!!!