Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 15:52

Marocje schreef:
Mijn ex. Onze dochter ging afzwemmen, dus ik kom daar met mijn partner, hij kwam alleen. (Vorige week was hij daar met zijn partner, toen was het proefzwemmen)

Hij helemaal boos, dat we dit niet hadden afgesproken en dat ie weer naar huis ging..
Uhm.. je dochter gaat afzwemmen? Tuurlijk ga je niet naar huis?

Hij weer dat we dit niet hadden afgesproken.

Ik vroeg dus waarom zijn partner er niet was, die hoorde er toch ook bij?

Omdat ie dacht dat wij (als ouders) dit samen zouden doen..

Mijn partner ging netjes naar de andere kant van de ruimte, zodat wij konden ‘praten’. Maar ik was al zo geïrriteerd. Gelukkig kreeg dochter het niet mee en ging mijn partner naar mijn huis omdat hij absoluut niet tussen ons in wil komen. Mijn dochter vond het jammer want die is ook gek op mijn partner, maar nu waren haar beide ouders erbij. (Het was ook heel druk dus in die zin vond mijn partner het ook niet erg om plaats te maken)

Maar zo sneu dit. Dit gaat absoluut nog een staartje krijgen.

Ik snap je ergernis, want dit is allesbehalve volwassen van je ex. Dat is gelijk ook mijn ergernis: dat mensen ervan uitgaan dat als ze zelf iets DENKEN dat het dan gelijk ook een FEIT is. In plaats van dat die flapdrol dan even contact met je had opgenomen of het hoe of wat...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 15:52

JudithGigi

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 15:57

Dan gok ik dat de Hornbach medewerkers er niet zo'n zin in hadden vandaag _O-

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 16:35

Ik had zostraks een busje achter me die op vrij aggressieve wijze mij duidelijk wilde maken dat hij het niet met me eens was, even lang verhaal kort. Maar hij had een nummer op de bus en die heb ik vervolgens gebeld. En we hebben het nog uit kunnen praten ook. Maar ik zit nog steeds zo hoog in de spanning ervan :') Ik hoop dat ik dit snel uit mijn herinnering kan blokken.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 17:01

Ik had een Lego Piranha Plant op mijn kamer staan.. Had.. Dat ding is gewoon verdwenen en niemand in huis weet waar hij gebleven is.

Snap er niks van, blijf er maar over nadenken :') Weet ook niet hoe lang hij al weg is.. Ben verzamelaar van film & game spul, dus heb heel wat staan en dan valt dat gewoon niet zo snel op :=

Je moet door het hele huis om er te komen, er komt dus ook nooit iemand naast familieleden.. Maand geleden ongeveer is er wel een monteur bezig geweest.. Maar die man was zo aardig, kan gewoon niet geloven dat die hem eventueel gejat zou hebben. Ding is ook niet veel waard ofzo.. En de dingen die wel veel waarde hebben, die staan er nog gewoon.

Ik snap het niet _O-

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 17:06

Oh dat is raar. Daar zou ik dus echt wakker van kunnen liggen.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 18:42

Shenavallie schreef:
Marocje schreef:
Mijn ex. Onze dochter ging afzwemmen, dus ik kom daar met mijn partner, hij kwam alleen. (Vorige week was hij daar met zijn partner, toen was het proefzwemmen)

Hij helemaal boos, dat we dit niet hadden afgesproken en dat ie weer naar huis ging..
Uhm.. je dochter gaat afzwemmen? Tuurlijk ga je niet naar huis?

Hij weer dat we dit niet hadden afgesproken.

Ik vroeg dus waarom zijn partner er niet was, die hoorde er toch ook bij?

Omdat ie dacht dat wij (als ouders) dit samen zouden doen..

Mijn partner ging netjes naar de andere kant van de ruimte, zodat wij konden ‘praten’. Maar ik was al zo geïrriteerd. Gelukkig kreeg dochter het niet mee en ging mijn partner naar mijn huis omdat hij absoluut niet tussen ons in wil komen. Mijn dochter vond het jammer want die is ook gek op mijn partner, maar nu waren haar beide ouders erbij. (Het was ook heel druk dus in die zin vond mijn partner het ook niet erg om plaats te maken)

Maar zo sneu dit. Dit gaat absoluut nog een staartje krijgen.

Ik snap je ergernis, want dit is allesbehalve volwassen van je ex. Dat is gelijk ook mijn ergernis: dat mensen ervan uitgaan dat als ze zelf iets DENKEN dat het dan gelijk ook een FEIT is. In plaats van dat die flapdrol dan even contact met je had opgenomen of het hoe of wat...

Precies dat. Ik betrek zijn vriendin juist overal bij, ben ook blij met haar. Deze reactie had ik dus ook niet verwacht. Heb dat ook terug gekoppeld, dat wanneer het niet duidelijk was hij dit ff had moeten vragen. Maar zijn antwoord was dan ’dit hebben we niet zo afgesproken’.

Tja.

Het zit me nog steeds hoog, ben dus vanmiddag ff wezen luchten bij mijn vader.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 18:53

_San87_ schreef:
Will Trent ;(. Echt alle karakters zijn anders.

Ben nu pas bij de eerste aflevering, maar weet niet of ik blijf kijken. Het pakt me niet.

Edit: er zijn wel littekens, alleen niet bij de lip, whehe. It's something.

Ik kijk het expres niet, omdat ik bij het zien van de hoofdrolspelers op Google al afhaakte. Ik hou liever mijn eigen personen in mijn hoofd en hou het wel bij de boeken.[/quote]
Ik heb drie afleveringen gekeken, maar kan er niet aan wennen. Dus maar gestopt en ik houd het inderdaad ook bij de boeken (die enorm goed zijn, imo!).[/quote]

xPabloBokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-24 19:20

purny schreef:
Max is geboren in België dus geen Nederlander van oorsprong.
Dus men krijgt allemaal een natte tosti van deze nep Nederlander.
Voor mij is hij geen Nederlander en het zal me aan mijn kleine derrière oxideren dat hij zich Nederlander voelt.

Dat je in een ander land geboren bent en jezelf Nederlander voelt maakt je nog geen Nederlander

Ok, en heb jij in je dagelijks leven last van hem? Snap niet waarom het je zo dwars zit als ik eerlijk moet zijn :')

Ik heb niks met F1 hè, laat dat duidelijk zijn :+

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 19:47

Vuurwerk, net één die te dicht bij mijn tuin afgestoken werd. Vlieg op…. Wil mijn fijn gelopen weekend niet door verpesten….

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 20:40

Vandaag nergens zin in, vanmiddag rond 17u in bed gaan liggen onder een teddy-dekbed
en daar over een fleecedeken met mijn telefoon in mijn gezicht gedrukt niks doen..

Ben gewoon moe van de afgelopen nachten die korter zijn dan voor de wintertijd.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 20:45

chanicha schreef:

Ik volg deze niet :=

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 20:48

Vandaag " even " de hal naar boven in de structuurverf gezet maar ver over mijn grenzen gegaan lichaanlijk dus nu met pijn op de bank.

Wordt weer een leuke werkweek lichaanlijk.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 20:54

Daphne__ schreef:
Ik had een Lego Piranha Plant op mijn kamer staan.. Had.. Dat ding is gewoon verdwenen en niemand in huis weet waar hij gebleven is.

Snap er niks van, blijf er maar over nadenken :') Weet ook niet hoe lang hij al weg is.. Ben verzamelaar van film & game spul, dus heb heel wat staan en dan valt dat gewoon niet zo snel op :=

Je moet door het hele huis om er te komen, er komt dus ook nooit iemand naast familieleden.. Maand geleden ongeveer is er wel een monteur bezig geweest.. Maar die man was zo aardig, kan gewoon niet geloven dat die hem eventueel gejat zou hebben. Ding is ook niet veel waard ofzo.. En de dingen die wel veel waarde hebben, die staan er nog gewoon.

Ik snap het niet _O-

Misschien had hij honger en is op zoek naar eten? :')

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 21:02

Daphne__ schreef:

Ik snap het niet _O-

Is die monteur op jouw kamer geweest? Ik denk dat hij wel weer boven water komt, maar hij is 23cm zag ik. Best groot ook vermist te zijn :+

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 21:15

Cayenne schreef:
Daphne__ schreef:

Ik snap het niet _O-

Misschien had hij honger en is op zoek naar eten? :')

Nu je het zo zegt.. Onze kat heb ik vandaag ook nog niet gezien >;) :')

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 21:21

imaudy schreef:
Daphne__ schreef:

Ik snap het niet _O-

Is die monteur op jouw kamer geweest? Ik denk dat hij wel weer boven water komt, maar hij is 23cm zag ik. Best groot ook vermist te zijn :+

Ja, hij was op mijn kamer :j CV ketel was kapot en die zit in een kast op mijn kamer. Dus monteur is een poos in z'n eentje daar bezig geweest.

Ding was idd niet heel klein, je zou denken dat die niet zo snel kwijt raakt. Maargoed, kan me niet voorstellen dat de monteur hem echt heeft, dus hij zal ergens moeten zijn.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 21:31

Kittens vinden onder de bank slapen ook goed.
Alleen Elias komt op schoot... Echte man, slaapt op mn voorgevel.

Ik wil miljonair zijn, dan koop ik een huis voor de katten en adopteer ik Elias ook :') wahahaha

xPabloBokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-24 22:27

--
Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op 24-11-24 23:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 22:39

Van mijn paard gevallen. Notitie aan mezelf: Niet gaan rijden met zulke harde wind.
Ze is alsnog braaf, maar de 2de flinke zijsprong + halve pirouette zat ik niet uit }:0

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 22:43

Heb je je niet bezeerd? :knuffel:

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 22:49

Nee, een blauwe plek, wat spierpijn en een gedeukt ego :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 22:58

Gelukkig, hopelijk zijn je spieren morgen ook lief voor je.
Je hebt in elk geval meer lef als ik, ik stap met harde wind sowieso niet op een paard :+

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 23:45

Ik ga straks iets doen wat ik normaal echt niet zou doen, maar mijn fietslampje is van de week op het station van mijn stuur af gejat, en ik moet straks naar huis fietsen.
Dat wordt lopen, zaklamp aan als lampje, of van een andere fiets een lampje jatten :')

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 00:20

Ineke2 schreef:
Van mijn paard gevallen. Notitie aan mezelf: Niet gaan rijden met zulke harde wind.
Ze is alsnog braaf, maar de 2de flinke zijsprong + halve pirouette zat ik niet uit }:0

Gedeelde smart is halve smart.
Die van mij was ook heel braaf maar nam vanuit het niets ineens zo'n enorme sprong over een plas vanmiddag dat ik daarna ook in de blub lag :+ .