Polarize schreef:
Jij of de hond?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ineke2 schreef:Shenavallie schreef:Hoe was het etentje? Was het inderdaad lekker rustig?
Lief dat je het vraagt. Toen we binnenkwamen was het nog wel druk, maar met de reservering hadden wij wel aangegeven dat wij graag een plekje zouden willen met wat extra ruimte om ons heen. Ook omdat ik een hulphond in opleiding mee zou nemen.
Dat was geen probleem en inderdaad kregen we een plekje met achter en naast mij behoorlijk wat ruimte dus werd mijn spanning direct wat minder.
Ravi heeft zich op 2x een korte blaf na, keurig gedragen. Hij voelt mijn spanning en weet nog niet wat hij daarmee moet.
Gelukkig was het nog redelijk rumoerig toen dus de andere gasten hebben het niet of nauwelijks meegekregen.
Het eten zelf was heerlijk en we hebben een leuke avond gehad![]()
Vandaag ben ik blij omdat ik net 2 hele leuke Disney pyjama’s gekocht heb. 1 van winnie de pooh met ook de andere figuren erop en 1 van de aristocats met Marie.
Top dat je het als positief hebt ervaren! Little_Gift schreef:Hier blij want:
[ Afbeelding ]
We hebben een écht feestvarken aan huis vandaag![]()
8 jaar alweer vandaag!![]()
Er was een tijd dat hij door de mazen van een schapennet paste en kleiner was dan mijn Chihuahuatje
Tancreda4 schreef:Dit![]()
![]()
Mijn dame is nu alweer een aantal jaren met pensioen. We wandelen, doen grondwerk. En soms, heel soms, klim ik er even op. Ze liep lekker, ze voelde goed, ze ging geen stap anders of langzamer lopen, was lekker aan het briezen. En na die 10 minuten kan ik weer de hele wereld aan. Na maanden niet erop te hebben gezeten, tijdens het wandelen langs een hekje zetten. Ze parkeert zo in en laat me opstappen. Zonder zadel, met halstertje. Even terug naar het beste gevoel van de wereld. Ik mis dit zo, en die schaarse momentjes dat ik er om de zoveel maanden toch eventjes op kruip. Zijn meer dan goud
![]()
![]()
![]()
[ Afbeelding ]
Little_Gift schreef:Mijn eerste bij mij geboren eigen veulentje is vandaag 6 maandjes![]()
![]()
Very Important Pony (VIP aka Vippy)![]()
[ Afbeelding ]
Suzanne F. schreef:Wat een leuke foto. Fijne verhalfjaardag!
Telpeva schreef:6 maanden al, wat gaat de tijd toch snel he! Gefeliciteerd!
En ja ik kon vanochtend uitslapen tot 9:30
denisesilver schreef:Lekker een schoon huis. Was is opgevouwen, de rest hangt te drogen. Moet alleen nog even de spoelbak van de wc fixen
Ineke2 schreef:
Shenavallie schreef:Ik loop achter, maar wat een super leuke foto! Alsnog van harte met deze 'Hamlet'!
Shenavallie schreef:Ook al zo'n lieve foto. Is het dan ook voor de helft gefeliciteerd of telt volledig gefeliciteerd ook?
MAAR was minder blij met het geopperde idee dat het maar half gefeliciteerd zou zijn en dan dus ook maar halve traktatie

maar omdat ik wel gevoelig blijk te zijn advies om glutenarm te eten. Lekker scheef, maarja