Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Iemand had haar kleinkinderen meegenomen naar mijn vrijwilligerswerk. Ik ben op allerlei plekken betast, geslagen, ik heb ze zelf moeten aanspreken en corrigeren... en het argument was 'dat het een typisch corona kindje is en ze nogal van het aanraken is, maar ze moet nog leren dat niet iedereen dat leuk vindt'.
Dus eigenlijk gaf ze haar kinderen de schuld voor het niet opvoeden in coronatijd maar ze deed zelf ook geen pogingen.
Mijn energie is compleet leeg gezogen
Eapy schreef:Zooo ziek. Soort buikgriep of zo, of voedselvergiftiging…? Koorts, alles erop en eraan. Heb woensdag een mega belangrijk praktijkexamen voor mijn opleiding maar ik kan nu totaal niet nadenken of überhaupt iets binnen houden…
Ik heb dit nooit. Hoe lang duurt zoiets? Wat kan ik het beste wel/niet eten? Ik ben een vegetariër. Iemand tips om hier super snel vanaf te komen??
Boheme schreef:Eerst er achter komen of het of voedselvergiftiging is of griep. De eerste duurt ongeveer 48 uur en de 2de kun je veel langer zoet mee zijn. Probeer boullion te drinken en eventueel iets van ORS. Kleine beetjes. Beterschap
Eapy schreef:Zooo ziek. Soort buikgriep of zo, of voedselvergiftiging…? Koorts, alles erop en eraan. Heb woensdag een mega belangrijk praktijkexamen voor mijn opleiding maar ik kan nu totaal niet nadenken of überhaupt iets binnen houden…
Ik heb dit nooit. Hoe lang duurt zoiets? Wat kan ik het beste wel/niet eten? Ik ben een vegetariër. Iemand tips om hier super snel vanaf te komen??