Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 07:09

Niobe schreef:
prompter schreef:
Twee schroefjes tekort bij mijn omvangrijke Ikea project :roll: . Gelukkig kon ik ze in de winkel hier vlakbij ophalen.

Dan moet je ergens anders de verkeerde schroefjes gebruikt hebben (zegt mijn vriend, meester in Ikea)

Nee, ik had nog helemaal niets gebruikt. Ik ben zo'n fanatiekeling die eerst alles uitpakt en telt, en neer legt met een briefje met het nummer van de onderdelen erbij. Alles klopte, behalve deze, ik had er maar 12 ipv 14.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 07:36

rien10 schreef:
Ik koop wel vaker iets wat mijn gasten graag lusten en wij niet. Geen enkel probleem mee hoor.

Oh, ik zie dat je er vooral geen zin in hebt. Tja, zin kan je niet kopen. .... :o

Daar ben ik mee gestopt. Koop ik iets dat ik bij hen altijd voorgeschoteld krijg, maar ook wat ik lekker vind. Bv als ik daar op verjaardag ging kreeg ik groente dips. Ik dacht dat ze daar dus van waren. Ik koop snoep tomaatjes, mini komkommers, paprika, met dipsausjes die ze ook hadden.... maar ook chips want daar ben ik van. Want ik ben geen konijn en eet niet voor de lol gezond :=

3x raden.... alle chips was op en ik bleef met de groente zitten. Dat was dus de laatste keer dat ik me aanpas.

Koffie drink ik niet. Heb een pad machine en pads inmiddels ruim over de datum. Of ze drinken dat of ze drinken wat anders := :o Slechte hoost ben ik :o

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 07:40

Ik ben nog steeds boos om wat er gisteren gebeurde. Ik zei nog zo dat de artsen niet zomaar door mochten duwen en vasthouden als het niet lukte.

Toen ik dat zei kreeg ik 2 blikken op mij geworpen en werd er gezegd oh maar dan gaan we toch doen , maar goed dat je het zegt.

Als ze nu naar mij hadden geluisterd was het niet fout gegaan. Ik heb een hekel aan artsen die denken het wel even te kunnen regelen.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 07:57

Zebrastreep schreef:
Ik ben nog steeds boos om wat er gisteren gebeurde. Ik zei nog zo dat de artsen niet zomaar door mochten duwen en vasthouden als het niet lukte.

Toen ik dat zei kreeg ik 2 blikken op mij geworpen en werd er gezegd oh maar dan gaan we toch doen , maar goed dat je het zegt.

Als ze nu naar mij hadden geluisterd was het niet fout gegaan. Ik heb een hekel aan artsen die denken het wel even te kunnen regelen.

Jij bent verpleegkundige/verzorgende iets in die trant vermoed ik? Artsen zijn echt eikels. In welke zorgkant dan ook. Zoiets zou ik zèker melden als jullie daar iets voor hebben. Mic/mim of iets dergelijks.
Artsen denken soms echt dat ze de koning zijn, terwijl ze ons eigenlijk keihard nodig hebben. :knuffel:

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 08:01

Ik erger mij nu al aan de pijn in m'n arm, en wil geen pijnstiller nemen.
Als ik er 1 neem dan is het meteen een Tramadol en daar zit ik 24 uur niet op te wachten. -O-

maralyn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 08:51

Al 20 minuten mijn neus aan t dichtknijpen.

Bloedneus

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 09:16

vanmiddag kinderpartijtje met 9 kinderen.. nu al het gevoel de controle kwijt te zijn 8)7 en dan moet de speurtocht nog beginnen.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 09:29

juval schreef:
vanmiddag kinderpartijtje met 9 kinderen.. nu al het gevoel de controle kwijt te zijn 8)7 en dan moet de speurtocht nog beginnen.

Heel veel sterkte. :')

Het project waar ik al bijna 13 jaar zit houd op |( |(
Betekend ook dat de groep waar ik al heel lang mee samenwerk uit elkaar gaat vallen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 09:30

juval schreef:

Sterkte. Bedenk altijd: Als ze het naar hun zin hebben en geen 1 huilt: dan is het goed.

Ik kan pas volgende week dinsdag naar de fysio. denk je 'Ik wacht wel braaf met bellen zodat ik eerst de rust neem en daarna kijken hoe het ervoor staat...' Ben straks een dikke maand nadat ik mijn blessure opliep eens bij de fysio :+ Kan in ieder geval wel met zekerheid zeggen dat ik rust heb genomen :+

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 09:37

Zometeen 2 afspraken, en meteen een halve dag kwijt.

Succes Juval.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 09:40

Bloedonderzoek, 13 buisjes en in 2 armen lekgeprikt verder…

Had om 9 uur een afspraak met de psycholoog, maar ben nu nog aan het wachten. Kan ik weer naar bed :z

Succes met de kinderschare Juval.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 09:41

juval schreef:

Niet jaloers :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 09:54

juval schreef:

Gecondoleerd. Jij liever dan ik. :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 10:18

Alja schreef:
juval schreef:

Niet jaloers :+

Nou anders ik niet :n
Heel veel sterkte :(:)

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 10:26

Nou, na drie x mn neus, zeggen mijn collega's... "Jij gaat de huisarts bellen!! "

Dus zo huisarts bellen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 10:26

maralyn schreef:
Nou, na drie x mn neus, zeggen mijn collega's... "Jij gaat de huisarts bellen!! "

Dus zo huisarts bellen.

Succes! Hopelijk stopt de bloeding snel!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 10:28

Ik ben helemaal lekgestoken. Rare is dat een aantal van vorige week nu ineens weer enorm jeuken. Dat deden ze vorige week ook, maar daarna dagen geen last gehad en nu wel weer. Word er gek van :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 10:30

CupCakes_ schreef:
Zebrastreep schreef:

Jij bent verpleegkundige/verzorgende iets in die trant vermoed ik? Artsen zijn echt eikels. In welke zorgkant dan ook. Zoiets zou ik zèker melden als jullie daar iets voor hebben. Mic/mim of iets dergelijks.
Artsen denken soms echt dat ze de koning zijn, terwijl ze ons eigenlijk keihard nodig hebben. :knuffel:

Persoonlijk begeleider , ik twijfel wel over een melding. Ik heb het wel gemeld bij mijn manager.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 10:33

Zebrastreep schreef:
CupCakes_ schreef:

Persoonlijk begeleider , ik twijfel wel over een melding. Ik heb het wel gemeld bij mijn manager.

Er ligt nog steeds een groot taboe over het melden van een incident waar een arts bij betrokken en/of verantwoordelijk voor is. Hierdoor komen de artsen er vaak nog steeds mee weg. Bij ons wordt tegenwoordig altijd aangeraden om een melding te maken, zelfs vanuit onze teammanager. :+

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 10:44

De elektrische tandenborstel van mijn vriend gaat niet uit. Hij ligt in de badkamer met deur dicht maar huisje is gelijkvloers dusje hoort continue dat getril.
Ik ben in staat dat ding keihard op de stoep te gooien...

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 10:53

JustMe8484 schreef:
De elektrische tandenborstel van mijn vriend gaat niet uit. Hij ligt in de badkamer met deur dicht maar huisje is gelijkvloers dusje hoort continue dat getril.

Die had ik achterin de tuin neergelegd

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 10:55

Of in een dikke handdoek gewikkeld

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 10:58

JustMe8484 schreef:

:')
Ach met 10 minuten is hij uitgetrild. Dat duurt nooit zo lang.

rien10Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 11:04

Stalgenoten die hun beschimmelde penen uit de zak gooien voor mijn kastdeur. Vervolgens -na een lange tijd- de penen weggooien en de lege zak laten liggen.
Ik heb er een chagrijnig appje in de groeps-ap over gezonden. Ik loop GVD bijna iedere dag zooi op te ruimen. Mega mooie manege met een aantal luie mensen. Daar kan ik zo slecht tegen.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 11:16

Dat ging snel...
Zit nu in de wachtkamer van de huisarts