leintje_ schreef:Nee, ik heb echt dezelfde associatie als jij MarlindeRooz
Ik ook hoor. Smakeloos dit.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
?
MarlindeRooz schreef:Ben ik de enige met een bijzonder duistere associatie?
Dit is een foto van de verbouwde Jumbo hier in de regio. In dit stadje lopen geen treinen.
[ Afbeelding ]

Bienotje schreef:MarlindeRooz schreef:Ben ik de enige met een bijzonder duistere associatie?
Dit is een foto van de verbouwde Jumbo hier in de regio. In dit stadje lopen geen treinen.
[ Afbeelding ]
Met Google is gelijk de feedback te vinden dat het pand een oude tramloods is
Opmerkelijk vind ik het dan weer dat gelijk het negatieve ervan gedacht moet worden

Bienotje schreef:MarlindeRooz schreef:Ben ik de enige met een bijzonder duistere associatie?
[ Afbeelding ]
Met Google is gelijk de feedback te vinden dat het pand een oude tramloods is
Opmerkelijk vind ik het dan weer dat gelijk het negatieve ervan gedacht moet worden
Indy_Mouse_9 schreef:Dank je Sodera.
Er zijn in die tijd ontzettend interessante onderzoeken gedaan die (tegenwoordig) ethisch totaal niet door de beugel kunnen. Maakt dat ik me wel eens afvraag wat we vandaag de dag doen en denken wat in de toekomst volledig belachelijk gevonden gaat worden.
ik heb het altijd zo genoemd. Het is dus een spiegelreflex met een vaste lens maar wel veel bereik. fjordjes schreef:Ik heb een wekker en via die wekker kan ik mijn telefoon opladen, er zit een usb aansluiting in en hoef er alleen maar een kabel tussen te steken. Kan het brand veroorzaken als ik die kabel laat zitten? Het uiteinde is een usb c aansluiting.
Uiteraard trek ik 'm er uit voorzorg uit maar soms vergeet ik het, vandaar de vraag.
_Karlijn schreef:Als ik met mijn semi-spiegelreflex camera inzoom (dus draaien aan de lens), gaat dat erg schokkerig waardoor ik m'n onderwerp kwijt raak als die wat verder weg is (zoals vogels, die ik veel fotografeer). Hoe krijg ik dat wat soepeler? Ik wil niet zo maar met olie gaan kloten.
Edit: kennelijk bestaat er niet zoiets als semi-spiegelreflexik heb het altijd zo genoemd. Het is dus een spiegelreflex met een vaste lens maar wel veel bereik.
_Karlijn schreef:Iemand enig idee welk appelras er in deze salade van de Albert Heijn zit? Die vind ik toch altijd zo lekkerop de verpakking staat 'rode appel'.
[ Afbeelding ]