Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Waarom die mensen in de rij zijn blijven staan en niet gewoon voor ee volgende dag ergens een afspraak plannen snap ik dan weer niet, maar goed dat moeten ze zelf weten.
OleJon schreef:Vorige week had ik klachten, keelpijn en verkouden. Heb niet getest en ben gewoon gaan werken. Als corona er niet was geweest dan was ik ook gewoon gaan werken. Met griep test je ook niet.
De zorg zal altijd achter blijven lopen, zolang er niet meer in geïnvesteerd word. Sterker nog. Ze willen hier in het noorden spoedeisende hulp sluiten
OleJon schreef:Vorige week had ik klachten, keelpijn en verkouden. Heb niet getest en ben gewoon gaan werken. Als corona er niet was geweest dan was ik ook gewoon gaan werken. Met griep test je ook niet.
De zorg zal altijd achter blijven lopen, zolang er niet meer in geïnvesteerd word. Sterker nog. Ze willen hier in het noorden spoedeisende hulp sluiten
Shadow0 schreef:SusanH schreef:Ik kan alleen goed begrijpen dat het verwarring geeft.
Vrijwel alle mensen die doen alsof ze in verwarring zijn en vervolgens de medewerker of gastvrouw of wie dan ook afkatten zijn helemaal niet in verwarring. Die voeren een toneelstukje op om vervelend te zijn. Die willen een spelletje spelen, een spel dat kinderen meestal ergens zo tussen hun 5e of 7e doormaken: het testen van de regels. Als ze dan met lepels op tafel slaan en je zegt "niet met de lepels op tafel slaan" dan vinden ze iets anders en gaan ze met de vorken op tafel slaan. ("Je had gezegd niet met lepels, haha!")
Normaal bij kinderen - en tegen hun 10e hoop je dat ze daar het grootste deel weer van hebben gehad.
purny schreef:OleJon schreef:Dan maar positief, mijn collega's zijn gevaccineerd "dus beschermd" op 1 na, die ook al corona heeft gehad.
Het is nog milder dan een griep. Voor griep laat je je ook niet testen. Met testen hou je het hele circus in stand
echt wauw... en eens wat meer aan NIVEA doen
Sizzle schreef:Ik zal hoe dan ook wel blij zijn als dat nu eind maart komt te vervallen en je enkel nog op eigen verantwoording thuis blijft bij symptomen.
Esperanza schreef:Ik denk dat OleJon dit bedoelt....
Het sluiten van de kinderhartchirurgie
https://www.trouw.nl/binnenland/ouders- ... ~b764bbac/
Winged schreef:OleJon schreef:Vorige week had ik klachten, keelpijn en verkouden. Heb niet getest en ben gewoon gaan werken. Als corona er niet was geweest dan was ik ook gewoon gaan werken. Met griep test je ook niet.
Bron?
Ik lees alleen het advies van de NZA. https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/145082 ... roverweegt Van sluiting is geen sprake. Geen kul in de wereld helpen graag, het gaat om adviezen. Geen besluiten.
OleJon schreef:Slecht weekend gehad?