Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rambogirl schreef:Kerst. En dan nu bij openingstijd van de winkel klaar te staan om nog een gourmetschotel te kunnen scoren
Rambogirl schreef:Rambogirl schreef:Kerst. En dan nu bij openingstijd van de winkel klaar te staan om nog een gourmetschotel te kunnen scoren
Ik vergroot mn ergernis.
Loop ik in die winkel bij opening, begint er een man tegen een medewerkster uit te vallen want ze had zijn verse broodjes nog niet in t schap liggen. Ze was er letterlijk mee bezig, maar hij had er geen goed woord voor over. Man wat een #%$!!!
hagelslag schreef:Ehhh goedemorgen layka....
Dit is niet de bedoeling, dit is niet je weide
[ [url=m/QZAZsc.jpg]Afbeelding[/url] ]
MarlindeRooz schreef:Vannacht dus weer liggen trillen in mijn bed door de geluidsoverlast. Word ik vanmorgen wakker en zie ik het perfecte huurhuis voor ons op funda. Maar mijn vriend wil geen overhaaste beslissingen maken dus ik mag niet bellen.
Het was groot, net gerenoveerd, super locatie, niet te duur en zag er netjes uit.
EDIT: HA ik was overtuigend genoeg en heb toch gebeld
Nyaleti schreef:hagelslag schreef:Ehhh goedemorgen layka....
Dit is niet de bedoeling, dit is niet je weide
[ [url=m/QZAZsc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zag de foto en wist meteen dat het een post van jou was![]()
Word er gek van dat alles online besteld moet worden. Net bestelling geplaatst, met moeite aan het minimale bedrag. Bedenk ik me natuurlijk net te laat dat er nog iets bij moest.
En dat de website van de HEMA niet klopt. In de winkel geweest laatst, leuke dingen gezien en die zijn online gewoon niet terug te vinden.
__Sannne schreef:Dat ik zo nog naar de Jumbo moet, we hebben geen vriezer dus sommige dingen kon ik gewoon niet eerder halen. Oh en dat ik vandaag de uitslag krijg van een sollicitatie voor een vacature die ik super graag wil hebben. Gesprekken gingen heel goed maar ben zo zenuwachtig nu.
__Sannne schreef:__Sannne schreef:Dat ik zo nog naar de Jumbo moet, we hebben geen vriezer dus sommige dingen kon ik gewoon niet eerder halen. Oh en dat ik vandaag de uitslag krijg van een sollicitatie voor een vacature die ik super graag wil hebben. Gesprekken gingen heel goed maar ben zo zenuwachtig nu.
Ik ben aangenomen
Rytir schreef:Voetencrème van de Lidl. https://www.lidl.nl/p/voetencreme/p98897Zebrastreep schreef:Dat ik op veel plekken op mijn lijf droge plekken krijgt wat weer zorgt voor wondjes. Handen beginnen nu , mijn lip scheurt regelmatig en nu heb ik steeds dat ik mijn neus steeds wat beschadig aan de binnenkant en daar wondjes van krijg. Vooral de neus is zeer irritant want ik moet er van niezen omdat die korstjes kriebelen als een gek!
Weg met de winter ben er zo klaar mee elk jaar bah! Die koude lucht zorgt alleen maar voor ellende
Zoek naar een crème met een hoog gehalte ureum, dat helpt echt bij extreem droge plekjes. Voorheen was er een gezichts crème van zinq maar die is er geloof ik niet meer...
__Sannne schreef:__Sannne schreef:Dat ik zo nog naar de Jumbo moet, we hebben geen vriezer dus sommige dingen kon ik gewoon niet eerder halen. Oh en dat ik vandaag de uitslag krijg van een sollicitatie voor een vacature die ik super graag wil hebben. Gesprekken gingen heel goed maar ben zo zenuwachtig nu.
Ik ben aangenomen
Ik ben aangenomen
_San87_ schreef:Nyaleti schreef:Ik zag de foto en wist meteen dat het een post van jou was![]()
Word er gek van dat alles online besteld moet worden. Net bestelling geplaatst, met moeite aan het minimale bedrag. Bedenk ik me natuurlijk net te laat dat er nog iets bij moest.
En dat de website van de HEMA niet klopt. In de winkel geweest laatst, leuke dingen gezien en die zijn online gewoon niet terug te vinden.
Dit is ook mijn ergernis.