Robijntjah schreef:Iets met andere normen en waarden. En mensen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miereneter schreef:Ik wilde ook reageren, maar wist even niet hoe, maar miereneter zegt heel ware en belangrijke dingen!Foaly schreef:Dat ik me iets in mn hoofd heb gehaald wat me echt heel leuk lijkt, maar dat ik daarvoor eerst een tweejarige opleiding a 2250 euro per jaar moet doen (plus een instapmodule van 750 euro). En het geld heb ik wel, maar ik heb lichtelijk faalangst (met dank aan mijn HBO-opleiding die nogal eh, stroef verliep) en ik zie mezelf dat geld al door de plee spoelen omdat ik het toch niet haalEn als ik het haal, dan is het ook nog niet eens gegarandeerd dat ik daarna kan gaan doen waar de opleiding voor bedoeld is en daar ook nog eens een halve boterham mee kan verdienen
Maar aan de andere kant lijkt het me ook wel een heel toffe nieuwe richting. Dus eh, help
Als je het geld (over) hebt: doen, doen, doen. Kans enorm groot dat het gewoon lukt, want je bent gemotiveerd. Over werk moet je je pas zorgen maken als je studie klaar is. Daar valt nu gewoon echt nog niks over te zeggen. Ik spreek uit ervaring, heb altijd, volop en leuk werk gehad na een studie in een vakgebied met belabberde baankansen.
Je moet af en toe gewoon je hart volgen. Mits je je het financieel kunt permitteren, zie ik werkelijk geen reden om het niet te doen. Moet je afhaken? Het zij zo, de wereld vergaat niet, en je hebt het dan in ieder geval geprobeerd. Ook dat is iets waard.
Je leeft maar een keer. Of als je in reïncarnatie gelooft: je leeft maar een keer dit leven.
Foaly schreef:Dat ik me iets in mn hoofd heb gehaald wat me echt heel leuk lijkt, maar dat ik daarvoor eerst een tweejarige opleiding a 2250 euro per jaar moet doen (plus een instapmodule van 750 euro). En het geld heb ik wel, maar ik heb lichtelijk faalangst (met dank aan mijn HBO-opleiding die nogal eh, stroef verliep) en ik zie mezelf dat geld al door de plee spoelen omdat ik het toch niet haalEn als ik het haal, dan is het ook nog niet eens gegarandeerd dat ik daarna kan gaan doen waar de opleiding voor bedoeld is en daar ook nog eens een halve boterham mee kan verdienen
Maar aan de andere kant lijkt het me ook wel een heel toffe nieuwe richting. Dus eh, help
LiannePuthzy schreef:iirrssjjee schreef:Mensen die het woord Corona niet gewoon zo schrijven, maar het allerlei "koosnaampjes" geven
Wat voor koosnaampjes? Ik ben benieuwd, ik kom niet verder als covidje en coronatje
JackieT schreef:Dat de winkel mijn afterpay factuur nog steeds niet heeft aangepast, en de betaaldatum over 5 dagen vervalt. Nogmaals een mail gestuurd naar de winkel, en naar afterpay zelf.
Anoniem schreef:JackieT schreef:Dat de winkel mijn afterpay factuur nog steeds niet heeft aangepast, en de betaaldatum over 5 dagen vervalt. Nogmaals een mail gestuurd naar de winkel, en naar afterpay zelf.
Nog nóóit meegemaakt dat Afterpay de factuur aanpaste. Gewoon zelf het juiste bedrag overmaken met de gegevens die in de mail staan.
Anoniem schreef:Oh bijzonder, ik bestel én retourneer vaak met afterpay, maar altijd zelf gewoon het bedrag aangepast, nog nooit een andere factuur gehad. Zie daar ook geen reden toe, als het bij de betreffende webshop uiteindelijk maar goed staat.
Bloemetje75 schreef:https://www.telegraaf.nl/nieuws/2795137 ... en-protest
Dit, welke achterlijke idioot gaat met een ploertendoder demonstreren? En mept dan een paard....