Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tamara schreef:Het komt gelukkig goed, nog steeds fijn contact met verkoopster en morgenochtend gaat broertje de set halen als het goed is
Tamara schreef:Tamara schreef:Het komt gelukkig goed, nog steeds fijn contact met verkoopster en morgenochtend gaat broertje de set halen als het goed is
En vandaag bracht broertje de set mee. Wel mooi, hij ging het dus namens mij ophalen. Verkoopster had het meegegeven naar het werk van haar vader (keurig ingepakt met piepschuim en folie) waar haar broertje het aan mijn broertje heeft gegeven
Vervolgens belde hij mij, stuurde zij betaalverzoek, heb ik betaald wat zij weer doorgaf aan haar broertje waardoor de broertjes hun weg weer konden vervolgen
Supernetjes geregeld dus!
Eilinora schreef:Ik heb een heel goed gefokte schimmel hengstveulen te koop maar word echt flauw van de commentaren zeg.
"Jammer dat hij schimmel is,ik wil geen schimmel "
mirtedl schreef:Klopt het dat je bij marktplaats bij een groter bedrag via betaalverzoek dat je jezelf moet verifiëren?
Ik heb een product met een hoger bedrag verkocht en kreeg een mail dat ik daarom moet verifiëren maar in de app staat dat het de volgende werkdag om 18:00 op je rekening staat..
mirtedl schreef:Klopt het dat je bij marktplaats bij een groter bedrag via betaalverzoek dat je jezelf moet verifiëren?
Ik heb een product met een hoger bedrag verkocht en kreeg een mail dat ik daarom moet verifiëren maar in de app staat dat het de volgende werkdag om 18:00 op je rekening staat..
sasja0705 schreef:Heeft de koper via betaalverzoek betaald ?
Dan morgen gewoon de rekening even checken of het erop staat.
In iedergeval niets verifiëren voordat je iemand van marktplaats zelf gesproken hebt en het verificatie-verzoek veriefeerd hebt.
Citaat:Ja ik heb een betaalverzoek gestuurd via mp en daar heeft de koper via betaald. Daarna kreeg ik een mail dat je bij hogere bedragen of handel meer dan 1500 euro dat je je dan moet verifiëren met een kopie van je id of inloggen met bank..