Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarcoBorsato schreef:Ik ging ooit met vrienden op stap en toen stonden we in de file. De jongen van wie de auto was kon het niet meer ophouden dus hij plaste in dat bakje in de deur, waar vroeger je kaart in lag enzo.
Zijn vriendin was de dag erop zo boosze hebben die stuur auto professioneel moeten laten reinigen want de zeiklucht ging er niet uit
Ik kan echt een hele dag niet plassen als de omstandigheden mij niet aanstaan.
beatje schreef:Niobe schreef:Het schijnt te mogen idd, of het wordt gedoogd, kan ook. Of je het ook moet willen en/of anders op zou kunnen lossen is een andere vraag.
In Belgie niet,krijg je dikke boete voor en dat was best veel.
Daphara schreef:beatje schreef:
In Belgie niet,krijg je dikke boete voor en dat was best veel.
In Nederland is “wildplassen” ook verboden hoor. Mijn ex heeft daar nog eens een mooie boete voor gekregen. Die boete vond ik niet meer dan terecht, want ik had hem al zo vaak gewaarschuwd. Hij vond openbare toiletten vies (smetvrees) dus liever in de berm, hoewel hij er gelukkig niet voor ging stilstaan langs een snelweg.
Politie heeft hem op een gegeven moment 2x in een maand betrapt, de eerste keer een waarschuwing de tweede keer een fikse boete.
Mars schreef:Gelukkig kindvrij nieuwjaar mensen![]()
Hier liepen kinderen van een jaar of 8 vuurwerk af te steken in een groepje, no way dat ik dat alleen mocht vroeger. Die ouders willen wellicht ook een kindvrij 2020 ofzo