[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 12:48

Ik zou dat gewoon doen hoor. Ga niet in mijn broek plassen. En ik kan het soms echt niet ophouden meer hoor. :n

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 12:53

Ik ging ooit met vrienden op stap en toen stonden we in de file. De jongen van wie de auto was kon het niet meer ophouden dus hij plaste in dat bakje in de deur, waar vroeger je kaart in lag enzo.

Zijn vriendin was de dag erop zo boos :') ze hebben die stuur auto professioneel moeten laten reinigen want de zeiklucht ging er niet uit :')

Ik kan echt een hele dag niet plassen als de omstandigheden mij niet aanstaan.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 12:57

MarcoBorsato schreef:
Ik ging ooit met vrienden op stap en toen stonden we in de file. De jongen van wie de auto was kon het niet meer ophouden dus hij plaste in dat bakje in de deur, waar vroeger je kaart in lag enzo.

Zijn vriendin was de dag erop zo boos :') ze hebben die stuur auto professioneel moeten laten reinigen want de zeiklucht ging er niet uit :')

Ik kan echt een hele dag niet plassen als de omstandigheden mij niet aanstaan.

:oo

Hoe verzin je het... Bij mannen denk ik dan helemaal simpel, hang dat ding gewoon even uit het raam als je niet uit wil stappen ofzo :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 13:01

Ja ik kan ook de hele dag niet moeten plassen door een vieze WC oid. Maar als ik moet dan moet ik direct en ook heel nodig. :=

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 13:05

Ik ben een keer bijna flauwgevallen in de bus (werd al zwart voor mijn ogen) omdat ik zooo nodig moest plassen... Heb het strompelend naar opa en oma gered die dichtbij de bushalte woonden :P

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 13:43

In een lange file is een andere situatie dan gewoon met langsflitsend verkeer vind ik.
Wellicht heb ik teveel filmpjes en nieuwsberichten gezien van vrachtwagens die in op de vluchtstrook staande auto‘s rammen. Mij is het dat plasje niet waard.

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 15:42

Niobe schreef:
Het schijnt te mogen idd, of het wordt gedoogd, kan ook. Of je het ook moet willen en/of anders op zou kunnen lossen is een andere vraag.

In Belgie niet,krijg je dikke boete voor en dat was best veel.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 15:58

beatje schreef:
Niobe schreef:
Het schijnt te mogen idd, of het wordt gedoogd, kan ook. Of je het ook moet willen en/of anders op zou kunnen lossen is een andere vraag.

In Nederland is “wildplassen” ook verboden hoor. Mijn ex heeft daar nog eens een mooie boete voor gekregen. Die boete vond ik niet meer dan terecht, want ik had hem al zo vaak gewaarschuwd. Hij vond openbare toiletten vies (smetvrees) dus liever in de berm, hoewel hij er gelukkig niet voor ging stilstaan langs een snelweg.
Politie heeft hem op een gegeven moment 2x in een maand betrapt, de eerste keer een waarschuwing de tweede keer een fikse boete.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 15:59

Daphara schreef:
beatje schreef:

In Nederland is “wildplassen” ook verboden hoor. Mijn ex heeft daar nog eens een mooie boete voor gekregen. Die boete vond ik niet meer dan terecht, want ik had hem al zo vaak gewaarschuwd. Hij vond openbare toiletten vies (smetvrees) dus liever in de berm, hoewel hij er gelukkig niet voor ging stilstaan langs een snelweg.
Politie heeft hem op een gegeven moment 2x in een maand betrapt, de eerste keer een waarschuwing de tweede keer een fikse boete.

Ik bedoelde ook alleen voor kinderen (en ouderen geloof ik, al lijkt me dat al helemaaaaal niet handig), maar zeker weten doe ik het ook niet!

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 16:07

Ik heb even gegoogled, vind in ieder geval dat binnen de bebouwde kom wildplassen verboden en is buiten de bebouwde kom niet perse. Verder vind ik met name oudere berichten dat kinderen en ouderen op de vluchtstrook mogen stoppen voor een sanitaire stop en juist nieuwere berichten dat het niet mag. Maar helemaal eenduidig vind ik het niet.
Niet doen is het veiligst denk ik :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 16:11

Nou lijkt mij ook.. er zal maar een ambulance met spoed aan komen zetten en jij staat om te plassen geparkeerd op de vluchtstrook -O-

Het is niet dat er tientallen km zit tussen de afritten hier in NL. Dan maar even ophouden. En als ze dat niet kunnen neem je maar een emmertje mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 04:05

Gelukkig nieuwjaar allemaal *\o/*

Hier in België is er een vuurwerkverbod voor particulieren. Alleen steden mogen zelf nog door profs laten schieten.

Nu is er hier in het dorp zo vuurwerk geweest, 3x raden wie het hardste klaagt....alle ouders "want nu zijn de kindjes weer wakker".
My God het is oudjaar. Het is feest. Het is kerstvakantie! Wat wordt het volgende, de zomerkermis ook afschaffen "want de kindjes moeten slapen"?

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 09:57

Volgend jaar willen die kindjes ook hun vingers kwijt raken... maar dat is dan geen probleem.

Goeie regel daar in België.

mellanion84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 12:24

Gelukkig nieuwjaar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 12:25

Lekker brak dagje zonder kindergejengel.. zalig! Fijn 2020 iedereen!

Change03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 12:34

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 13:47

Wij vonden het als kind juist leuk om wakker te worden gemaakt om het vuurwerk te kijken :D

Hier ook heerlijk rustig dagje! Zo dadelijk naar stal en vanavond in de kroeg in het dorp met vrienden het jaar in aperitieven.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 13:54

Bij ons is nauwelijks vuurwerk, het meeste gaat rond 10 uur savonds de lucht in, als er wat afgestoken wordt. Op 1 Augustus gaat het hier los (nationale feestdag), dan is het tenninste ook lekker weer om buiten te zitten :D
Kind sliep gisteren al om half 8 _O-

Beste wensen aan iedereen hier :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 13:58

Gelukkig kindvrij nieuwjaar mensen :D

Hier liepen kinderen van een jaar of 8 vuurwerk af te steken in een groepje, no way dat ik dat alleen mocht vroeger. Die ouders willen wellicht ook een kindvrij 2020 ofzo :?

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 14:01

Mars schreef:
Gelukkig kindvrij nieuwjaar mensen :D

Hier liepen kinderen van een jaar of 8 vuurwerk af te steken in een groepje, no way dat ik dat alleen mocht vroeger. Die ouders willen wellicht ook een kindvrij 2020 ofzo :?

Zo veel doden vallen er niet door vuurwerk. Ik denk eerder dat die ouders een gehandicapt kind willen. Met ziekenhuisbezoek, revalidatie en die hele mikmak hoef je niet na te denken wat je elke dag moet doen.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 14:02

Een vooruitblik in een mooi nieuw jaar :D
Afbeelding

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 14:30

Nice shot!

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 15:22

Iedereen gelukkig nieuwjaar!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 15:24

Knappe poown! <3

Gelukkig kindvrij nieuwjaar allemaal, gisteren weer veel toeristen door de binnenstad zien hannesen met huilend kroost aan de hand... Blijf dan lekker thuis, dat is toch voor niemand leuk :=

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 15:38

Gelukkig Nieuwjaar iedereen! Dat iedereen maar heerlijk kindvrij mag blijven en 2020 een jaar word met minder irritante koters :D

Afbeelding