Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 21:08

Zit ik hier als diepFries :D

Nayomie schreef:
Flessuh schreef:
Wow, iemand uit het noorden, en dat een dag na mijn opmerking :+

Ik had wat raars vandaag. Tijdje zitten swipen, even met de hond wezen lopen om daarna weer even te swipen. Kom ik serieus 20 dezelfde personen bijna achter elkaar tegen die ik voor de wandeling ook had gezien :?

Ze bestaan nog *\o/*

Huh, kreeg je die mensen weer opnieuw?

yup.. kwamen gewoon weer tevoorschijn.. like of niet :P

Nayomie

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 21:14

Misschien controleren of je wel echt de goede keuze gemaakt hebt _O-

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 21:24

Soms vraag ik mij weleens af of sommige mannen de foto´s als grap bedoelen of dat ze echt denken dat ze zo heel aantrekkelijk op de foto staan...

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 21:28

Ianthe schreef:
Soms vraag ik mij weleens af of sommige mannen de foto´s als grap bedoelen of dat ze echt denken dat ze zo heel aantrekkelijk op de foto staan...

Dat laatste :+ die ontblote bovenlijven selfies voor de spiegel :') en dan een net niet lijf hebben met een lelijke kop erop...

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 21:29

Ik kom ook uit Friesland.

Ik heb die jongen waarmee ik een date had gehad wat daarna niet meer zo lekker liep (als jullie het je nog kunnen herinneren) toch weer een berichtje gedaan. Mijn zus had een hele andere theorie nadat ik het haar had gelezen. Maar dan begin ik weer te praten en doet hij heel aardig maar dan opeens laat hij niet meer van zich horen. Hij is dan wel online maar opent mijn gesprek niet. Ik heb het idee dat hij mijn gesprek dan gewoon ongeopend verwijderd. Dus het zit er helaas echt niet meer in.

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 21:30

listiglistje schreef:
Ianthe schreef:

Dat laatste :+ die ontblote bovenlijven selfies voor de spiegel :') en dan een net niet lijf hebben met een lelijke kop erop...

Pas zag ik er eentje waarbij zijn hangbuik onder zijn shirt uitkwam.. Tsja, ik ben ook niet slank, maar zo´n foto ga je toch niet erop zetten. Of selfies super dichtbij :') is de hele foto bijna alleen een voorhoofd.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 21:33

Bambi1995 schreef:

Ik heb die jongen waarmee ik een date had gehad wat daarna niet meer zo lekker liep (als jullie het je nog kunnen herinneren) toch weer een berichtje gedaan. Mijn zus had een hele andere theorie nadat ik het haar had gelezen. Maar dan begin ik weer te praten en doet hij heel aardig maar dan opeens laat hij niet meer van zich horen. Hij is dan wel online maar opent mijn gesprek niet. Ik heb het idee dat hij mijn gesprek dan gewoon ongeopend verwijderd. Dus het zit er helaas echt niet meer in.

Misschien kun je dan ook beter de eer aan jezelf houden. Er zijn nog zoveel andere mannen en jullie waren blijkbaar gewoon geen match, kan gebeuren. Dus hup, verder Tinderen en andere leuke mannen vinden.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 21:39

Ianthe schreef:
listiglistje schreef:

Pas zag ik er eentje waarbij zijn hangbuik onder zijn shirt uitkwam.. Tsja, ik ben ook niet slank, maar zo´n foto ga je toch niet erop zetten. Of selfies super dichtbij :') is de hele foto bijna alleen een voorhoofd.

Sommige vrouwen kunnen er ook wat van :') mijn date stuurde wat hij kreeg als superlike... vrouwen van 30 die eruit zien als een moeke van 48 #lekkerpittigkortfullfrontpicturemetfoutebrilennietalteslim

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 21:46

Sommige mensen hebben inderdaad niet helemaal door hoe je leuk op een foto moet staan. Je hoeft echt geen modellooks te hebben, maar een fullfrontal foto waarin je hoofd (inclusief dubbele onderkin) het hele frame vult... mwah :=

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 21:47

MarJon schreef:
Bambi1995 schreef:

Misschien kun je dan ook beter de eer aan jezelf houden. Er zijn nog zoveel andere mannen en jullie waren blijkbaar gewoon geen match, kan gebeuren. Dus hup, verder Tinderen en andere leuke mannen vinden.

Dit inderdaad :j

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 22:35

Wat me trouwens wel is opgevallen dat echt 99% van de matches me echt als lustobject zien en niet als persoon (wat trouwens in real life ook gebeurt := ). Vraag me soms echt af hoe hun zelfrespect is. Wat ik ook gerust tegen ze zeg en zeg ik ook dat ik me niet zo laat behandelen :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 22:48

Denk niet dat je er zo zwaar aan moet tillen.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 23:01

Nayomie schreef:
Misschien controleren of je wel echt de goede keuze gemaakt hebt _O-

Ja, controle of ik hetzelfde antwoord geef :=

Nayomie schreef:
Wat me trouwens wel is opgevallen dat echt 99% van de matches me echt als lustobject zien en niet als persoon (wat trouwens in real life ook gebeurt := ). Vraag me soms echt af hoe hun zelfrespect is. Wat ik ook gerust tegen ze zeg en zeg ik ook dat ik me niet zo laat behandelen :')

Ja zulke mensen gewoon direct verwijderen en door. Je komt vanzelf iemand tegen die er ook hetzelfde in staat (heb ik me laten vertellen :+ )

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 23:16

listiglistje schreef:
Ianthe schreef:

Dus, nu wil ik het tegendeel bewijzen.

Ga ik niet doen :Y)

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 23:21

Destination schreef:
Nog een noordelijke bokker *\o/*

Farjen, nood aan dates? Jij had een relatie toch, of noem je het nog steeds dates? Mij verveelt koken en tv kijken met mijn vriend totaal niet, vind het heerlijk om samen op de bank te hangen := Misschien kun je een keer gaan zwemmen, een sauna doen of gaan bowlen oid? Wij zijn echt gek op sauna's!

We zijn officieel een koppel maar af en toe wil ik wel een date-night hoor :D
Misschien komt het deels omdat hij vanuit thuis werkt en ik hem zo wil meenemen naar allerlei dingen zodat hij wat meer doet buitenhuis :)

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 23:25

Nayomie wat balen zeg. Wat kunnen mannen toch eikels zijn.
Inderdaad zien sommigen je als lust object maar die filter je er zo uit. En dan is het aan jou of je erin mee wil gaan of niet. :+

Op welke afstand hebben jullie het trouwens staan?

Hier even rustig, staat even op pauze. Ik heb wel wat leuke mensen ontmoet opzich en ik zie het wel even.

Iemand vroeg nog waarom niet serieus. Ja geen idee, dat gevoel krijg ik er bij. Is ook niet erg, als ik dat weet ga ik ook geen verwachtingen hebben. Enerzijds jammer, anderzijds vind ik het wel oké zo op deze manier.

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 23:45

De afstand heb ik op 25km volgens mij. Dan krijg ik alsnog mannen die veel verder wonen dus. Geen zin om ver te rijden;p haha. In de buurt is handiger.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 23:58

Ik heb hem op 30 km staan.

Ik had ergens gelezen dat het niet heel goed is om heel veel contact te hebben op whatsapp. Heel vaak loopt het door whatsapp uit op een mislukking. Dat komt soms omdat dingen verkeerd geïnterpreteerd kunnen worden. Wat denken jullie hier van?

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 00:04

Oeff morgenmiddag waarschijnlijk weer een spontane date. :Y) Met iemand met wie ik sinds vandaag pas contact heb, hadden morgen beiden geen plannen dus gaan gewoon chillen. Weet k meteen of het klikt of niet O:) En zo niet, dan ben k zo weer thuis gelukkig. Is half uurtje reistijd in totaal met de tram.
Hoewel ik toch nog twijfel, zal ik het al zo snel doen of toch zeggen dat ik er nog even mee wacht? }:0 Aan de andere kant kan het ook geen kwaad.... :P

Heb ook sinds gisteren een match die letterlijk om de hoek woont :D Zou zo handig zijn als dat wat wordt!

De ander waar ik gisteren date mee had, niets meer echt van gehoord. Of nja hij reageert niet meer op mijn berichten, was na de date vrij kortaf in zijn antwoorden. (al zei hij wel dat het zeker leuk was dat hij nog even was gekomen). Dus heb toch het idee dat hij niet echt meer geïnteresseerd is. Laatste bericht was van mij (waar hij niet op reageerde), dus de bal ligt bij hem. Hij is wel steeds online geweest, maar opent mijn bericht niet. Misschien heeft ie het gewoon druk, maar daar kom k dan vanzelf achter.

Heb wel een beetje teveel gesprekken tegelijkertijd lopen :') , ineens beginnen allemaal matches met het openen van gesprekken. Terwijl eerst bijna niemand een gesprek opende. Maar zo weet k iig wel met wie de gesprekken wel leuk verlopen en bij wie niet.
Laatst bijgewerkt door 1234 op 14-01-18 00:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 00:11

Bambi1995 schreef:
Ik heb hem op 30 km staan.

Ik had ergens gelezen dat het niet heel goed is om heel veel contact te hebben op whatsapp. Heel vaak loopt het door whatsapp uit op een mislukking. Dat komt soms omdat dingen verkeerd geïnterpreteerd kunnen worden. Wat denken jullie hier van?

Hmm ergens eens. Mijn ex was helemaal geen apper en als ik hem niet al kende was ik daar echt op afgeknapt. Maar dat wende wel. Maar als je iemand niet kent dan word het wel al lastiger denk ik

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 00:12

Alloewel me lover int begin superleuk was op de app maar ik nu blij ben met 6 berichtjes op een dag soms :P

jesuisRooos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 00:20

Ik kom me toch ook maar eens melden!

Lees stiekem al maanden mee haha.

Tinder en Happn allebei, maar merk wel dat ik gauw m’n interesse verlies zegmaar. Het geduld voor elke keer opnieuw die “hoi hoe gaat het, alles goed” praatjes is echt een beetje weg haha.

Ik heb m ook op 30 km staan, maar doordat ik zoveel door t land tour heeft dat eigenlijk weinig zin.. :+

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 00:24

Hier op 150+ km, hoe verder hoe beter. Al ben ik dan ook erg van het reizen en wil zo snel mogelijk emigreren :D

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 00:26

Mijn date stuurde mij net een foto van de gemiddelde tinderman :+ :') hilarisch...die swipe allemaal direct naar links...
Afbeelding

Hier 50 kilometer

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 00:28

jesuisRooos schreef:
Ik kom me toch ook maar eens melden!

Lees stiekem al maanden mee haha.

Tinder en Happn allebei, maar merk wel dat ik gauw m’n interesse verlies zegmaar. Het geduld voor elke keer opnieuw die “hoi hoe gaat het, alles goed” praatjes is echt een beetje weg haha.

Ik heb m ook op 30 km staan, maar doordat ik zoveel door t land tour heeft dat eigenlijk weinig zin.. :+

Ik ben zwaar allergisch voor die standaard gesprekken. Ik vind er geen hol aan haha. Soms negeer ik die vragen ook gewoon en leid het gesprek zelf op een leukere manier.