Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KLC schreef:Vandaag mijn eerste 'negatieve' punt bij een beoordeling van 5* gekregen. Sneller verzenden....vandaag was het geld gestort en heb het een uur later verzonden, dus toch even een berichtje gestuurd. Bleek de koper verkeerd geklikt te hebben en vond ze het juist super snel verzonden, ze zou het graag veranderen. Maar dat kan helaas niet
orkaan schreef:KLC schreef:Vandaag mijn eerste 'negatieve' punt bij een beoordeling van 5* gekregen. Sneller verzenden....vandaag was het geld gestort en heb het een uur later verzonden, dus toch even een berichtje gestuurd. Bleek de koper verkeerd geklikt te hebben en vond ze het juist super snel verzonden, ze zou het graag veranderen. Maar dat kan helaas niet
Volgens mij kan ze contact met marktplaats opnemen en aangeven dat ze een fout heeft gemaakt...
Varekaj schreef:Wanneer ik iets te koop heb staan en er reageert iemand die het graag wil overnemen, dan zorg ik dat ik gelijk al een doos of verpakkingsmateriaal heb eens ik mijn gegevens heb doorgegeven. Dan is het enkel maar het etiket voor verzending aanmaken, printen en erop kleven als de betaling binnen is. En wegbrengen natuurlijk.
Zeker wanneer ik iets online gooi wat al wat groter is (zoals een zadeldekje bijvoorbeeld), dan probeer ik al rond te kijken of ik wat heb waar het in kan passen.
Citaat:Ik vind het dekje echt superleuk, maar de peijs echt veel te hoog, bij deze mijn bod