2 kopers gevonden die graag willen afhalen, 1 op zondag en 1 in de week. Ben benieuwd! En nog iets verkocht aan een vriendin, erg handig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chasey schreef:fionaf09 schreef:Hij wilde z'n bod herzien naar €180,00 en dan kwam hij vanavond nog. Ja, doei
fionaf09 schreef:Het is wat. Ik verkoop mijn macbook air op markplaats en inmiddels heel veel biedingen, maar reageren nadat ik akkooord ben gegaan? Nee dat doen ze niet. Het blijft ontzettend stil.
Ik heb een limiet gesteld om te reageren en anders verwijder ik het bod. Misschien moet ik een vraagprijs neerzetten en mijn telefoonnummer en dan laten bellen bij interesse. Wat werkt bij jullie het beste?
Edit; hoogste bod was €350,00. Nadat ik had gemaild dat ik graag binnen 12 uur een reactie wil, kreeg ik een bijzondere reactie. Hij wilde z'n bod herzien naar €180,00 en dan kwam hij vanavond nog. Ja, doei
[***] schreef:Nou, dat brievenbus pakketje heb ik dus nog steeds niet ontvangen en na 3x mailen nog steeds geen antwoord. Maar ik laat het er niet bij zitten. Dus heb ik een ander marktplaats account aangemaakt om te reageren op een andere advertentie van dezelfde verkoper, (andere naam, en gezegd dat ik interesse had in iets anders wat ze op MP had staan) en SURPRISE: gewoon binnen 2 uur een antwoord. Nu nog even denken wat ik terug ga sturen.
IHN schreef:ja echt....ik doe tegenwoordig ook liever zaken in Duitsland...vanavond nog een bank verkocht..had ik op MP staan voor 90 euro en ook op een Duitse site..Nederlanders bieden 25 euro...duutsers: interesse. Kunnen we morgen komen? Staan hier netjes op de afgesproken tijd met een bus...betalen het afgesproken bedrag...zeggen nog dat het echt een koopje is en vertrekken blij met bank. Ik heb af en toe het idee dat marktplaats is veroverd door een tokkie invasie.
romyloverrr schreef:IHN schreef:ja echt....ik doe tegenwoordig ook liever zaken in Duitsland...vanavond nog een bank verkocht..had ik op MP staan voor 90 euro en ook op een Duitse site..Nederlanders bieden 25 euro...duutsers: interesse. Kunnen we morgen komen? Staan hier netjes op de afgesproken tijd met een bus...betalen het afgesproken bedrag...zeggen nog dat het echt een koopje is en vertrekken blij met bank. Ik heb af en toe het idee dat marktplaats is veroverd door een tokkie invasie.
Via welke Duitse site verkoop je?
Vjestagirl schreef:Ik heb te horen gekregen dat de verzendkosten die ik reken niet in verhouding zijn met de boeken die ik verkoop. Misschien moeten ze dat niet aan mij maar aan PostNL vertellen
Sammie schreef:Vjestagirl schreef:Ik heb te horen gekregen dat de verzendkosten die ik reken niet in verhouding zijn met de boeken die ik verkoop. Misschien moeten ze dat niet aan mij maar aan PostNL vertellen
Opgelost door de boeken te komen halen? Dat ze dan wrs méér kwijt zijn aan benzine zou ik er maar niet bij vertellen.. Wie wil die boeken nu.. Kopen ze het lekker nieuw.. zijn ze nog meer kwijt..
Courses schreef:fionaf09 schreef:Het is wat. Ik verkoop mijn macbook air op markplaats en inmiddels heel veel biedingen, maar reageren nadat ik akkooord ben gegaan? Nee dat doen ze niet. Het blijft ontzettend stil.
Ik heb een limiet gesteld om te reageren en anders verwijder ik het bod. Misschien moet ik een vraagprijs neerzetten en mijn telefoonnummer en dan laten bellen bij interesse. Wat werkt bij jullie het beste?
Edit; hoogste bod was €350,00. Nadat ik had gemaild dat ik graag binnen 12 uur een reactie wil, kreeg ik een bijzondere reactie. Hij wilde z'n bod herzien naar €180,00 en dan kwam hij vanavond nog. Ja, doei
Weet niet welk type het is maar €350 vind ik nog best cheap voor een Air?
xLovesPower schreef:Ik heb een bureau/tafel te koop staan staat in de weg dus tegen elk aannemelijk bod mag hij weg onder het mom van beter iets dan niets anders mag de kringloop hem komen ophalen.
Bied een vrouw €10-. ga ik akkoord stuurt ze een berichtje of ik de tafel wil komen brengen uuh wat denk je zelf?
Toen kreeg ik bericht terug of ik in de buurt van een bushalte woonde want dan kon ze het bureau wel meenemen in de bus![]()
Ik zie der al staan bij de bushalte met een bureau/tafel van 1.80