Het Weertopic #30!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Veulen84

Re: Het Weertopic #30!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 14:13

Uv werende kleding is het beste. Maar die prijzen...

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 14:57

Gisteren de waddenzee
Afbeelding

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 15:19

Volgens mij gaat hier straks iets gebeuren, donkere dreigende lucht komt er aan.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 15:21

Weerbericht is bijgewerkt, en de goede kant op! Koelt hier (wat er nu tenminste staat) zondag al flink af ten opzichte van zaterdag *\o/*

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 15:40

Rienn Thnx, voor de wolken,hier komen ook hele grote dikke bloemkool wolken binnen drijven.En de zon gaat er lekker achter zitten.Ook is er wat meer wind,heerlijk.

Nayomie wat woon jij daar mooi zeg! lijkt me heerlijk en geweldig om zo dicht bij het Wad te wonen.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 15:43

Ja eigenlijk wel gohya, had eigenlijk een stoeltje moeten meenemen, want kon daar nog wel een uurtje blijven zitten <3
Wolken? Richting het noorden?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 15:56

Wat er nu toch is gebeurt.Er belde 2 dames aan en vroegen wat er met de pony was.Ze stond in de schaduw en liet haar hoofd zo raar hangen en ze had geen water en ook maar een piepklein stukje schaduw.De dames gezegt dat de pony aan het dutten was onder de boom(ze laat altijd haar hoofd dan zakken)en gelijk de stallen en waterbak laten zien.Dreef natuurlijk net een grote wesp in rond.Onze Britt van dichtbij laten zien zodat ze konden zien dat ze toch echt de meest verwende pony van Groesbeek is.Maar toch fijn dat mensen er opletten.Nu staat ze weer in de zon te bakken.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 16:19

Nayomie schreef:
Ja eigenlijk wel gohya, had eigenlijk een stoeltje moeten meenemen, want kon daar nog wel een uurtje blijven zitten <3
Wolken? Richting het noorden?

Ik zou daar uren kunnen zitten aan dat water,wel met een vishengel erbij natuurlijk,anders verveel ik me al snel.
Ja ze gaan richting het Noorden, Noord-Oosten.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 16:20

Britta31 schreef:
Wat er nu toch is gebeurt.Er belde 2 dames aan en vroegen wat er met de pony was.Ze stond in de schaduw en liet haar hoofd zo raar hangen en ze had geen water en ook maar een piepklein stukje schaduw.De dames gezegt dat de pony aan het dutten was onder de boom(ze laat altijd haar hoofd dan zakken)en gelijk de stallen en waterbak laten zien.Dreef natuurlijk net een grote wesp in rond.Onze Britt van dichtbij laten zien zodat ze konden zien dat ze toch echt de meest verwende pony van Groesbeek is.Maar toch fijn dat mensen er opletten.Nu staat ze weer in de zon te bakken.

Dat is hier ook vaak,soms word ik een klein beetje boos,maar ben dan tóch blij dat mensen zó goed opletten hoor. 8-)

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-14 16:35

Pfffffffffffffffffffffffff..... Net even met moeders boodschappen gedaan. Ik mag van moeders niet meer zeggen dat ik dit NIET lekker weer vind... -O-

Morgen wordt nog erger. Alles blijft lekker hermetisch afgesloten bij mij morgen. Hier zijn overal om mij heen enorme wolkenpartijen, behalve natuurlijk bij mij boven... :roll: Inmiddels is het binnen 24,5°... En dat voelt heel koel vergeleken met buiten.

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 16:37

Ik vind dit ook niet lekker weer hoor, en de meeste mensen in mijn omgeving verklaren me voor gek :))

Hier wordt het zaterdag 32 graden volgens weeronline -O- En dat weer geven ze dan een 9, ze zijn gek daar

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 16:38

Dan zeg je het maar tegen ons :(:)

Ik haat dit weer ook.
En ik haat het weer voor morgen nog harder _-:(

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 16:44

Ik vind het ook echt vreselijk weer hoor.
Zit binnen opgesloten met 2 fan's aan. Het is 24 graden. Buiten is het ruim 36 graden.
Voor de 4de keer vandaag ijs op me enkel en hopen dat het weer even helpt.
(Ben misselijk van de pijn en het geklop in me enkel)

Moet straks nog een keer naar buiten om de waterbak van de paarden te checken. Zit er niet op te wachten.

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 16:53

Britta31 schreef:

Laatst kwam ik aan op stal stonden er ook een paar mensen voor het hek te roepen en de klappen in hun handen.

Één van onze pony's is erg gek op de zon en gaat dan lekker languit in de volle zon liggen , ogen dicht en ze is dan compleet van de wereld.

Mensen dachten dat ze dood lag te gaan..
Want ze had ook nog is een deken op wat wel erg warm was.
U-v werende vliegendeken :=

Mensen maar gerustgesteld dat dat heel normaal is voor der en ze ook naar binnen kunnen.
Zodra ze me hoorde keek ze even op om vervolgens weer verder te soezen.

Verder is het warm maar gelukkig begint er een briesje bij te komen en wat meer bewolking.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 17:41

gelukkig is het niet benauwd warm... al is het echt IEDERE donderdag bloedheet.. ( zodra ik dus in de tuin werk ) komen nu mini wokjes maar dat is ook niets... 3 uur heen en weer gelopen achter de grasmaaier nou ik ben volgensmij vloeibaar geworden :+ kom ik thuis staat er warme kip tandori klaar... maar in de koelkast gezet eet ik straks wel met sla

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 18:58

Ik was vamiddag helemaal niet lekker op t werk doordat het 10 graden koeler was dan buiten, kon mijn lijf niet helemaal hebben :')
Er is kans dat er morgen ook al wat onweer komt, in de middag, avond en of nacht en dan gaat de temperatuur wel meevallen voor zaterdag. Morgen geeft de weerkaart zelfs 40 graden aan, dat is echt absurd :n
Maar de meeste kans op onweer gaat nu toch naar zondag en maandag.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 20:28

40 graden in nederland? Ik hoop dat ik dat verkeerd begrijp :=

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 20:56

Nee ze geven niet voor niks code geel voor warmte. Dat doen ze niet zomaar.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 20:59

Whut? Serieus? Ik ga even paar dagen noordpool boeken vrees ik :=

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-14 21:05

Het wordt echt geen 40° in Nederland, alleen in de sauna. Ik geloof dat echt niet.

Morgen gaan de paarden in ieder geval uit de zon en blijf ik gewoon de hele dag binnen, met de deuren dicht.

En nu koelt het lekker af buiten!!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 21:09

Agossie schreef:
Het wordt echt geen 40° in Nederland, alleen in de sauna. Ik geloof dat echt niet.

Morgen gaan de paarden in ieder geval uit de zon en blijf ik gewoon de hele dag binnen, met de deuren dicht.

En nu koelt het lekker af buiten!!

Tijd om nu de raampjes open te zetten, frisse lucht binnen te laten en morgen even afzien :j

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-14 21:18

Precies! Dat is ook precies wat ik doe! Nu staat het allemaal zo'n beetje open (tuin op het noorden scheelt ook wel heel veel hoor) en morgen blijft ik gewoon zo veel mogelijk binnen. Zodra de temperatuur omhoog gaat, gaat alles dicht en blijf ik binnen.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 21:32

Ik ga morgen de hele dag in het zwembad zitten en ik kom er niet meer uit. :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 21:40

Nou echt afkoelen doet het hier niet hoor ook al staat mijn raam helemaal open is het nog steeds dik 26 graden op mijn slaapkamer.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 21:50

Ik moet morgen allemaal dingen gaan sjouwen voor een kamp, zal wel flink gaan zweten :')