Telpeva schreef:0,87 pk, ik pis in mijn broek![]()
Zwaai naar mij als jullie mij inhalen![]()
Jaa, maar jij hebt een scootmobiel toch
? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
prompter schreef:Ik vind echt hard rijden niet leuk, kijk ook nooit hoe hard mijn auto kan, het boeit me niet. Maar als eerste weg bij het stoplicht is wél een hobby
Die dan denken... 'Oh een vrouw die kan ik wel hebben..'prompter schreef:Ik vind echt hard rijden niet leuk, kijk ook nooit hoe hard mijn auto kan, het boeit me niet. Maar als eerste weg bij het stoplicht is wél een hobby
.
. (550 pk, voor de geïnteresseerden. En niet mijn auto, gelukkig.)
Telpeva schreef:Ik kan niet vinden hoeveel pk mijn driewieler heeft om mee te kunnen doen met dit gesprek
Captain schreef:prompter schreef:Ik vind echt hard rijden niet leuk, kijk ook nooit hoe hard mijn auto kan, het boeit me niet. Maar als eerste weg bij het stoplicht is wél een hobby
Vooral tegen Volkswagen Polo's en Golfjes met van die petjes achter het stuur.Die dan denken... 'Oh een vrouw die kan ik wel hebben..'
Ghehehehe...
.
.
Captain schreef:Vooral tegen Volkswagen Polo's en Golfjes met van die petjes achter het stuur.Die dan denken... 'Oh een vrouw die kan ik wel hebben..'
Ghehehehe...
Oke ik draag geen petje en mijn Golfje is een GOLF 
. Captain schreef:_San87_ schreef:Toch grappig hoe bepaalde (type) auto's een stigma hebben.
Ja, wij applaudisseren altijd als een BMW richting aangeeft.
Captain schreef:prompter schreef:Ik vind echt hard rijden niet leuk, kijk ook nooit hoe hard mijn auto kan, het boeit me niet. Maar als eerste weg bij het stoplicht is wél een hobby
Vooral tegen Volkswagen Polo's en Golfjes met van die petjes achter het stuur.Die dan denken... 'Oh een vrouw die kan ik wel hebben..'
Ghehehehe...
DuoPenotti schreef:Mijn yaris 1.4 diesel had 75 pk.
En dat trok best fijn op met maar 970 kilo mee te sleuren.
Dat viel niet tegen.
Ik kon iig normaal invoegen op de snelweg, ook met korte invoegstrook enz
Maar ja nu vlieg ik uiteraard voorruit met een 125 kW /170 pk.
En voor mij wordt nu geapplaudisseerd lees ik