Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Hoe mensen met paarden zich tegenwoordig zo snel trainer of gedragstherapeut kunnen noemen. En dat terwijl ze met hun eigen paard niet eens de dingen kunnen waar de klant hen voor moet betalen. Geldt ook voor instructeur, maar vind die gedragstherapeuten en trainers eigenlijk erger want die gaan aan de slag met probleempaarden, terwijl ze zelf bij een normaal paard niet eens die dingen voor elkaar krijgen na lange tijd...
Moska schreef:Ben vandaag weer vroeg begonnen met werken. Hebben we alweer, voor de zoveelste keer, storing…
Nyaleti schreef:Had net een gesprek over m'n WIA.
Had niemand mij kunnen vertellen dat dit alleen maar over geld en echt amper te maken heeft met jouw klachten? Ik ben echt in shock dat het zo gaat.
80% afgekeurd betekent niet fysiek afgekeurd. Het betekent dat jij eerst goed verdiende en nu niet meer. Wtf. Als ik ondersteboven onder een vrachtwagen kom en alleen nog maar kan praten en verder niks wordt ik nog niet eens afgekeurd puur omdat ik voorheen slecht verdiende.
nee niet zo zwart wit, maar laat me ff.
Nyaleti schreef:Had net een gesprek over m'n WIA.
Had niemand mij kunnen vertellen dat dit alleen maar over geld en echt amper te maken heeft met jouw klachten? Ik ben echt in shock dat het zo gaat.
80% afgekeurd betekent niet fysiek afgekeurd. Het betekent dat jij eerst goed verdiende en nu niet meer. Wtf. Als ik ondersteboven onder een vrachtwagen kom en alleen nog maar kan praten en verder niks wordt ik nog niet eens afgekeurd puur omdat ik voorheen slecht verdiende.
nee niet zo zwart wit, maar laat me ff.