Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Max is geboren in België dus geen Nederlander van oorsprong.
Dus men krijgt allemaal een natte tosti van deze nep Nederlander.
Voor mij is hij geen Nederlander en het zal me aan mijn kleine derrière oxideren dat hij zich Nederlander voelt.
Dat je in een ander land geboren bent en jezelf Nederlander voelt maakt je nog geen Nederlander
Voor mij is hij geen Nederlander en het zal me aan mijn kleine derrière oxideren dat hij zich Nederlander voelt.
Dat je in een ander land geboren bent en jezelf Nederlander voelt maakt je nog geen Nederlander
Cowboy55 schreef:Ik zoek frontjes van stopcontacten. Dus niet het hele ijzerwerk dat erachter zit, ik doet alleen het witplastic frontje. 5 stuks. Niet te krijgen, alleen in combinatie met de hele wandcontactdoos…..die ik dus niet nodig heb. En ik wil geen 5,-/15,- betalen voor een stukje plastic en de rest moet weggooien (iets met milieu).
Froukje_J schreef:Polarize schreef:heel veel sterkte morgen!Met dat ik het blij topic ineens kwijt ben-
Blijkbaar heeft mijn beppe voordat ze is overleden nog een aantal kerstcadeautjes voorbereid, en vandaag heb ik die van mij gekregen. Een kaartje met haar handschrift en een gehaakt kerstklokje. Heb me toch even een partij zitten janken
Morgen is er kerkdienst waar alle leden van de kerk die dit jaar zijn overleden worden herdacht, en ondanks dat ik zelf niet gelovig ben en niet heen wou, betekent het wel enorm veel voor mijn pake als ik erbij ben, dus morgen wordt weer even huilen
Edit: topic weer gevonden, ergens had ik zonder het door te hebben het stipje weggeklikt
In 2022 zat ik samen met mijn beppe via de laptop te kijken naar de dienst en vooral veel te huilen(mijn mem is eind 2021 overleden haar dochter) vorig jaar was ze zelf net overleden dus weer flink lopen huilen
Cowboy55 schreef:Ik zoek frontjes van stopcontacten. Dus niet het hele ijzerwerk dat erachter zit, ik doet alleen het witplastic frontje. 5 stuks. Niet te krijgen, alleen in combinatie met de hele wandcontactdoos…..die ik dus niet nodig heb. En ik wil geen 5,-/15,- betalen voor een stukje plastic en de rest moet weggooien (iets met milieu).
Hutcherson schreef:Cowboy55 schreef:Ik zoek frontjes van stopcontacten. Dus niet het hele ijzerwerk dat erachter zit, ik doet alleen het witplastic frontje. 5 stuks. Niet te krijgen, alleen in combinatie met de hele wandcontactdoos…..die ik dus niet nodig heb. En ik wil geen 5,-/15,- betalen voor een stukje plastic en de rest moet weggooien (iets met milieu).
Gamma heeft die dingen!
En wellicht van cranenbroek ook?
Zebrastreep schreef:Shenavallie schreef:
Ben je niet in de war met Pawnstars? Dat is namelijk wel geënsceneerd.
Nee.... maar heel veel van dat soort programma's zijn wel in scène gezet. Ik denk dat ook nog steeds van lang leve de liefde. Het is allemaal zo ongemakkelijk soms dat ik ook denk dit kan niet echt zijn.
_San87_ schreef:Sintara schreef:Ohh welke serie is dat? Zonde hoor...
Will Trent. Echt alle karakters zijn anders.
Ben nu pas bij de eerste aflevering, maar weet niet of ik blijf kijken. Het pakt me niet.
Edit: er zijn wel littekens, alleen niet bij de lip, whehe. It's something.
Shenavallie schreef:_San87_ schreef:
Will Trent. Echt alle karakters zijn anders.
Ben nu pas bij de eerste aflevering, maar weet niet of ik blijf kijken. Het pakt me niet.
Edit: er zijn wel littekens, alleen niet bij de lip, whehe. It's something.
Ik kijk het expres niet, omdat ik bij het zien van de hoofdrolspelers op Google al afhaakte. Ik hou liever mijn eigen personen in mijn hoofd en hou het wel bij de boeken.
Polarize schreef:Met dat ik het blij topic ineens kwijt ben-
Blijkbaar heeft mijn beppe voordat ze is overleden nog een aantal kerstcadeautjes voorbereid, en vandaag heb ik die van mij gekregen. Een kaartje met haar handschrift en een gehaakt kerstklokje. Heb me toch even een partij zitten janken
Morgen is er kerkdienst waar alle leden van de kerk die dit jaar zijn overleden worden herdacht, en ondanks dat ik zelf niet gelovig ben en niet heen wou, betekent het wel enorm veel voor mijn pake als ik erbij ben, dus morgen wordt weer even huilen
Edit: topic weer gevonden, ergens had ik zonder het door te hebben het stipje weggeklikt
JudithGigi schreef:Cowboy55 schreef:Ik zoek frontjes van stopcontacten. Dus niet het hele ijzerwerk dat erachter zit, ik doet alleen het witplastic frontje. 5 stuks. Niet te krijgen, alleen in combinatie met de hele wandcontactdoos…..die ik dus niet nodig heb. En ik wil geen 5,-/15,- betalen voor een stukje plastic en de rest moet weggooien (iets met milieu).
Hebben ze gewoon bij de Hornbach, daar hebben wij die van ons ook van
Cowboy55 schreef:Dan weet jij meer dan de medewerkers van Hornbach wat zomaar zou kunnen natuurlijk .