Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. Suzanne F. schreef:_San87_ schreef:Prachtige nieuwe eetkamerstoelen uitgezocht.
Nu nog vier maanden wachten tot ze geleverd worden.
Leuk! Heb je foto?
Ja dat duurt vaak even bij nieuwe meubels.
.
. Dus nog een maandje extra wachten. 
Zonnehoed schreef:Jeetje, jij ook heel veel beterschap!
hahahatsjoe schreef:Beterschap Zonnehoef en Little Gift
chanicha schreef:Beterschap voor jullie
Telpeva schreef:Morgen kan ik uitslapen![]()
Miesemuisje schreef:Ik ook! Maar ik heb kinderen
Zebrastreep schreef:![]()
De eerste afbouw van medicatie is gelukt! Van 5 mg naar 2,5 mg. Eigenlijk geen ontwenningsverschijnselen en ook gewoon goed geslapen.
Ik dacht dat het al aardig lastig zou worden omdat ik deze medicatie al een lange tijd gebruik voor het slapen. Zo fijn dat mijn zenuwstelsel aan het herstellen is en van zichzelf al meer rust heeft.
PotjeMayo schreef:Eindelijk aan adhd medicatie en m'n hoofd is al een stuk rustiger![]()
Bijwerkingen zijn minder tof, maar ik houd het bij. Hoofd mag nog rustiger zelfs maar voor nu is het top
Zonnehoed schreef:Net de beloega gespot vanaf de kust!Het was een prachtige witte vlek!
Zonder gekkigheid, ondanks de afstand vind ik het heel bijzonder.
Sachertorte schreef:Audrey Hepburn! Ja die maakte me blij vandaag. Beschaafd en vriendelijk in haar interviews. Soms verlang ik terug naar die tijd. 'Vroeger was alles beter', toch?
Mijn dame is nu alweer een aantal jaren met pensioen. We wandelen, doen grondwerk. En soms, heel soms, klim ik er even op. Ze liep lekker, ze voelde goed, ze ging geen stap anders of langzamer lopen, was lekker aan het briezen. En na die 10 minuten kan ik weer de hele wereld aan. Na maanden niet erop te hebben gezeten, tijdens het wandelen langs een hekje zetten. Ze parkeert zo in en laat me opstappen. Zonder zadel, met halstertje. Even terug naar het beste gevoel van de wereld. Ik mis dit zo, en die schaarse momentjes dat ik er om de zoveel maanden toch eventjes op kruip. Zijn meer dan goud
Tancreda4 schreef:Dit![]()
![]()
Mijn dame is nu alweer een aantal jaren met pensioen. We wandelen, doen grondwerk. En soms, heel soms, klim ik er even op. Ze liep lekker, ze voelde goed, ze ging geen stap anders of langzamer lopen, was lekker aan het briezen. En na die 10 minuten kan ik weer de hele wereld aan. Na maanden niet erop te hebben gezeten, tijdens het wandelen langs een hekje zetten. Ze parkeert zo in en laat me opstappen. Zonder zadel, met halstertje. Even terug naar het beste gevoel van de wereld. Ik mis dit zo, en die schaarse momentjes dat ik er om de zoveel maanden toch eventjes op kruip. Zijn meer dan goud
![]()
![]()
![]()
[ Afbeelding ]
heerlijk
Ik had niet verwacht het dier tegen te komen, want in de ochtend was hij een stukje zuidelijker gespot. We gingen gewoon met de hondjes naar het strand. Toen zag ik grote groepen mensen staan en wist ik dat hij er was! Ik vind walvisachtigen echt fascinerend, ik ben zelfs nog enkele jaren vrijwilliger geweest bij stichting SOS Dolfijn.Little_Gift schreef:Zonnehoed schreef:Jeetje, jij ook heel veel beterschap!
Dank je wel! Hoe is het met jou vandaag? Hier was het beter... Totdat ik zonet mezelf verplichtte toch iets te eten... Gelijk weer hondsberoerd pf...

Tancreda4 schreef:Dit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Afbeelding ]