Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
capopjekop schreef:Of een artikel met de voor en tegens van de verschillende penselen. Dan kun je het toch benoemen en de mensen die wel tegen dierenleed zijn voorlichten
_San87_ schreef:De atoomscheten van de hond. Het is dat ie niet op ander voer kan, anders had ik t meteen gedaan. Kolere.
Captain schreef:Hoe groot is de kans dag u de atoomscheten van uw hond aan aan derden, collega's en familieleden aan raad?
a) Zeer groot
b) groot
c) neutraal
d) klein
e) zeer klein
_San87_ schreef:En nog een ergernis. Waarom zijn de koelingen bij AH zo goed als leeg. Bijna geen groente en zuivel te krijgen hier.
Is er ergens staking oid?
Urbanus schreef:Captain schreef:Hoe groot is de kans dag u de atoomscheten van uw hond aan aan derden, collega's en familieleden aan raad?
a) Zeer groot
b) groot
c) neutraal
d) klein
e) zeer klein
Je haat mij echt he?_San87_ schreef:En nog een ergernis. Waarom zijn de koelingen bij AH zo goed als leeg. Bijna geen groente en zuivel te krijgen hier.
Serieus? Waar was je deze week?
fleurtjeuh schreef:_San87_ schreef:En nog een ergernis. Waarom zijn de koelingen bij AH zo goed als leeg. Bijna geen groente en zuivel te krijgen hier.
Yup.
Er zijn stakingen in de magazijnen van de appie. Staat ook een artikeltje op nu.nl zag ik vandaag
_San87_ schreef:En nog een ergernis. Waarom zijn de koelingen bij AH zo goed als leeg. Bijna geen groente en zuivel te krijgen hier.