Urbanus schreef:Hele weekend wordt feest maar het is nu pas dinsdag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rytir schreef:Ik had vanacht gedroomd dat mijn ex op bezoek kwam, dat de vonken er weer vanaf sloegen maar dat hij, voor hij weg ging, vertelde dat hij een nieuwe vriendin had. Ik werd zo verdrietig, met een knoop in mijn maag, wakker en dat gevoel bleef de hele ochtend hangen. Geen idee waarom, hij is al 2,5 jaar mijn ex
xPabloBokt schreef:Enorm dilemma over stage.. ze zoeken iemand voor 10 maanden, maar dat kan niet vanuit mijn opleiding. De enige opties die ik heb zijn eerder beginnen of gewoon zeggen dat ik echt alleen maar 5 maanden kan komen stagelopen.
Ik weet gewoon niet of ik eerder beginnen zie zitten. Heb natuurlijk tussen september en februari een heftige periode achter de rug met het overlijden van mijn moeder en ik ben nu nog met de minor bezig. Dus of het nou zo'n goed idee is om mijn zomervakantie op te offeren.. ik weet het niet. Maar deze stage is enorm gaaf en uitdagend en sluit ook aan op het werkgebied wat ik wil gaan doen na mijn opleiding.
Keuzes, keuzes.. ik kom er niet uit
LaPluche schreef:Urbanus schreef:Dan pak je handschoenen, een vuilniszak en gooi je het zelf weg?
Idd, het laten liggen is nog smeriger. En de dweil dan maar gelijk de bak in.
Denken in oplossingen, niet in problemen.
[***] schreef:Absoluut niet. Ik wil geen kinderen omdat ik over mijn nek ga van dit soort dingen, ik ga niet de stront van een ander opruimen.
Daarnaast gaat het om structurele vervuiling (nu een luier, vaak etensresten, lege verpakkingen, inhoud van een kattenbak, knaagdiervoer) en is eenmalig iets opruimen niet de oplossing want dat doe ik al wekelijks. Bij stront trek ik toch echt een grens.
Urbanus schreef:[***] schreef:Absoluut niet. Ik wil geen kinderen omdat ik over mijn nek ga van dit soort dingen, ik ga niet de stront van een ander opruimen.
Daarnaast gaat het om structurele vervuiling (nu een luier, vaak etensresten, lege verpakkingen, inhoud van een kattenbak, knaagdiervoer) en is eenmalig iets opruimen niet de oplossing want dat doe ik al wekelijks. Bij stront trek ik toch echt een grens.
Nee lekker klagen op bokt is de oplossing.