Huertecilla schreef:Er is een nieuwe virusvariant; hypochondicron-22....
Hahahaha, die is van alle tijden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Maar zo‘n uitgeput gevoel bij een virusinfectie is toch niet iets nieuws?
Dat is altijd het eerste waardoor ik weet dat ik ergens wat opgepikt heb, snel buiten adem, hart bonzen. Dan weet ik al genoeg: ik wordt verkouden.
bigone schreef:Ach hij is blijkbaar eindelijk positief getest
Sizzle schreef:Maar zo‘n uitgeput gevoel bij een virusinfectie is toch niet iets nieuws?
Dat is altijd het eerste waardoor ik weet dat ik ergens wat opgepikt heb, snel buiten adem, hart bonzen. Dan weet ik al genoeg: ik wordt verkouden.
Huertecilla schreef:bigone schreef:Ach hij is blijkbaar eindelijk positief getest
Je had níet beter kunnen verwoorden hoe totaal je niet begrijpt dat er meer is dan het voor-alles.
Immers; als dat nou eens waar zou zijn![]()
maar nee, wát ik ook doe![]()
en dan is er geen bewijs, dus geen uitstel van geprik in deze omgekeerde wereld.
Datalleen mbt negatief blijven, want het er voor gaan is hoogst de lol waard. Ik weet dat de gangbare uitdrukking ´de moeite waard´ is, maar dekt dekt de lading niet. Genieten van het leven kost geen moeite. Het is net als de reis op zich al de reis zijn. Beter nog; net als de lol van driften de eventuele kosten, risicos méér dan waard zijn.
La vida es bella en de (wabi-)sabi is eervol bewijs van léven
Sizzle schreef:Zebrastreep, er is geen enkel virus dat voor iedereen hetzelfde verloopt. Hij zou buitengewoon bizar zijn als dat bij covid wel zo zou zijn
Sizzle schreef:Die onderzoeken lopen heus wel door, het is enkel de media die wat anders te doen heeft.
Het onderzoek wat door de media uitgespuugt wordt is zelden van goede kwaliteit, dus daar mis ik niets aan. Vind het een opluchting dat ik niet meer tenenkromnende samenvattingen van slechte studies voorbij zie komen.
Mocht je het nieuws een beetje missen: Roche heeft net een nieuwe lab-test op de markt gebracht die beter tussen Omicron varianten kan onderscheiden.
Niet dat je er wat aan hebt als gemiddelde burger, maar toch…
Zebrastreep schreef:Normaal werd je bekogeld met de nieuwe varianten en vaccinaties. Lees er nu helemaal niks meer over....
Sizzle schreef:We hebben een trampoline gat gegraven dit weekend, dus ik kan niet zeggen dat ik me ergens beperkt in voel. Hopelijk blijft dat zo, fingers crossed.
Mijn man is ook alweer gewoon fit, die is vandaag een berg over gefietst.
Sterkte met je verkoudheid. Heb je al wat extra vitamine C genomen?
Mag je wel al weer werken als je vandaag nog koorts had trouwens?