Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vanillia schreef:Ja duurt een eeuwigheid maar uiteindelijk krijg je je geld terug!
Hebben jullie ook problemen met het kiezen van een pakketpunt? Ik krijg gewoon geen Vinted Go-punten in m’n lijst met mogelijke pakketpunten en dat is een bezorgdienst die ze niet uit kunnen zetten dus snap er niks van. Verzenden met DHL voor 4€ voor een broekje van 2€ vind ik echt te gek
Sjira schreef:Ik heb weer iets geks. Iets gekocht vanuit Frankrijk en verzenden via Mondial Relay. Nu zegt ze dat ze mijn telefoonnummer moet invoeren voor het verzendlabel. Heb ik nooit eerder gehad, zowel bij verzenden als ontvangen niet. Jullie?
Elitedeux schreef:Hier heb ik vaak last van een bezorger die z'n pakketten op een ander punt levert dan het oorspronkelijke. Ook al vaak over gehad met de eigenaar van het pakket punt waar ik ze normaal gesproken laat bezorgen. Nu is het pakket 25 km verderop afgeleverd en Vinted kan niks doen zeggen ze.
Als je het niet ophaalt gaat het toch retour en krijg je je geld? Heb de verkoper ook al bericht dat het niet haalbaar is om het 25 km verderop op te halen..