Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Boterbloem90

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 20:55

Dat ik in een soort stress/angst (?) aanval zit. Alles voelt heel onrustig.

Maar proberen een vrolijke film te kijken..

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 21:22

Boterbloem90 schreef:
Dat ik in een soort stress/angst (?) aanval zit. Alles voelt heel onrustig.

Maar proberen een vrolijke film te kijken..

:(:)

--
Teken. Zit ik net op de bank, zie ik er 2 lopen. -O-

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 21:54

Nayomie schreef:
--
Teken. Zit ik net op de bank, zie ik er 2 lopen. -O-

Vanmorgen lag erbij ons boven in de hal wat bloed, Ruim ik het op, zie ik een platgetrapte grote teek.
Ieuw

(honden komen ook boven)

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 23:04

Bitrate drop tijdens mijn stream.. Some..

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 23:19

Achteruit in parkeren en fileparkeren enzo... Wat is dat :') :x
Nooit gekund!

Is het weer tekentijd? Ik hoor zoveel erover nu pfff. Ik dacht dat ze rechtstreeks op hun prooi gingen zitten maar blijkbaar lopen ze rustig ook nog een rondje? Voel me nu dom _O-

1 van de cavias.... Ik geef hem steeds extra's want hij loopt los. Nu kijk ik naar rechts, zit hij op een voerbak met zijn voorpootjes en ook naar mij te staren ondertussen . Ga weg _O- je krijgt zo eten. _O- onverzadigbaar _O-

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 23:21

Mensen die doen alsof je niet weet waarover je praat. Ja Henk, ik weet dat je graag jezelf hoort praten. Maar ik heb gvd 3 diploma's op precies dit vakgebied, dus ik weet echt wel waar ik over praat.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 23:22

Dat ik verdorie nog niks heb gehoord van de financiëel adviseur. Ik wil zo graag weten waar ik aan toe ben zodat ik een bod kan doen op m'n droomhuis.

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 23:25

Mijn paard die moeilijk doet, wat ze nu heeft is beter voor d'r maar het is niet goed volgens mevrouw :roll: Soms wou ik dat ik wandelende takken kunnen had genomen :')

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 23:25

Afbeelding

Nog even voor de beeldvorming _O- (ondertussen maak ik ze schoon. Vandaar de chaos _O- )

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 23:48

Dat ik gewoon dit topic kwijt was.
En dat ik niet alles heb kunnen doen, wat ik wilde doen vandaag.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 23:54

Geweldig die cavia!

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 00:04

Dat het ernaar uitziet dat onze koelkast kapot is. Hij doet het wel, maar de yoghurt die ik had voor het ontbijt leek alsof het eerst een half uur op het aanrecht gestaan had en toen ik er een pak melk uithaalde, voelde dat ook niet echt koud aan.
Heb er nu een thermometer in gehangen om te zien welke temperatuur hij nog bereikt.... Afgezien van het geld wat het kost heb ik ook helemaal geen tijd (en zin!) om op zoek te gaan naar een nieuwe koelkast!

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 00:04

Aan steeds meer mensen die doorslaan in TE lief en TE vriendelijk willen zijn naar hun dieren (Momenteel vooral even hond en paard)

Zich niet realiserend dat duidelijkheid (zonder gemeen te worden) voor veel dieren juist heel lekker is. En dat je met TE lief en TE begripvol misschien juist wel die vervelende dieren krijgt met "gedragsproblemen" die dan weer LIEF opgelost moeten worden, want anders krijgt het dier traumas. Of hij heeft ze al.

Let op, ik ben absoluut in de basis voor positieve training. En iedereen die mij kent weet ook hoe stapelidioot de meeste dieren met me zijn. Ik ben echt geen "sla er maar op los type".

Maar ik word langzaamaan echt moe van al die goedbedoelende lieve mensen die vanuit die goede bedoelingen hun dieren volkomen verkloten.
En dan pissig worden als je zegt dat een keer -vriendelijk- doorpakken wellicht niet zo'n gek idee is.

Goed. Dat was de rant van vandaag.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 01:27

LukieBradley schreef:
[ [url=m/OWvvsD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nog even voor de beeldvorming _O- (ondertussen maak ik ze schoon. Vandaar de chaos _O- )

Hier nog 2 van die monsters. En dan soms samen zo gaan zitten. Eentje heeft er heel erg een handje van die denkt dan dat we hem beter zien. Nou ja hij laat zich wel horen als hij eten wil maar echt wat die beestjes naar binnen werken is niet normaal

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 01:37

Het is weer tijd voor mijn jaarlijkse Funda-depressie; huizen bekijken waar ik heel graag zou willen wonen maar die ik never-nooit-niet kan betalen. Zo stom. Waarom doe ik dat ^)

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 03:15

Dat ik wil slapen maar er een grote kater ruzie buiten op straat gaande is.....heb je ze weggejaagd, bed weer in, zoeken ze elkaar weer op....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 03:56

Waaaarom word ik steeds rond 4 uur wakker. En ook echt steeds van een poedersuiker droom. Dit keer weer van m'n ex poedersuiker vent ik denk niet eens aan die hele vent. Eugh alles zit lekker tegen

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 05:24

Planners |o kom ik bij de boer staat er al een collega aan een silo met 26 ton. En ik zou daar 15 ton ander voer in moeten blazen....
Dan bel je de noodgeval planner telefoon. Gaat niemand van de planners eraan.... Dus nu word het iniminemutte en die planner ga ik uit bed bellen

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 06:06

Vakantie en toch vroeg wakker -O-

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 07:18

Dat ik om 7.00 mn bed uit moeat coor de bouw meneren en dat ze me nu alweer mn bed uit bellen omdat zij hun aanhanger op een plek hebben waar hij niet mag staan en ik mn auto ervoor heb gezet. Of ik m even aan de kant wil zetten. Ja hoor, als ik wakker en aangekleed ben.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 07:53

Dat ik als een blok geslapen heb maar nog steeds moe ben.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 07:59

black_kelpie schreef:
Het is weer tijd voor mijn jaarlijkse Funda-depressie; huizen bekijken waar ik heel graag zou willen wonen maar die ik never-nooit-niet kan betalen. Zo stom. Waarom doe ik dat ^)

Nou troost je, mijn dochter en schoonzoon kunnen best voor een leuk bedrag een huis kopen als die maar te krijgen is!
Wat een achterlijke gekte zeg, dan denk je nog in een duurder segment valt de gekte wel mee, nou niet dus.
Als je ziet wat er overboden wordt is echt buiten proporties voor zo’n huis maar ze betalen het!
Je moet tegenwoordig echt geluk hebben en het moet je gegund zijn.
Dit is in Utrecht en omstreken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 08:02

chanicha schreef:
black_kelpie schreef:

Nou troost je, mijn dochter en schoonzoon kunnen best voor een leuk bedrag een huis kopen als die maar te krijgen is!
Wat een achterlijke gekte zeg, dan denk je nog in een duurder segment valt de gekte wel mee, nou niet dus.
Als je ziet wat er overboden wordt is echt buiten proporties voor zo’n huis maar ze betalen het!
Je moet tegenwoordig echt geluk hebben en het moet je gegund zijn.
Dit is in Utrecht en omstreken.

Dat is de reden dat ik mooi in Friesland blijf. Hier vallen de prijzen redelijk mee. Kan ook duur hoor voor een miezerige woning. Maar meestal heb je voor 5 ton een beste lap rond er bij. Ik zit ook Funda af te struinen, alleen helaas zit een hypotheek er voor mij niet in.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 08:06

Nou het is dat ze hier zoeken ivm de school van onze kleinzoon.
Hij is al een keer van school gewisseld, wat heel goed uitgepakt is, maar om dat nu weer te willen.
Vervelend Marije!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 08:12

chanicha schreef:
Nou het is dat ze hier zoeken ivm de school van onze kleinzoon.
Hij is al een keer van school gewisseld, wat heel goed uitgepakt is, maar om dat nu weer te willen.
Vervelend [***]!

Nee dat moet je niet willen! Woningmarkt blijft lastig.

Ik ben bijna 23, zonder vast contract. Dan is een hypotheek krijgen ondanks een buffer gewoon lastig. M'n ex kreeg het wel voor elkaar, 80.0000 mocht ie lenen. Krijg je zo'n arbeiderswoning hier. Maar hij had dan ook een vast contract en zijn ouders betaalden kosten koper.