Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelFun schreef:Merlen schreef:Nou.Omdat meneer gisteren niet onmiddellijk kon langskomen,heeft hij maar elders gekocht.
Ìk geloof daar nooit zo in. Ik denk dat men sowieso niet langs gekomen was.
Daphara schreef:iirrssjjee schreef:Daarom maak ik sowieso altijd eerst een afspraak en geef ik dan pas mijn adres
Idem!
Maar ook wel eens andersom gehad, dan maak je een afspraak om iets op te halen om x tijd, krijg je het adres en dan blijkt het heel ergens anders opgehaald te moeten worden dan de advertentie locatie.
Van het weekend trouwens een goede deal gemaakt, adres om het op te halen bleek midden op de SHR te zijn, dus meteen paard in de trailer mee en gelijk een buitenrit daar gereden. Toen ik bij het adres kwam bleken dochter en oma ook paardenfan te zijn en hebben we nog een tijdje gezellig bij de open trailer staan kletsen over paarden. (Aangekochte item was niet paard gerelateerd)
Cinnepin schreef:Kwam een advertentie tegen voor een fjord merrie van 10 jaar. Recreatief gereden en geen wedstrijd resultaten. moest weer opgepakt worden vanwege alleen wat buiten rijden. Niks mis mee,
Tot ik zag wat de vraagprijs was..ik moest me een partij lachen. De merrie kost 10.000. Nu is ze inmiddels al 2.000 gezakt dus kost ze *nog maar * 8.000
BiBiQ schreef:Cinnepin schreef:Kwam een advertentie tegen voor een fjord merrie van 10 jaar. Recreatief gereden en geen wedstrijd resultaten. moest weer opgepakt worden vanwege alleen wat buiten rijden. Niks mis mee,
Tot ik zag wat de vraagprijs was..ik moest me een partij lachen. De merrie kost 10.000. Nu is ze inmiddels al 2.000 gezakt dus kost ze *nog maar * 8.000
Ze kost nu weer 9.000
Tamara schreef:Ik ben nu een beetje de vreemde koper vrees ik. Op marktplaats een serviesset gezien van Ikea die ik erg graag wil hebben, is in alle winkels en online uitverkocht. De dame woont alleen in Den Haag, ik woon in Den Bosch, dus dat rij je niet 'even' en verzenden vind ik te risicovol. Mijn broertje woont in Voorburg en gevraagd of die hem op wil halen. Dat wil hij wel, maar hij is niet zo vlot met doorgeven wat hem wel of niet lukt qua tijden. Ze zijn op vakantie nu, dus op zich ook logisch. Maar nu kon hij niet op de tijd die zij voorstelde (wel balen, want die middag komt hij hierheen dus zou het gelijk mee kunnen) en krijg nog geen reactie op wat haar uitkomt. Ik heb nog niet betaald, maar ik ben toch bang dat ze hem ondertussen aan een ander verkoopt want zag ook al gezocht-advertenties voor dat type online staan.. Snap dat het voor de verkoper niet handig is zo, ik had ook gehoopt dat het net wat makkelijker zou lopen met m'n broertje ipv de driehoek qua communicatie waar ik nu in zit. Al had ik dat eik wel kunnen weten