Wat betekend dit waslabel?
Ik wil deze jas van mijn vriend wassen.
Maar wat betekend die max 25 onder het 40 graden symbool?
Het is een 100% polyester jas met pu membraam.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
corinep schreef:Waarom wordt nu tegenwoordig het woord khaki gebruikt voor de kleur legergroen? Ik ken khaki als meer beige achtig. Khaki's was ook altijd de benaming voor broeken in die kleur.
Cowboy55 schreef:corinep schreef:Waarom wordt nu tegenwoordig het woord khaki gebruikt voor de kleur legergroen? Ik ken khaki als meer beige achtig. Khaki's was ook altijd de benaming voor broeken in die kleur.
Legergroen is toch Olive Drab?
corinep schreef:Cowboy55 schreef:
Legergroen is toch Olive Drab?
Ja olijfgroen...
Maar ben op zoek naar een jas en bij bijna alle groene jassen staat er khaki op het label, ook op internet en Vinted lijkt het er ook mee eens.
@Kooka je link faalt, maar even opgezocht en daar staat idd ook dat het ten onrechte voor olijfgroen gebruikt wordt. Volgens mij is de benaming "desert kisten", of gewoon zandkleurig, mannen doen niet aan al die gekke tinten
Maar waarom... Petrol is toch ook niet opeens hemelsblauw?
Kookaburra schreef:corinep schreef:
Ja olijfgroen...
Maar ben op zoek naar een jas en bij bijna alle groene jassen staat er khaki op het label, ook op internet en Vinted lijkt het er ook mee eens.
@Kooka je link faalt, maar even opgezocht en daar staat idd ook dat het ten onrechte voor olijfgroen gebruikt wordt. Volgens mij is de benaming "desert kisten", of gewoon zandkleurig, mannen doen niet aan al die gekke tinten
Nee hoor, wat betreft legerkisten gaat het wel goed![]()
[ [url=m/MB7wiv.png]Afbeelding[/url] ]
Ik denk dus toch dat uniformen verhaal..
corinep schreef:De Fe$jun wereld doet wel vaker rare dingen.Ja olijfgroen...
Captain schreef:Hoe kan het dat je met fietsen meer calorieën verbrand dan met hardlopen (op dit moment nog in opbouw, 5 minuten hardlopen, 1 minuut wandelen) terwijl je daar je hele lichaam mee gebruikt en met fietsen alleen je benen?
_Karlijn schreef:Hoe kan het dat elk jaar met Prinsjesdag delen van de troonrede uitlekken, en nu bijvoorbeeld de coronamaatregelen ook uitgelekt voor ze aangekondigd werden.
Wie komt daar aan om ze vervolgens te verspreiden??