Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Weet echt niet hoe ik hiermee om moet gaan... fijn topic dit! Evelijn schreef:Welkom Change03... ik heb niet heel veel vriendinnen... maar de meeste hebben gelukkig geen voortplantingsdrangmaar misschien heb ik ze daar in de afgelopen jaren ook een beetje op uitgezocht
Change03 schreef:Hier iemand die in het dagelijkse leven geconfronteerd word met de vraag "en wanneer beginnen jullie nou eens" om vervolgens 25 argumenten te geven waarom we het niet willen, om DAAR vervolgens weer op te horen waarom we het juist wel moeten doen....
Evelijn schreef:Welkom Change03... ik heb niet heel veel vriendinnen... maar de meeste hebben gelukkig geen voortplantingsdrangmaar misschien heb ik ze daar in de afgelopen jaren ook een beetje op uitgezocht
Wil elke vijf minuten weten waar ze uithangt, wat ze doet etc. (een ommetje van tien minuten met de honden kan niet eens zonder dat hij tig keer belt om te vragen waar ze is en hoe lang het nog gaat duren), en als hij met zijn beperkte interesses en kennis niet kan deelnemen aan een gesprek, gaat hij serieus als een kleuter om negatieve aandacht lopen jengelen, ook in het openbaar. Op die momenten praat ik dus ook tegen hem alsof ik tegen een irritante driejarige praat en zeg ook rustig iets in de trant van 'children should be seen and not heard' of iets heel spitsvondigs. Meestal vat hij de hint niet, en zitten mijn vriendin en ik met z'n tweeën een beetje gniffelend op de bank, want zij ergert zich er ook kapot aan.
. Sizzle schreef:Deze week weer meerdere auto‘s op de vluchtstrook gezien met een plassend kind ernaast, of mannen die zelf de vangrails bevochtigen. Sommige letterlijk vlak voor een afrit.
Ik kan er echt echt echt niet met mijn hoofd bij dat je daarvoor op de vluchtstrook een risico wil nemen, dan maar even op een handdoek zitten of zo.