Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Evelijn schreef:Welkom Change03... ik heb niet heel veel vriendinnen... maar de meeste hebben gelukkig geen voortplantingsdrangmaar misschien heb ik ze daar in de afgelopen jaren ook een beetje op uitgezocht
Change03 schreef:Hier iemand die in het dagelijkse leven geconfronteerd word met de vraag "en wanneer beginnen jullie nou eens" om vervolgens 25 argumenten te geven waarom we het niet willen, om DAAR vervolgens weer op te horen waarom we het juist wel moeten doen....
Evelijn schreef:Welkom Change03... ik heb niet heel veel vriendinnen... maar de meeste hebben gelukkig geen voortplantingsdrangmaar misschien heb ik ze daar in de afgelopen jaren ook een beetje op uitgezocht
Sizzle schreef:Deze week weer meerdere auto‘s op de vluchtstrook gezien met een plassend kind ernaast, of mannen die zelf de vangrails bevochtigen. Sommige letterlijk vlak voor een afrit.
Ik kan er echt echt echt niet met mijn hoofd bij dat je daarvoor op de vluchtstrook een risico wil nemen, dan maar even op een handdoek zitten of zo.