Maddoxx schreef:Mag ik meekletsen? Heb sinds kort Tinder geïnstalleerd, vooral om gewoon mensen te leren kennen.
Welkom..Is wel een datingapp hè

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
listiglistje schreef:Maddoxx schreef:Mag ik meekletsen? Heb sinds kort Tinder geïnstalleerd, vooral om gewoon mensen te leren kennen.
Welkom..Is wel een datingapp hèmerendeel wil een relatie, daten of sex
Relaxed schreef:Whaha mijn date van deze week.. Na woensdag was er weer radiostilte, precies zoals hij ook vorig jaar na onze date had gedaan.. Had m dus vanavond laten weten dat ik het wel prima vondKomt ie net met een zeikreactie.. Snapt ie dan echt niet dat ik na zo'n actie echt geen credits voor hem heb?
xLeoniee schreef:Ik had laatst de vriend van een kennis van mij (en ik ben goed bevriend met de broer van haar vriend) als match. Alleen wist hij niet dat ik zijn vriendin kende. Hij voegde me vrijsnel toe op snapchat en zodoende wist ik dus dat hij het echt was.. ik gevraagd of hij vrijgezel was en toen zei hij ja![]()
Ik dus even een leuk screenshotje naar m'n kennis gestuurd, zij heeft hem erop aangesproken en hij loog glashard dat hij nergens vanaf wist. En ze leefden nog lang en gelukkig.. hoe naïef kun je zijn
jooproo schreef:Meelezer meldt zich na lange tijd weer (voor wie me nog kent haha).
Na een heel aantal dates die op niks uitliepen nu eindelijk een heel leuk meisje via tinder ontmoet, waarmee ik nu een paar x heb afgesproken. Was het vertrouwen erin een beetje verloren, dus voor iedereen bij wie het ff tegenzit.... Het komt wel weer
jooproo schreef:Meelezer meldt zich na lange tijd weer (voor wie me nog kent haha).
Na een heel aantal dates die op niks uitliepen nu eindelijk een heel leuk meisje via tinder ontmoet, waarmee ik nu een paar x heb afgesproken. Was het vertrouwen erin een beetje verloren, dus voor iedereen bij wie het ff tegenzit.... Het komt wel weer