Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 22:06

Maddoxx schreef:
Mag ik meekletsen? Heb sinds kort Tinder geïnstalleerd, vooral om gewoon mensen te leren kennen.

Welkom..Is wel een datingapp hè :o merendeel wil een relatie, daten of sex :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 23:37

Whaha mijn date van deze week.. Na woensdag was er weer radiostilte, precies zoals hij ook vorig jaar na onze date had gedaan.. Had m dus vanavond laten weten dat ik het wel prima vond :evaw: Komt ie net met een zeikreactie.. Snapt ie dan echt niet dat ik na zo'n actie echt geen credits voor hem heb?

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 00:43

listiglistje schreef:
Maddoxx schreef:
Mag ik meekletsen? Heb sinds kort Tinder geïnstalleerd, vooral om gewoon mensen te leren kennen.

Welkom..Is wel een datingapp hè :o merendeel wil een relatie, daten of sex :P

Dat weet ik hoor. Met alleen een foto van een hond en onder andere "not looking for sex" in mijn profiel moet het duidelijk zijn. En ik heb best wel al wat leuke mensen ontmoet ;)

xPareltje

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 01:52

Ik lees bij de meeste dat er na een tijdje een 'stilte' valt in de gesprekken bij jullie date. Hoelang geven jullie je date, leuke jongen waarmee een klik zit de tijd om te reageren? En na hoeveel dagen 'negeren' zijn jullie er klaar mee? Was gewoon even nieuwsgierig :+

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 01:54

Hangt er vanaf hoe interessant het gesprek is. :+ Met mijn nu vriendin stuurde ik soms ook gerust een week niet.. En zij ook. Puur gewoon door druk te zijn met school, en dan thuis even tijd voor mezelf willen hebben.
Maar we hadden wel al snel vrij lange berichten, dus dan vind ik het al wat anders. Van zodra we elkaar op FB hadden stuurden we wel wat sneller. :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 11:25

Relaxed schreef:
Whaha mijn date van deze week.. Na woensdag was er weer radiostilte, precies zoals hij ook vorig jaar na onze date had gedaan.. Had m dus vanavond laten weten dat ik het wel prima vond :evaw: Komt ie net met een zeikreactie.. Snapt ie dan echt niet dat ik na zo'n actie echt geen credits voor hem heb?

Ja echt wat verwacht ie dan?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 11:36

Wauw Relaxed, lekker kansloos zeg :=

Op Tinder naar vriendschap zoeken.. het kan, zou het zelf alleen niet snel doen. Merendeel zit er toch voor wat anders op.

Hier loopt het allemaal niet zo lekker. Ben benieuwd hoe lang ik het nog leuk ga vinden. Vrijgezel zijn was toch wel echt makkelijker :=

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 11:40

Berdien :oo

Ik heb van t weekend weer even zitten bladeren, maar ik kan er echt niet warm van worden... Misschien dan toch Lexa ofzo... :P

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 12:01

Ahh balen Berdien! Maar een relatie hebben is misschien lastiger maar soms ook wel leuker toch? :D

Ik heb vanavond mijn tweede date :D

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 12:01

Alles heeft zn voor en zn nadelen.. ik zit nu ergens in de middle en dat bevalt buitengewoon best.. :j

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 12:16

Balen zeg Berdien!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 12:36

Lexa werd ik ook niet heel warm van...

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 13:12

Dan gok ik wel op de zomer.. ga ik een beetje half tam langs terrasjes lopen.. of feestjes crashen ofzo :') Of toch bij de AH in een winkelmandje kijken of er 1 persoonsgerechten gekocht worden... _O-

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 13:55

Cer schreef:
Dan gok ik wel op de zomer.. ga ik een beetje half tam langs terrasjes lopen.. of feestjes crashen ofzo :') Of toch bij de AH in een winkelmandje kijken of er 1 persoonsgerechten gekocht worden... _O-

Die laatste _/-\o_ :')

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 00:08

Ik had laatst de vriend van een kennis van mij (en ik ben goed bevriend met de broer van haar vriend) als match. Alleen wist hij niet dat ik zijn vriendin kende. Hij voegde me vrijsnel toe op snapchat en zodoende wist ik dus dat hij het echt was.. ik gevraagd of hij vrijgezel was en toen zei hij ja :oo

Ik dus even een leuk screenshotje naar m'n kennis gestuurd, zij heeft hem erop aangesproken en hij loog glashard dat hij nergens vanaf wist. En ze leefden nog lang en gelukkig.. hoe naïef kun je zijn :')

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 11:52

xLeoniee schreef:
Ik had laatst de vriend van een kennis van mij (en ik ben goed bevriend met de broer van haar vriend) als match. Alleen wist hij niet dat ik zijn vriendin kende. Hij voegde me vrijsnel toe op snapchat en zodoende wist ik dus dat hij het echt was.. ik gevraagd of hij vrijgezel was en toen zei hij ja :oo

Ik dus even een leuk screenshotje naar m'n kennis gestuurd, zij heeft hem erop aangesproken en hij loog glashard dat hij nergens vanaf wist. En ze leefden nog lang en gelukkig.. hoe naïef kun je zijn :')

Je zou toch verwachten dat hij na zoiets inderdaad wel vrijgezel zou worden/zijn :P

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 12:12

Wauw ja... en zij wil jou zeker nooit meer spreken nu?

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 16:06

Heel vreemd dat mensen nog in sprookjes geloven :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 16:07

Of ze hebben hun issues opgelost. Ik zou mijn partner ook niet zo snel aan de kant zetten om een scheve schaats.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 16:22

Ik weet dat van te voren eigenlijk niet of ik dat zou doen.
Maar mijn ouders zijn wel uit elkaar omdat mijn vader ook echt gewoon een relatie is begonnen na 33 jaar samen, dus... snap ook wel als je niet meer dat vertrouwen kunt krijgen.

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 17:36

Meelezer meldt zich na lange tijd weer (voor wie me nog kent haha).
Na een heel aantal dates die op niks uitliepen nu eindelijk een heel leuk meisje via tinder ontmoet, waarmee ik nu een paar x heb afgesproken :). Was het vertrouwen erin een beetje verloren, dus voor iedereen bij wie het ff tegenzit.... Het komt wel weer

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 17:38

jooproo schreef:
Na een heel aantal dates die op niks uitliepen nu eindelijk een heel leuk meisje via tinder ontmoet, waarmee ik nu een paar x heb afgesproken :). Was het vertrouwen erin een beetje verloren, dus voor iedereen bij wie het ff tegenzit.... Het komt wel weer

Oh wat super leuk zeg! :D

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 17:39

Wat leuk dat je iemand hebt gevonden! soms komt het geheel onverwachts als je de moed al een beetje bent verloren :+

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 19:46

Aaaah wat goed Jooproo!
Ik zie er op het moment het nut inderdaad niet zo van in dus dat is bemoedigend. :j

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 20:07

jooproo schreef:

Klinkt goed!!

Ik hou nog hoop haha O:)