Er zit een easy care bakje bij.
Wat doen mensen daar in?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lienie_F schreef:Bij ons zitten daar van die cupjes koffiemelk in, en minibotertjes enzo. Eigenlijk al die dingen die in de koelkast moeten maar die kwijt raken als je ze er los in gooit.
karuna schreef:Hij lag naast de waspoeder die net zo rook. Met aantal mensen (ook medewerkers van winkel) aan pak geroken en we dachten allemaal dat het de waspoeder was. Maar dan nog moet het er op staan voor mijn gevoel. Zijn best veel mensen allergisch voor parfum
karuna schreef:Niet op de verpakking die ik had en de dame van klantenservice van always kon het ook nergens vinden. Vreemd zeg
https://m.drogisterij.net//verzorging/l ... gL0NvD_BwE
karuna schreef:Volgens de dame van always klantenservice wel overigens![]()
Alleen tjsa de geur is niet te missen, zegt ze maar het komt niet in contact met de huid hoor![]()
de stank zit in de absorbtiekorrels kennelijk
LiannePuthzy schreef:Hoe zou een pannenkoek met daarop een kroket smaken? Dat vraag ik mij de hele dag al af
Steeph schreef:Rebecca schreef:Pannenkoek is gewoon een bodem
Zou pannenkoeken bakken , 2 krokketen erop wat mosterd even snijden . Klinkt best lekker
Maakt me allemaal niet uit, maar ik heb geen frituur en zou eigenlijk toch wel graag het antwoord horen als iemand het dan toch probeert