Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 19:14

Ik tinder ook;p Heb volgende maand 2 dates, met eentje al eens wat gedronken, maar heb deze maand geen tijd dus tsja.
Vind het toch jammer dat er niet standaard een lijstje is met bijv. lengte. Dat vraag ik altijd wel snel haha, ben zelf lang, dus wil geen tijd verspillen aan iemand die een ukkie is,)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 19:15

listiglistje schreef:
Goof schreef:

Waarom dan pas?
Als je date morgen niks is, wil je dan ineens wel blijven daten met iemand die je wanhopig en inhoudloos vindt? Je vindt iemand leuk of niet toch? Moet niet afhangen van een andere partij lijkt me.

Nou misschien valt de leuke wel erg tegen en de wanhopig inhoudsloze reuze mee?
Dat weet je idd pas irl...geef mensen wel een kans ;) nu ken ik ze alleen van appen, misschien heeft die ene in het echt meer te vertellen?

Ah ik las het alsof je hem al gezien had ;)
Dan snap ik 'm :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 19:16

Ianthe schreef:
Ik tinder ook;p Heb volgende maand 2 dates, met eentje al eens wat gedronken, maar heb deze maand geen tijd dus tsja.
Vind het toch jammer dat er niet standaard een lijstje is met bijv. lengte. Dat vraag ik altijd wel snel haha, ben zelf lang, dus wil geen tijd verspillen aan iemand die een ukkie is,)

Oef ja dat lijkt me wel lastig. Heb ben dan heel blij met mijn lengte. Die jongen die ik gisteren ontmoette, was dus ook klein, maar op zich maak ik me niet veel zorgen aangezien ik zelf al mini ben :')
Lijkt me dus knap vervelend, zeker omdat je niet kunt inschatten hoe groot iemand is vanaf een foto.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 19:16

Flessuh schreef:
Wow, iemand uit het noorden, en dat een dag na mijn opmerking :+

Zwaai! Drachtster hier! :D

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 19:19

Nayomie schreef:
Ianthe schreef:

Oef ja dat lijkt me wel lastig. Heb ben dan heel blij met mijn lengte. Die jongen die ik gisteren ontmoette, was dus ook klein, maar op zich maak ik me niet veel zorgen aangezien ik zelf al mini ben :')
Lijkt me dus knap vervelend, zeker omdat je niet kunt inschatten hoe groot iemand is vanaf een foto.

Haha nee ik ben 1,84 dus wil wel graag dat die wat groter is. Heb weleens kleiner iemand gehad, maar vind dat echt niks.
Naja ene waarmee ik al date heb gehad is zelfde lengte en andere is veel knapper en 1,94, dus daar ben ik wel benieuwd naar :+ Die is in ieder geval op whatsapp heel leuk al :D

Nayomie

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 19:20

Klinkt goed! Wanneer ga je hem ontmoeten? :D

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 19:24

Nayomie schreef:

Mijn weekenden zitten komende weken vol, dus denk pas 2e weekend van februari.

Ik swipe ondertussen wel nog gewoon af en toe, vind het ook gewoon grappig om die mannen te kijken. Zijn sowieso maar weinig die mijn type zijn, ben meer van de donkere mannen;)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 19:25

Ianthe schreef:

Mijn date had bij zijn tekst : 1.83 aangezien lengte een dealbreaker schijnt te zijn.

Wel handig....Ik val niet op kleiner dan mezelf.
Zelf heb ik ook mijn lengte en gewicht in de tekst.

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 19:27

listiglistje schreef:
Ianthe schreef:

Mijn date had bij zijn tekst : 1.83 aangezien lengte een dealbreaker schijnt te zijn.

Wel handig....Ik val niet op kleiner dan mezelf.
Zelf heb ik ook mijn lengte en gewicht in de tekst.

Gewicht zelfs:o

Die lange had ook zijn lengte in de tekst, dus dat was perfect. Vaak heb ik echt mannen die 1,73 ofzo zijn. Dan zeg ik dat ik liever een langere man heb en verwijder ze :')

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 19:33

Ianthe schreef:
Nayomie schreef:

Mijn weekenden zitten komende weken vol, dus denk pas 2e weekend van februari.

Ik swipe ondertussen wel nog gewoon af en toe, vind het ook gewoon grappig om die mannen te kijken. Zijn sowieso maar weinig die mijn type zijn, ben meer van de donkere mannen;)

Ik had vandaag een superlike van een grote donkere gorilla :+ tjezus een blok beton

Val soms ook wel op een kleurtje, ex was halfbloed Antilliaan met dreads tot aan zijn kont.
Maar val ook op allerlei type blanke mannen, heb niet een bepaald type.
De date van morgen lijkt veel op Keanu Reeves in zijn jonge jaren :D notbad...

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 19:34

Nayomie schreef:
Zwaaizwaai! Ben weer opnieuw begonnen met Tinder, gewoon om paar leuke contacten te leggen. Heb zowel grappige, hilarische als leuke gesprekken met mensen.
Gisteren toevallig een meeting gedaan met iemand. We waren uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat het geen meeting meer was maar dat we het tot een date hadden gebogen :+

Goed, tot zover even mijn ervaring, zou ik me hier mogen aansluiten? :D

Nog een noordelijke bokker *\o/*

Farjen, nood aan dates? Jij had een relatie toch, of noem je het nog steeds dates? Mij verveelt koken en tv kijken met mijn vriend totaal niet, vind het heerlijk om samen op de bank te hangen := Misschien kun je een keer gaan zwemmen, een sauna doen of gaan bowlen oid? Wij zijn echt gek op sauna's!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 19:38

Ja, ik kom jullie ploeg vullen :))

Merk wel dat ik vreselijk kieskeurig ben :')

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 19:41

listiglistje schreef:
Ik had vandaag een superlike van een grote donkere gorilla :+ tjezus een blok beton

Val soms ook wel op een kleurtje, ex was halfbloed Antilliaan met dreads tot aan zijn kont.
Maar val ook op allerlei type blanke mannen, heb niet een bepaald type.
De date van morgen lijkt veel op Keanu Reeves in zijn jonge jaren :D notbad...

Hahah ja niet alle donkere mannen hoor. Dreads hou ik zelf dan weer niet van;p Maar die ik nu had zag er echt goed uit oehlala.

Ik swipe ook weleens blanke mannen, vooral leuke die met een hond op de foto staan :D

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 19:41

Nayomie is je relatie uit? ;( leuk dat je eerste ontmoeting beviel!

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 19:48

Nayomie schreef:
Ja, ik kom jullie ploeg vullen :))

Merk wel dat ik vreselijk kieskeurig ben :')

Ik ben hier alleen maar half though, al meer dan anderhalf jaar samen met mijn Tinderdate <3

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 19:53

Mannen met huisdieren hebben ook mijn voorkeur, ze moeten mijn beestenboel natuurlijk ook leuk vinden :D

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 19:56

Mijn lover zijn eerste foto was twijfel, 2e stond is was met paard en 3e met hond. Daarom voordeel van de twijfel fegeven terwijl die totaaal niet me type zou zijn en kijk mij nu is <3

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 20:01

listiglistje schreef:
Mannen met huisdieren hebben ook mijn voorkeur, ze moeten mijn beestenboel natuurlijk ook leuk vinden :D

Haha ja, ik heb ook een foto met 1 van mijn honden en meestal beginnen ze daar dan ook gelijk over ;) En dan vertel ik dat ik er 4 heb, degene die niet schrikken mogen blijven :D De leuke nu vond alles wel heel boeiend van mijn trainingen met de honden enzo haha. 1 van mijn honden is gek op donkere mannen, omdat mijn ex ook met haar ging zwemmen en spelen enzo.. Dus ben benieuwd wat ze doet als hij hier eens langskomt;p

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 20:13

Inney schreef:
Nayomie is je relatie uit? ;( leuk dat je eerste ontmoeting beviel!

Ja hij had meer aandacht voor andere vrouwen. Eerst veel moeite mee maar nu toch wel een beetje nieuwe contacten aan het leggen en gisteren een date gehad. Hij heeft het zelf uitgemaakt, hij is daarin rete respectloos geweest dus ik heb er vrede mee :')

Nou Des, vul ik de andere helft wel een haha.

Wat super leuk zeg Jester <3

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 20:19

:wave:

Ik Tinder ook sinds een aantal maanden. Maar het wil nog niet echt vlotten zeg maar. Ik heb afgelopen zomer een date gehad via Tinder en die heeft mij zo banketstaaf aan de kant gezet, dat ik er eigenlijk vrij snel weer klaar mee was. Maar een aantal weken geleden Tinder weer gedownload, dus ik doe weer een poging.

Moet wel zeggen dat ik het ''echte'' daten vrij lastig vind. Is toch een drempel die ik over moet en vaak haak ik dan ook vrij snel weer af. Dus dat is wel een dingetje, maar goed misschien komt er nog een prins voorbij :Y)

Nayomie; ik ben wel benieuwd naar je date. Ik zag namelijk mijn date van afgelopen zomer bij je op Instagram voorbijkomen, dus ik ben wel benieuwd of hij het is. Helemaal in combinatie met klein :))

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 20:24

Oh herkenbaar hoor, afspraken zeg ik het liefste af, maar ik werd gepusht door mijn klasgenootjes :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 20:46

Welkom nieuwe en terugkomende mensen!

Jildau schreef:
Flessuh schreef:
Wow, iemand uit het noorden, en dat een dag na mijn opmerking :+

Zwaai! Drachtster hier! :D

Hier een rasechte Drent :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 20:52

linoleum schreef:
Hier een rasechte Drent :D