Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
listiglistje schreef:Goof schreef:
Waarom dan pas?
Als je date morgen niks is, wil je dan ineens wel blijven daten met iemand die je wanhopig en inhoudloos vindt? Je vindt iemand leuk of niet toch? Moet niet afhangen van een andere partij lijkt me.
Nou misschien valt de leuke wel erg tegen en de wanhopig inhoudsloze reuze mee?
Dat weet je idd pas irl...geef mensen wel een kansnu ken ik ze alleen van appen, misschien heeft die ene in het echt meer te vertellen?
Ianthe schreef:Ik tinder ook;p Heb volgende maand 2 dates, met eentje al eens wat gedronken, maar heb deze maand geen tijd dus tsja.
Vind het toch jammer dat er niet standaard een lijstje is met bijv. lengte. Dat vraag ik altijd wel snel haha, ben zelf lang, dus wil geen tijd verspillen aan iemand die een ukkie is,)
Nayomie schreef:Ianthe schreef:Ik tinder ook;p Heb volgende maand 2 dates, met eentje al eens wat gedronken, maar heb deze maand geen tijd dus tsja.
Vind het toch jammer dat er niet standaard een lijstje is met bijv. lengte. Dat vraag ik altijd wel snel haha, ben zelf lang, dus wil geen tijd verspillen aan iemand die een ukkie is,)
Oef ja dat lijkt me wel lastig. Heb ben dan heel blij met mijn lengte. Die jongen die ik gisteren ontmoette, was dus ook klein, maar op zich maak ik me niet veel zorgen aangezien ik zelf al mini ben![]()
Lijkt me dus knap vervelend, zeker omdat je niet kunt inschatten hoe groot iemand is vanaf een foto.
Nayomie schreef:Klinkt goed! Wanneer ga je hem ontmoeten?
Ianthe schreef:Ik tinder ook;p Heb volgende maand 2 dates, met eentje al eens wat gedronken, maar heb deze maand geen tijd dus tsja.
listiglistje schreef:Ianthe schreef:Ik tinder ook;p Heb volgende maand 2 dates, met eentje al eens wat gedronken, maar heb deze maand geen tijd dus tsja.
Mijn date had bij zijn tekst : 1.83 aangezien lengte een dealbreaker schijnt te zijn.
Wel handig....Ik val niet op kleiner dan mezelf.
Zelf heb ik ook mijn lengte en gewicht in de tekst.
Ianthe schreef:Nayomie schreef:Klinkt goed! Wanneer ga je hem ontmoeten?
Mijn weekenden zitten komende weken vol, dus denk pas 2e weekend van februari.
Ik swipe ondertussen wel nog gewoon af en toe, vind het ook gewoon grappig om die mannen te kijken. Zijn sowieso maar weinig die mijn type zijn, ben meer van de donkere mannen;)
Nayomie schreef:Zwaaizwaai! Ben weer opnieuw begonnen met Tinder, gewoon om paar leuke contacten te leggen. Heb zowel grappige, hilarische als leuke gesprekken met mensen.
Gisteren toevallig een meeting gedaan met iemand. We waren uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat het geen meeting meer was maar dat we het tot een date hadden gebogen![]()
Goed, tot zover even mijn ervaring, zou ik me hier mogen aansluiten?
listiglistje schreef:Ik had vandaag een superlike van een grote donkere gorillatjezus een blok beton
Val soms ook wel op een kleurtje, ex was halfbloed Antilliaan met dreads tot aan zijn kont.
Maar val ook op allerlei type blanke mannen, heb niet een bepaald type.
De date van morgen lijkt veel op Keanu Reeves in zijn jonge jarennotbad...
listiglistje schreef:Mannen met huisdieren hebben ook mijn voorkeur, ze moeten mijn beestenboel natuurlijk ook leuk vinden
Inney schreef:Nayomie is je relatie uit?leuk dat je eerste ontmoeting beviel!