Het is hier nu 27 graden in huis. Ik slaap al slecht, maar het gaat vannacht helemaal niet meer gebeuren denk ik.
LoveGlove
Geplaatst: 26-06-19 00:12
Cayenne schreef:
Het is hier nu 27 graden in huis. Ik slaap al slecht, maar het gaat vannacht helemaal niet meer gebeuren denk ik.
Bij mij zou her nog wel eens warmer kunnen zijn dan dat. Het is niet dat ik niet kan slapen. Maar door de warmte WIL ik niet slapen. Als ik klaar ben met wat ik nu aan het doen ben zal ik toch maar eens gaan proberen
Hier is de temperatuur nu ook eindelijk wat lager binnen. Vannacht alles tegenover elkaar open gehad en het is van 42 graden afgekoeld naar 27 Voelt gewoon lekker fris. Pfff blij dat het de komende dagen wat beter is qua temperatuur.
Buiten nu 23 graden en mistig. Wel wat wind, nu alles ook voor tegen elkaar open gezet, waait nu letterlijk door.
chanicha
Geplaatst: 26-06-19 07:38
Hier ook alles open Gisteren was het 28 graden hier, de airco kon het niet aan en boven was het ook een hel. Slechte nacht achter de rug dus wordt een zeer relaxte dag
Nogsteeds Karuna? Hier is t gelukkig niet meer zo warm. Straks naar huis en lekker alles open gooien. Zo'n zweetnacht als afgelopen nacht kan ik wel missen.
MarrieLeen
Geplaatst: 26-06-19 14:28
Hiraeth schreef:
Pfft.. stormkansen verdwijnen meer en meer. Hopelijk is dit niet weer zo'n rotzomer als 2018.
Jeetje, de zomer is net 5 dagen begonnen.
En we hebben volgens mij al meer onweer gehad dan vorig jaar!
sureido
Geplaatst: 26-06-19 14:43
Nou inderdaad, al best wat gehad toch? en vorige zomer hadden we al een maand 30 graden.
Hiraeth
Geplaatst: 26-06-19 14:55
Jongens, jullie zitten in een stormchasetopic, niet een weertopic.
Daarnaast is het gewoon onwijs jammer dat de lucht zo kurkdroog is dat er gewoon niks ontstaat. Instabiliteit is er wel, de dauwpunten willen wel leuke dingen doen, maar er is gewoon geen mogelijkheid voor de écht leuke dingen. Zelfs warmteonweer ontwikkeld niet met het huidige weer.
Vorige zomer was dit een vergelijkbaar probleem. Het was loeiheet sommige dagen, maar vanwege de droge lucht is het echt leuke weer uitgebleven en was het uiteindelijke onweersseizoen best poedersuiker. Onweer hoort net zo erg bij de zomer als hoge temperaturen.
Het temperatuurverschil tussen gisteren en vandaag is hier enorm. Gisteren was het heet, benauwd en gewoon naar weer, vandaag is het fris, 15 graden koeler en waait het lekker. Mijn huis is weer aangenaam En dat zonder onweer tussendoor, dat is best heel gek. Wel verklaarbaar, door de droge lucht, maar meestal heb je deze flinke verschillen als er een klap onweer tussendoor is gefietst.
Hier was het vandaag dan wel zo’n 8 graden koeler dan gisteren, maar nog steeds gewoon warm en benauwd en vies. Nu 27 graden in huis. Gelukkig koelt het vannacht als het goed is flink af dus dan kan alles lekker open. Ik verga op mijn zolder kamertje
Marcella
Geplaatst: 26-06-19 19:13
Kan helaas maar 1 kant opzetten door de wind dus lekker doorwaaien zit er even niet in.
Anoniem
Geplaatst: 26-06-19 19:50
MarrieLeen schreef:
Hiraeth schreef:
Pfft.. stormkansen verdwijnen meer en meer. Hopelijk is dit niet weer zo'n rotzomer als 2018.
Jeetje, de zomer is net 5 dagen begonnen.
En we hebben volgens mij al meer onweer gehad dan vorig jaar!
En ook al meer regen
Frankaas
Geplaatst: 27-06-19 14:34
Hiraeth schreef:
Ik snap je frustratie erg goed, er is zoveel cape etc beschikbaar maar het is zo ontzettend jammer dat de lucht te droog is... Wie weet wat nog komen gaat
Ik ben wel jaloers op de mensen in het noorden, regen! Wij snakken in Twente ook naar regen! Nou ja, de bodem dan. Vanochtend een buitje, maar dat zet geen zoden aan de dijk.