Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Zelfs in de kleinste dorpjes zijn winkels open tot 8 uur en die hebben vaak een postagentschap , in de grote steden nog meer . Heb er geen moeite mee wanneer iemand duidelijk aangeeft dat verzending pas na drie dagen of zo kan maar meteen betalen en dan niets horen is gewoon niet netjes.
bigone schreef:Zelfs in de kleinste dorpjes zijn winkels open tot 8 uur en die hebben vaak een postagentschap , in de grote steden nog meer . Heb er geen moeite mee wanneer iemand duidelijk aangeeft dat verzending pas na drie dagen of zo kan maar meteen betalen en dan niets horen is gewoon niet netjes.
Tallie1979 schreef:Ik had gisteren iets op de weggeefhoek staan. Ik heb er duidelijk bij gezet dat het alleen kon worden opgehaald tussen 19.00 en 19.30. En aangegeven alleen te reageren als je echt tussen die tijd kon.
En uiteraard reactie van iemand die het graag wil hebben, eerst nog vragen gesteld, ik keurig geantwoord.
Zegt ze ineens: "Ja ik wil het wel hebben, maar ik kan niet vandaag."
Ik heb gezegd dat ze helaas pech had, ik heb het aan mijn buurvrouw gegeven. Ik was er weer meteen klaar mee.
Ineke2 schreef:Mjah ik kan alleen in het weekend of op koopavond verzenden ( dat is donderdag hier) dus als er op maandag betaald word en het zo snel mogelijk verzonden word is bij mij op donderdag.
Dit vertel ik uiteraard dan wel.
Ineke2 schreef:bigone schreef:Zelfs in de kleinste dorpjes zijn winkels open tot 8 uur en die hebben vaak een postagentschap , in de grote steden nog meer . Heb er geen moeite mee wanneer iemand duidelijk aangeeft dat verzending pas na drie dagen of zo kan maar meteen betalen en dan niets horen is gewoon niet netjes.
Nou ik woon in de randstad en de PostNL punten zijn gewoon dicht als ik klaar ben met werken, alleen op koopavond tot 20 uur open.
Shaggy09 schreef:Ik verzend wel vaak binnen 1-2 dagen en rijd daarvoor ook speciaal naar een post nl punt of ik rijd om. Ik vind het niet heel netjes om iemand een halve week tot een week te laten wachten. Je bied iets aan met verzendmethode dus dan is het toch niet zo'n moeite om even naar een postnl punt te rijden?
beert schreef:Shaggy09 schreef:Ik verzend wel vaak binnen 1-2 dagen en rijd daarvoor ook speciaal naar een post nl punt of ik rijd om. Ik vind het niet heel netjes om iemand een halve week tot een week te laten wachten. Je bied iets aan met verzendmethode dus dan is het toch niet zo'n moeite om even naar een postnl punt te rijden?
Jawel, want ik heb ook hongerige kinderen die opgehaald moeten worden en ik heb geen zin om hiervoor te moeten haasten of eerder weg te gaan van mijn werk
Ik verkoop niet enorm veel via marktplaats, maar als ik iets verkoop, geef ik voor betaling meteen aan wanneer ik van plan ben te verzenden. Ik heb nog nooit gehad dat iemand het een probleem vond.