Hier tevens droog, maar het voelt wat bedrukt/benauwd aan, die lucht zo. Het is dan ook bewolkt, maar weer niet grauw (grouw?). Ik ben al lang blij dat het niet meer zo kou waait.
Ik vind het eigenlijk nu al te heet Geen idee hoe ik dat vrijdag ga handle-en.
Het is hier inmiddels overigens zonnig. Rond 10 uur pakten me zich hier een stapel wolken samen...dacht dat het nooit meer licht zou worden.
Agossie
Geplaatst: 01-06-15 14:54
Vrijdag ben ik lekker thuis, dus als ik het zie aankomen kan ik op tijd mijn paard binnenhalen en genieten van het (slechte) weer. Ik hoop wel dat het bij mij geen 30 graden gaat worden. Daar kan ik gewoon niet tegen, helemaal miet als het zo ineens is.
Ik ga vrijdag met 30 graden niet in de middag rijden, in de ochtend kan ik helaas niet. Had bedacht om haar te gaan wassen maar als het 's middags zo tekeer zal gaan weet ik nog niet of dat een slim plan is..
30 graden kan idd echt wel. Maar ik zit dus precies in het warmste deel, denk dat ik gewoon uberhaupt richting het westen ga, of er nou onweer komt of niet
Ze blijven dat maar veranderen. Eerst was het zaterdag, nu vrijdag... Ik zie het wel. Ik heb nog een weekje vrij. Als het te warm wordt ga ik in de vriezer zitten.
Klopt, de kaarten zijn echt aan het kloten, ook zo lekker voor mij omdat ik elke dag andere dingen zie maar dat t deze week warm wordt is zeker. In hoeverre er zwaar weer getriggerd wordt en waar en wanneer is een grotere vraag.