Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yootha

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:52

Drunksheep ik vind die Nikes juist wel erg leuk qua kleur en juist helemaal niet kinderlijk.

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:53

Ik moet van de week shoppen. Heb een drastisch tekort aan shirtjes, korte broeken en wil ook nog wat 7/8e broeken hebben. Oja en een extra paar schoenen is misschien ook wel handig.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:53

Mooi jurkje inderdaad Jo_Vales!

Leuk dat bloemenprintje!

Dewi: ik vind het leuk hoor! Helemaal niet te simpel, staar je goed!

Ik ben vandaag ook redelijk simpel haha. Met m'n h&m high waisr superstretch, een shirtje van de primark en schoenen van mama :)) Oh en een ketting van de Vila.

Afbeelding

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 13:04

Leuke outfit hierboven :) ! Precies zoals ik het zelf ook zou combineren maar dan met pumps.

Vond die onderaan de vorige pagina ook leuk, mooie kleur trui!

Komen sowieso veel leuke outfits voorbij, ik kijk altijd mee, heb alleen geen goede spiegel om zelf ook outfitfoto's te maken.

Ben zelf (weer) heel veel jurkjes aan het kopen, heb 2 verslavingen: jurkjes en hakken, oja en bikini's maar daar heb ik er nu wel even voldoende van heb ik besloten :+ . Maargoed zonder goede outfitspiegel is het lastig plaatsen.

Heb ook nog een vraagje, weten jullie waar je leuke bovenarm armbanden kan halen? Ik wil die graag hebben voor de zomer, maar zie ze nergens (of niet mooi via internet). Ik wil rechte armbanden zonder frutsels.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 13:19

Redelijk simpel? Vind je outfit gewoon af zo Sanne!! Heel leuk en ik ben echt jaloers op jou figuurtje

Leuke outfit ook De! Staat je heel erg leuk en dat blousje is ook tof.

Vind de schoenen allemaal niet zo... Kleur van de air max is niet mijn ding en het model en kleur van de andere ook niet zo. Maar ieder zijn smaak :D succes naar je zoektocht.

Ik wil echt shoppen maar ben zoooo out of money. Vind van mezelf dat ik het best goed kan volhouden om niet te shoppen!
Maar al die leuke kleding hier is echt niet goed :')

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 13:21

Die laatste 2 simpele outfitjes vind ik erg leuk! Lekker zomers
*\o/*

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 13:39

Sanne, ik vind je outfit perfect zo <3 Staat je ook prachtig zeg, wat een mooi figuur heb jij!

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 13:43

Gaaf zo Sanne!
Bedankt :). Alleen Tot nu toe is het zomerse weer hier ver te zoeken, maar wie weet.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 13:48

Echt? Het hier hier volop zon :j Ik ga zo een rondje hardlopen. Ben thuis aan het werk en werk dan vanavond wel een uurtje door. Het weer is me te fijn om er geen gebruik van te maken :j

Leuke outfitjes :j

Dat jurkje vind ik ook een beetje te licht van kleur. Of ik zou het even ter goedkeuring aan de bruid voor leggen. Hier heeft de bruid mij, haar zus en de moeders de kleur van haar jurk verteld, zodat ze er rekening mee konden houden met kopen van kleding.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:02

Josien_ schreef:

Afbeelding

Vind dit de leukste, zou ze zelf zo aantrekken! heel leuk. :D

Hier is het prachtig weer, ik loop zelfs buiten in m'n leren jasje. <3 Heb nog wel een donkere spijkerbroek, een donker grijs t-shirt en zwarte schoenen aan. Moet binnenkort echt een keer op zoek gaan naar wat vrolijkere kleren, mijn zwarte/grijze/legergroene kleding vind ik eigenlijk helemaal niet leuk meer als de zon schijnt. Voel me zelfs een beetje misplaatst met mijn donkere kleding in dit zomerse weer, haha. Moet eigenlijk gewoon toffe nike's of andere sneakers kopen in een knalkleur, dan is het al gelijk een stuk vrolijker. :Y)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-03-15 14:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:02

Hier ook hele dag al bewolkt helaas :( jammer, had wel eventjes in de tuin willen zitten eigenlijk vandaag. Laatste dagen met mooi weer met hoge koorts op bed gelegen en vandaag voor het eerst weer er uit en dan is het bewolkt, balen!

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:05

Dankjewel dames! :D

Hier is het ook mooi weer gelukkig! Lekker zonnetje! Niet zo mooi als gister maar het komt in de buurt.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:13

Rebeccaa schreef:
Josien_ schreef:

[ Afbeelding ]

Vind dit de leukste, zou ze zelf zo aantrekken! heel leuk. :D

Hier is het prachtig weer, ik loop zelfs buiten in m'n leren jasje. <3 Heb nog wel een donkere spijkerbroek, een donker grijs t-shirt en zwarte schoenen aan. Moet binnenkort echt een keer op zoek gaan naar wat vrolijkere kleren, mijn zwarte/grijze/legergroene kleding vind ik eigenlijk helemaal niet leuk meer als de zon schijnt. Voel me zelfs een beetje misplaatst met mijn donkere kleding in dit zomerse weer, haha. Moet eigenlijk gewoon toffe nike's of andere sneakers kopen in een knalkleur, dan is het al gelijk een stuk vrolijker. :Y)

Precies dat heb ik ook :D !
Ik wil dus graag rood/paarse sneakers in zo'n model, merk maakt me dan nog niets eens uit.
Dat fleurt je outfit toch weer een beetje op en dit is iets minder trendgevoelig dus kan ik ook nog lang aan :) .

En inderdaad leuke outfits, zal zo eens kijken of ik er ook een kan maken :) .

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:22

Ik vind rosh runs wel mooier dan airmax! :j

Mijn zomer outfitje! <3
Broek van Supertrash, blouse vintage en shirtje van de primark. En Roos die vans zijn gewoon maat 8,5 hoor. _O- Ik heb gewoon maat 40, niks schattigs aan haha.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:23

Precies, dus eigenlijk moet ik misschien ook maar gewoon gaan voor gekleurde sneakers in plaats van zwarte weer. :Y) Ik vind airmax thea's veel mooier dan roshe runs, maar ieder zijn ding. All stars vind ik altijd nog het mooiste eigenlijk. :D

Leuke outfit Marly! :D

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:37

MarlindeRooz schreef:
Ik vind rosh runs wel mooier dan airmax! :j

Mijn zomer outfitje! <3
Broek van Supertrash, blouse vintage en shirtje van de primark. En Roos die vans zijn gewoon maat 8,5 hoor. _O- Ik heb gewoon maat 40, niks schattigs aan haha.

[ [url=m/XgodSt.jpg]Afbeelding[/url] ]

Huuuhhh, ik dacht dat je een maatje 36/37 aan je voet had :')

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:42

Hier is het weer echt beter dan gisteren.
Ik heb trouwens hetzelfde aan als gisteren, had geen zin om iets nieuws uit te zoeken vanmorgen. Moet me nog minimaal 4 keer verkleden vandaag dus ik vond het wel best :+
Ga zo sporten namelijk.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:49

Nou zijn de schoenen die ik mooi vind zowel geen roshe run als airmax dus hoef ik die keuze niet te maken :P .

Leuke outfit Marly!!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:55

Leuke outfit marly!!

Ik ben fan van de air max maar voor de zomer zou ik toch liever thea's hebben

JoliekeDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 16:20

Oooh wat een leuke kleren weer! Voel me heel saai in mn werkoutfit en heb zin om iets moois aan te doen haha.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 16:22

Ik heb niets leuks aan vandaag. Moet me zo ook weer in mijn apenpakkie/werkkleding heisen. :(

Maar wel weer super leuke outfits!
Ik ben nog steeds heel blij met mijn Nike Air Safari (donkerrood)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 16:27

De nikes zijn ook niet zo mijn ding. :o

Sanne: wat een mooie outfit! Vind je dat simpel? :') Bij mij is simpel jeans met een trui en sneakers haha.

Marlinde: ook leuk zeg. Ik vind jouw Vans zo lekker vrolijk! :j

Mijn H&M bestelling is binnen gekomen en ik ga alles houden. :D Ben vooral blij met de blouse, maar die moet wel écht in je broek want het is net een tent (Echt niet overdreven, ik was bang dat 38 krap zou zijn omdat ik brede schouders heb, maar ik zwem er echt in..) Zal zo even een foto plaatsen. :)
De Brogues zijn ook leuk en zitten prima.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 16:28

Blouse:
Afbeelding

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 16:29

Wauw toffe blouse hierboven!

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 16:38

Mooie blouse! :D