Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 18:23

Haha zoektermen zijn soms zo komisch dat ik van het lachen van mijn bed flikker. :D Ik heb een keer "mijn vrouw koopt teveel nagellak wat kan ik daaraan doen?" _O- _O- Ik dacht dat ik dood ging. Heb wel eerst mijn vriend aan een verhoor gesteld }:)

Ik heb een mediakit die ik van tijd tot tijd verander. Ik neem dan de gemiddelden van de laatste 3 maanden en rond af omlaag om de cijfers zo eerlijk mogelijk te presenteren. Die fluctuatie heb ik ook hoor maar zolang er een stijgende lijn in blijft zitten vind ik het prima.
Op Alexa ben je de 2 miljoen grens gepasseerd *\o/*

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 20:32

Yasmine schreef:
Tazzey schreef:
Je moet niet gaan bloggen omdat je graag gratis spullen wilt want dan ga je het niet redden.

Sterker nog, daar kijken PR-mensen zo doorheen. Mensen die het voor het geld of de spullen doen, zijn vaak ook de mensen die kwalitatief niet zo sterk staan, en dan zijn we niet zo geneigd om hen spullen op te sturen of te vragen voor samenwerkingen.

Maar hoe ontdek je dat dan? Dingen zijn geschreven dus ik zou dat niet zien.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 22:48

Ik denk dat je daar heel snel een neus voor ontwikkeld. Dat heb ik in mijn vak bij de woningcorporaties ook geleerd: je haalt de leugenaars er echt direct uit, raar genoeg. En dit kun je leren. Toen ik begon was ik behoorlijk goedgelovig, maar na een paar maanden leer je de kneepjes. Ik kan me voorstellen dat dit bij een PR bureau exact hetzelfde gaat.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 00:01

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 10:38

Ik kreeg laatst een erg indrukwekkende mail van iemand die ik niet ken, en dagen erna zat ik er nog mee in m'n hoofd. Gaat over een man die me mailde over mijn blog, dat hij het erg vaak leest, en over zijn vrouw. Vond het zo mooi dat ik er maar over geschreven heb:

Een les in de nederigheid

HippoLogic schreef:
Ik denk dat je daar heel snel een neus voor ontwikkeld. Dat heb ik in mijn vak bij de woningcorporaties ook geleerd: je haalt de leugenaars er echt direct uit, raar genoeg. En dit kun je leren. Toen ik begon was ik behoorlijk goedgelovig, maar na een paar maanden leer je de kneepjes. Ik kan me voorstellen dat dit bij een PR bureau exact hetzelfde gaat.

Ja, dat dus. Je voelt het na een tijd gewoon aan. Wij werken ook heel veel met bloggers, dus na een tijdje ken je ze wel allemaal, en dan voel je zo'n dingen ook goed aan.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 10:54

Wat bijzonder, Yasmine! Ik kan me voorstellen dat dat je echt raakt, zo'n mail. Mooi ook hoe je er over schrijft.

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 11:02

Bijzonder zeg Yasmine! Kan me zo voorstellen dat je daar helemaal door geraakt bent. Geweldig dat hij de moeite genomen heeft je een e-mail te sturen, en een mooie post heb je er weer van gemaakt.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 12:15

Ik heb dat eerder ergens gelezen Yasmine. Had je het al op je site staan? Wel heel bijzonder!! Ik heb echt erg genoten van je outfit post!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 13:01

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 13:09

Mij kwam het ook bekend voor Yasmine, of kan het dat je er hier over verteld had? Wel heel bijzonder!

Bij mij vandaag iets nieuws:
'Vanaf vandaag zou ik graag een nieuw, wekelijks terugkerend onderwerp willen laten verschijnen; de VrijMiBlog. Iedere vrijdagmiddag publiceer ik een kort verhaaltje of anekdote van maximaal 250 woorden. Dit leest lekker snel weg (altijd handig in het weekend) en traint me om kort en bondig te leren schrijven. Om de lat meteen hoog te leggen, begin ik met te schrijven over sushi. Want daar kan ik uren over praten...'
Sushi = hemel - VrijMiBlog #1

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 13:19

Ik had er een stukje van op mijn Facebook gepost, ja :j Dankjewel allemaal!

Jennifer, leuk idee! Ik vind zo'n korte verhaaltjes altijd leuk dus ik ga zeker volgen!

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 14:27

Ik houd ook echt enorm van sushi, jennifer! Ik heb het voor het eerst in januari gegeten. Maar zoals jij schrijft: het was liefde op het eerste eetstokjes-sushi-mond-contact. :')

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 17:15

Ah ja, daar herkende ik het dan van!!

Dankje! Zelf vind ik korte stukken ook altijd leuk om te lezen, en er zit een uitdaging voor mij in (kwam er van de week op stage achter dat ik vaak mijn teksten iets te lang maak) dus dat is handig!

Jaa, sushi is zo lekker! Ik dacht eerst nooit dat ik het iets vond, tot ik semi gedwongen werd, zó blij dat dat is gebeurd :')

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 19:01

Sinds mijn zwangerschap walg ik van sushi. _O- Misschien dat mijn smaak weer terugkomt na de geboorte. "Gelukkig" mag ik nu vrij veel sushi's ook niet hebben, haha.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 22:11

Yo Yasmine! In een Facebookgroep voor bloggers was er een meisje die op zoek is naar jou, omdat ze deze post heeft geschreven: http://anouksdiary.blogspot.nl/2015/10/ ... pycat.html
Dus ik dacht, ik laat het even weten :D

Ah, wat jammer dat je het nu even niet lekker vindt, maar misschien wel even goeie timing met je zwangerschap dan inderdaad! Lijkt me rotter als je dan zo graag sushi wilt, maar niks mag.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 10:12

Ja, ik zag het! Echt superlief :D <3

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 10:52

Wat leuk Yasmine! Dat lijkt me best een eer. Je verdient het ook echt hoor.

Ik heb vandaag een gave holografische lak op mijn blog, Color Club Cloud Nine. Ik kreeg afgelopen week heel veel producten binnen om te fotograferen waaronder de Halo Hues 2012 en 2013 collecties. Ik ben zo gek op dat soort lakken en Cloud Nine stond al een poosje op mijn wishlist.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 10:57

Gaaf hoor Yasmine! :)

Ik heb vandaag een boekrecensie van mijn allereerste recensie-exemplaar ooit online gezet! Klinkt heel suf misschien, maar het voelt toch wel bijzonder om voor het eerst een recensie-exemplaar te recenseren.

Boekrecensie: Vuur en As

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 11:39

Je hebt een mooie recensie geschreven! Ik denk dat dat net zo speciaal voelt als dat ik mijn eerste nagellakje kreeg om te swatchen, daar is niets suf aan hoor. Daar mag je trots op zijn!

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 17:34

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 18:15

Helemaal niet suf, Sillebil. Het zou suf zijn als je NIET enthousiast erover was. ;)

Ik heb een foto uitdaging: My Happy Place. 3x raden ;)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 12:35

Dat is een mooi plekje Sandra!!

Ik heb vandaag voor het eerst twee posts op 1 dag anders komt ik gewoon niet uit met mijn spulletjes. De eerste kwam vanmorgen om 6.00 online en de tweede gaat vanavond om 18.00 online. Ik vind dat eigenlijk best spannend, gek hè?

Nu staat een nail art tutorial online met een halloween thema.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 12:56

Wow wat mooi gedaan Tazzey! Ik bijt helaas nagels maar dat lijkt me een gave look!
Ik ben benieuwd naar je andere artikel! :D

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 18:16

@Tazzey, kan me voorstellen. Klinkt ook een beetje als een luxe probleem: sommigen hebben wel eens last van writers-block: jij 'moet' 2 posts op 1 dag plaatsen. Hihi, omgekeerde wereld.. :=

Die foto is genomen tijdens een buitenrit in het Nationale Park hier waar ze prachtige, zeer goed onderhouden (!) ruiterpaden hebben. Dit was op het cross country veld genomen. Gigantisch veld met super veel enorme hindernissen.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 18:24

Weet iemand of je peel-off nagellak (jaja, ik heb hem eindelijk gevonden!) ook te gebruiken is onder gelnagels? Dat lijkt me namelijk ook zo handig. Ik heb het nog niet uitgeprobeerd want ik weet niet of die peel-off tegen UV licht kan.

Hebben jullie ook dat bij de eerste laag gelnagellak het een beetje 'brandt' als je ze onder de lamp doet?