Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik heb 2 verdiepingen, met grote ramen op het oosten en het westen: er schijnt altijd wel ergens zon op het huis en op een raam. 32 graden was het daarstraks op de slaapkamer, ik zit nu in de woonkamer te wachten tot het wil afkoelen want ik zie niet hoe ik daar kan slapen. Het is buiten al een stuk koeler, maar er staat geen wind... De ramen staan open maar er gebeurd weinig.Shenavallie schreef:Het varkensgedrag van vrouwen op het toilet. De afgelopen weken lijkt het wel schering en inslag, wat een ransbakken... Op mijn werk hebben we sinds de laatste bezoekster unaniem besloten dat we geen bezoekers meer op het toilet laten (de stront zat op en onder de bril...) en vanavond bij een restaurant dacht ik dat ik op een stationstoilet moest. Heb alleen beleefd mijn handen gewassen en heb het opgehouden tot thuis. Ik ga bij wijze van spreken nog liever in de bosjes plassen of op een emmer dan dat ik op zo'n smerig toilet moet.

maar als het goed is gaat het zo flink regenen
Blaffende hond snap in nog (maar ook die kan je stilhouden).
Little_Gift schreef:Shenavallie schreef:Het varkensgedrag van vrouwen op het toilet. De afgelopen weken lijkt het wel schering en inslag, wat een ransbakken... Op mijn werk hebben we sinds de laatste bezoekster unaniem besloten dat we geen bezoekers meer op het toilet laten (de stront zat op en onder de bril...) en vanavond bij een restaurant dacht ik dat ik op een stationstoilet moest. Heb alleen beleefd mijn handen gewassen en heb het opgehouden tot thuis. Ik ga bij wijze van spreken nog liever in de bosjes plassen of op een emmer dan dat ik op zo'n smerig toilet moet.
Dan moet je niet vragen hoe de keuken eruit ziet als het toilet al zo onderhouden wordt