Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 22:51

De blauwe Rus dames vinden dit heerlijk als het aan hun zou liggen zouden ze heerlijk hebben liggen bakken buiten vanmiddag.

Sibeer die kan er heel slecht tegen en die beweeg niet veel.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 23:14

Ik heb zeer mazzel met mijn huis. Wordt niet warmer als 21 graden op de slaapkamer gewoon koud.

En nee geen airco of wat dan ook. Puur denk ik tuin op het noorden, hoekhuis en naast mijn huis flink veel hoge bomen en bosjes.

Moet er niet aan denken om op de verdieping boven mij te wonen. Wat zal het daar heet zijn.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 23:19

Temperatuur die niet zakt buiten. -O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 23:24

Dat helpt veel ja :j ik heb 2 verdiepingen, met grote ramen op het oosten en het westen: er schijnt altijd wel ergens zon op het huis en op een raam. 32 graden was het daarstraks op de slaapkamer, ik zit nu in de woonkamer te wachten tot het wil afkoelen want ik zie niet hoe ik daar kan slapen. Het is buiten al een stuk koeler, maar er staat geen wind... De ramen staan open maar er gebeurd weinig.

Stomme paasei warmte

Maddy_Paola

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 23:28

Het was buiten 37 toen ik thuiskwam, 43 in de achtertuin op het zuiden, 26 in huis.
Vanavond ergens 26.5 in huis, maar gewoon aan het wachten tot afkoelen zodat mn raam hier open kan

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 23:40

Airco in huis en screens. 23 graden.
Doe de deur open, zijkant van t huis.

Bammm 35 graden in je gezicht.

Dus maar lekker binnen boek gelezen!

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 23:40

Ik ben meer dan een jaar geleden op de wachtlijst gezet om getest te worden op ADHD. Deze week heb ik er maar weer eens een mail aan gewaagd. En ja! omdat ik niet meer zoek voor amsterdam was ik ineens 'direct' aan de beurt. (dan moet je ineens binnen 5 werkdagen een afspraak plannen. Dus ik helemaal in de stress. Vul ik net die planner in, is de eerste mogelijkheid pas half september...... pfffff

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 23:53

Bloedirritant is dat....

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 00:03

Shenavallie schreef:
Het varkensgedrag van vrouwen op het toilet. De afgelopen weken lijkt het wel schering en inslag, wat een ransbakken... Op mijn werk hebben we sinds de laatste bezoekster unaniem besloten dat we geen bezoekers meer op het toilet laten (de stront zat op en onder de bril...) en vanavond bij een restaurant dacht ik dat ik op een stationstoilet moest. Heb alleen beleefd mijn handen gewassen en heb het opgehouden tot thuis. Ik ga bij wijze van spreken nog liever in de bosjes plassen of op een emmer dan dat ik op zo'n smerig toilet moet.

Dan moet je niet vragen hoe de keuken eruit ziet als het toilet al zo onderhouden wordt :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 00:19

Eindelijk afgekoeld moet alleen toezicht houden op de katten en wordt opvreten door de muggen.

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 01:25

Ik heb t zo vies plakkerig warm... wekker gaat 6.15 en ik lig maar te draaien |o

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 04:20

Nauwelijks geslapen door de hitte. En dan beginnen nu de vogels al te fluiten. Kom op, laat me gewoon nog even slapen...

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 04:30

Heb een cold pack in een handdoek als knuffel gebruikt. Ging op zich niet verkeerd. Blij dat dit de laatste dag is met die warmte. Hopelijk voor de rest van het jaar.

Ik moet straks om 8 uur bloed gaan laten prikken en urine inleveren. Ergernis 1 is dat ze het bijna onmogelijk maken om fatsoenlijk in zo'n potje te piesen. Ergernis 2 is dat ik dus nuchter moet blijven tot die tijd. Daarna mag ik door naar de intake van de bloedbank. Zal maar een pakje koekjes oid meenemen.

Ergernis 3:
Afbeelding
Zo maar flink gaan smeren -O-

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 06:43

Slaap je al poedersuiker door de warmte gaat de buurman om 6u in de ochtend verder klussen met z'n dakkapel. Ik snap het wel maar ik wil graag nog even slapen!!

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 07:04

Waarom is het altijd zo stervens druk bij de prikpost? Had beter gewoon voor mijn afspraak bij de bloedbank kunnen gaan, maar heb zo'n honger, en moet nuchter prikken

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 07:17

Wakker worden met beginnende migraine dus snel medicatie erin...
Het is hier nog 27 graden in huis _-:( maar als het goed is gaat het zo flink regenen

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 07:43

Straks een herkansing, mondeling tentamen.
Ik ga niet goed op de hitte en spanning.. Hopelijk snel voorbij en met een voldoende

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 07:47

Huis toch verder opgewarmd naar 26 graden, maar moest ook even plantjes water geven op balkon. Beton buiten gaf gewoon warmte af.

En iemand die even wilde dat ik 3 ramen bijen broed zou opsturen. 8)7

En toen was de vraag of ik vandaag even in de bijenkasten wil kijken. Met een onwee waarschuwing. 8)7

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 07:58

Katten die dusdanig veel herrie maken dat je je ramen in een bejaarde flat niet kunt open zetten? In zie dat echt niet voor me := Blaffende hond snap in nog (maar ook die kan je stilhouden).

Ik erger me toch - ja sorry- beetje aan de warmte. Niet goed geslapen. En aan m'n rug die mega pijnlijk is omdat ik van de warmte niet opgekrul op m'n zij,maar op m'n rug in slaap ben gevallen....

Piep rug. Het ging zo goed, maar omdat ik zo nodig m'n enkel moest verzwikken paar weken terug, blijkbaar anders ben gaan lopen en compenseren, is m'n hele lijf weer van slag ne pijnlijk :=

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 08:04

Raam open zetten had uiteindelijk 0 nut en alleen maar warmte binnen gekomen. -O-

Heb maar 1 raam op het moment die open kan (keuken) en balkondeur.

Raam woonkamer zit de airco aan.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 08:08

Hier gelukkig van 27,5 naar 26,5 gegaan. Is wel mijn vrije dag en mijn bed uitgedreven gezien dat aan de zon kant ligt. Heb hier alleen flink de pech dat de rook lucht van sigaretten van mijn buren steeds mijn kant op waait…. Krijg daar echt hoofdpijn van als ik daar te lang in hang. Rooklucht gisteravond was de BBQ in de wijk. Mij niet gezien dat ik van hun vlees wil, weet niet wat ze voor spul erop gooide voor vuur, maar rook niet best.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 08:15

Ben vandaag weer vroeg begonnen met werken. Hebben we alweer, voor de zoveelste keer, storing…

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 08:21

Little_Gift schreef:
Shenavallie schreef:
Het varkensgedrag van vrouwen op het toilet. De afgelopen weken lijkt het wel schering en inslag, wat een ransbakken... Op mijn werk hebben we sinds de laatste bezoekster unaniem besloten dat we geen bezoekers meer op het toilet laten (de stront zat op en onder de bril...) en vanavond bij een restaurant dacht ik dat ik op een stationstoilet moest. Heb alleen beleefd mijn handen gewassen en heb het opgehouden tot thuis. Ik ga bij wijze van spreken nog liever in de bosjes plassen of op een emmer dan dat ik op zo'n smerig toilet moet.

Dan moet je niet vragen hoe de keuken eruit ziet als het toilet al zo onderhouden wordt :')

:r

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 08:30

Geen oog dichtgedaan door de warmte en doordat mn ouders gistermiddag onverwacht hun kat hebben moeten laten inslapen -O-

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 08:34

Ah gos, dan snap ik dat je niet goed hebt kunnen slapen. Sterkte...

Wat betreft de warmte: ik kan normaal gesproken goed tegen warmte, maar heb gisteren voor het eerst in mijn leven hardop gezegd dat dit ook voor mij een beetje tè is. Vannacht ook minder goed geslapen en lange tijd al onrustig draaiend wakker gelegen. Van mij mag het net als in de woestijn zijn: overdag lekker warm, 's nachts goed koud.