Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shenavallie schreef:Het varkensgedrag van vrouwen op het toilet. De afgelopen weken lijkt het wel schering en inslag, wat een ransbakken... Op mijn werk hebben we sinds de laatste bezoekster unaniem besloten dat we geen bezoekers meer op het toilet laten (de stront zat op en onder de bril...) en vanavond bij een restaurant dacht ik dat ik op een stationstoilet moest. Heb alleen beleefd mijn handen gewassen en heb het opgehouden tot thuis. Ik ga bij wijze van spreken nog liever in de bosjes plassen of op een emmer dan dat ik op zo'n smerig toilet moet.
Little_Gift schreef:Shenavallie schreef:Het varkensgedrag van vrouwen op het toilet. De afgelopen weken lijkt het wel schering en inslag, wat een ransbakken... Op mijn werk hebben we sinds de laatste bezoekster unaniem besloten dat we geen bezoekers meer op het toilet laten (de stront zat op en onder de bril...) en vanavond bij een restaurant dacht ik dat ik op een stationstoilet moest. Heb alleen beleefd mijn handen gewassen en heb het opgehouden tot thuis. Ik ga bij wijze van spreken nog liever in de bosjes plassen of op een emmer dan dat ik op zo'n smerig toilet moet.
Dan moet je niet vragen hoe de keuken eruit ziet als het toilet al zo onderhouden wordt