Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:Poes begon te jengelen om kwart over 7. Ze is doof en ze hoort zichzelf niet dus daar komt pokkeherrie uit.krabben aan de deur en gillen. Genegeerd, was ze stil. Uur later weer feest. Ik naar beneden, schiet ze naar boven en zet daar de boel op stelten.
dus toen ben ik maar met ze naar beneden gegaan. Ze gilde omdat ze nog maar 15 brokjes had liggen. Dat kan écht niet natuurlijk. Drie keer raden wie na het eten van nieuwe brokjes nu al ruim een uur prinsheerlijk op mijn voeten op de bank ligt te maffen..
Suzanne F. schreef:purny schreef:De hele max Verstappen hype. Juichen voor een nep Nederlander.
Waarom is hij geen Nederlander? Hij is geboren in België, oké. Maar heeft van jongs af aan in Nederland gewoond. Waarom ben je dan een nep Nederlander? Dan hebben we hier in Nederland heeeeeeeel veel nep Nederlanders.
_San87_ schreef:Roosch schreef:Poes begon te jengelen om kwart over 7. Ze is doof en ze hoort zichzelf niet dus daar komt pokkeherrie uit.krabben aan de deur en gillen. Genegeerd, was ze stil. Uur later weer feest. Ik naar beneden, schiet ze naar boven en zet daar de boel op stelten.
dus toen ben ik maar met ze naar beneden gegaan. Ze gilde omdat ze nog maar 15 brokjes had liggen. Dat kan écht niet natuurlijk. Drie keer raden wie na het eten van nieuwe brokjes nu al ruim een uur prinsheerlijk op mijn voeten op de bank ligt te maffen..
Ja zeg, ze zou maar verhongeren.
friendly schreef:Suzanne F. schreef:
Waarom is hij geen Nederlander? Hij is geboren in België, oké. Maar heeft van jongs af aan in Nederland gewoond. Waarom ben je dan een nep Nederlander? Dan hebben we hier in Nederland heeeeeeeel veel nep Nederlanders.
Z’n vader is ook gewoon Nederlands dus ook al is hij geboren in België hij is minimaal half Nederlands qua bloed en qua paspoort een volle. Maar sommige mensen moeten wat af te geven hebben op sportieve prestaties denk ik
Cayenne schreef:Hoezo is hij een nep Nederlander?Hij heeft toch gewoon een Nederlands paspoort.
Ik erger me aan het "AGENDA 2030!!!!" geroep.
Zebrastreep schreef:PotjeMayo schreef:Ik ga zo naar een vriendin toe, heel veel zin in! Maar moet terugrijden door flink wat regen. Daar heb ik niet zo'n zin in. En de druppels blijven dan zo verschrikkelijk irritant op de binnenspiegels zitten en dan ook nog felle lampen erin van de auto erachter, want ik heb een lage auto
Je kan de binnenspiegel omhoog drukken . Je kan er dan nog wel doorkijken maar het dimt de felheid van de lampen van mensen die achter je rijden. Ik zet mijn spiegel altijd zo wanneer ik in het donker rij. Geeft veel meer rust aan de ogen.
_San87_ schreef:Cayenne schreef:Hoezo is hij een nep Nederlander?Hij heeft toch gewoon een Nederlands paspoort.
Ik erger me aan het "AGENDA 2030!!!!" geroep.
Ik zie dat ook opeens overal verschijnen. Eerst een paar Bokkers, maar op Facebook nu ook vaker. Ik heb geen idee wat het betekent, maar de mensen die erover schreeuwen komen nogal wappie over.
purny schreef:Max is geboren in België dus geen Nederlander van oorsprong.
Dus men krijgt allemaal een natte tosti van deze nep Nederlander.
Voor mij is hij geen Nederlander en het zal me aan mijn kleine derrière oxideren dat hij zich Nederlander voelt.
Dat je in een ander land geboren bent en jezelf Nederlander voelt maakt je nog geen Nederlander