Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 08:52

Die stomme wind en daardoor niet goed geslapen....

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 10:10

Verkouden / keelpijn blegh :\

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 10:14

Dan kan en wil je uitslapen, lig ik als nog om 4.00u klaarwakker.
En heb hoofdpijn.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 10:20

De hele max Verstappen hype. Juichen voor een nep Nederlander.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 10:20

De harde wind en onophoudelijke regen, gewoon stom. Ik wil lekker wandelen met mijn paard, niet wegwaaien en verzuipen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 11:31

Poes begon te jengelen om kwart over 7. Ze is doof en ze hoort zichzelf niet dus daar komt pokkeherrie uit. :7 krabben aan de deur en gillen. Genegeerd, was ze stil. Uur later weer feest. Ik naar beneden, schiet ze naar boven en zet daar de boel op stelten. :+ dus toen ben ik maar met ze naar beneden gegaan. Ze gilde omdat ze nog maar 15 brokjes had liggen. Dat kan écht niet natuurlijk. Drie keer raden wie na het eten van nieuwe brokjes nu al ruim een uur prinsheerlijk op mijn voeten op de bank ligt te maffen..

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 11:33

purny schreef:

Wat is er nep aan hem? Hij is gewoon Nederlander? >;)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 11:34

Roosch schreef:
Poes begon te jengelen om kwart over 7. Ze is doof en ze hoort zichzelf niet dus daar komt pokkeherrie uit. :7 krabben aan de deur en gillen. Genegeerd, was ze stil. Uur later weer feest. Ik naar beneden, schiet ze naar boven en zet daar de boel op stelten. :+ dus toen ben ik maar met ze naar beneden gegaan. Ze gilde omdat ze nog maar 15 brokjes had liggen. Dat kan écht niet natuurlijk. Drie keer raden wie na het eten van nieuwe brokjes nu al ruim een uur prinsheerlijk op mijn voeten op de bank ligt te maffen..

Ja zeg, ze zou maar verhongeren :)).

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 11:38

purny schreef:

Waarom is hij geen Nederlander? Hij is geboren in België, oké. Maar heeft van jongs af aan in Nederland gewoond. Waarom ben je dan een nep Nederlander? Dan hebben we hier in Nederland heeeeeeeel veel nep Nederlanders.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 11:45

Suzanne F. schreef:
purny schreef:

Waarom is hij geen Nederlander? Hij is geboren in België, oké. Maar heeft van jongs af aan in Nederland gewoond. Waarom ben je dan een nep Nederlander? Dan hebben we hier in Nederland heeeeeeeel veel nep Nederlanders.

Z’n vader is ook gewoon Nederlands dus ook al is hij geboren in België hij is minimaal half Nederlands qua bloed en qua paspoort een volle. Maar sommige mensen moeten wat af te geven hebben op sportieve prestaties denk ik :roll:

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 11:45

_San87_ schreef:
Roosch schreef:

Ja zeg, ze zou maar verhongeren :)).

Meh. En vriend die gisterenavond voor het slapen nog zei dat poes niet veel brokjes meer had. Een poes in een derdewereldland zou d'r verdulleme blij mee zijn geweest, er lag nog een half bakkie in. :7

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 11:52

purny schreef:

Blijkbaar voelt hij zich Nederlands genoeg, anders was die wel voor België uitgekomen. :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 11:56

Hoezo is hij een nep Nederlander? :') Hij heeft toch gewoon een Nederlands paspoort.

Ik erger me aan het "AGENDA 2030!!!!" geroep.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 11:57

friendly schreef:
Suzanne F. schreef:

Z’n vader is ook gewoon Nederlands dus ook al is hij geboren in België hij is minimaal half Nederlands qua bloed en qua paspoort een volle. Maar sommige mensen moeten wat af te geven hebben op sportieve prestaties denk ik :roll:

Dat idee heb ik ook ja, wat een gezeik!

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 12:04

Ik erger me dan meer aan het feit dat we van alles voor het milieu doen, maar dat dit gewoon zonder strobreed in de weg door gaat. Vliegen heel de wereld over, verbruiken hardstikke veel brandstof en banden en dergelijke.
Maar hier in Nederland krijgen de boeren de schuld

fleurtjeuh

Gewoon helemaal stoppen met dat f1 gerace, wat een onzin :')
Of misschien past dit beter in het unpopular opinion topic :P

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Cayenne schreef:
Hoezo is hij een nep Nederlander? :') Hij heeft toch gewoon een Nederlands paspoort.

Ik zie dat ook opeens overal verschijnen. Eerst een paar Bokkers, maar op Facebook nu ook vaker :'). Ik heb geen idee wat het betekent, maar de mensen die erover schreeuwen komen nogal wappie over.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 12:09

Ik kwam gisteren een filmpje tegen van iemand die bonnetjes bij de kassa op een nogal debiele wijze aannam. Want er zouden giftige stoffen in de inkt zitten wat op het bonnetje worden gedrukt.

Was iets in de trend van bewust en gezond Nederland.

Volgens mij vonden zelfs de wappies het iets te ver gaan aan de reacties te lezen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 12:23

Als we gezond willen doen stop dan met kopen in winkels. En koop direct bij de boer of verbouw zelf. En stop ook met dat alles van groente en fruit er perfect uit moet zien.

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 12:26

Zebrastreep schreef:
PotjeMayo schreef:
Ik ga zo naar een vriendin toe, heel veel zin in! Maar moet terugrijden door flink wat regen. Daar heb ik niet zo'n zin in. En de druppels blijven dan zo verschrikkelijk irritant op de binnenspiegels zitten en dan ook nog felle lampen erin van de auto erachter, want ik heb een lage auto :')

Je kan de binnenspiegel omhoog drukken . Je kan er dan nog wel doorkijken maar het dimt de felheid van de lampen van mensen die achter je rijden. Ik zet mijn spiegel altijd zo wanneer ik in het donker rij. Geeft veel meer rust aan de ogen.

Dat is waar ook :j
Dank voor de tip, vergeet 't steeds :')

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 12:37

_San87_ schreef:
Cayenne schreef:

Ik zie dat ook opeens overal verschijnen. Eerst een paar Bokkers, maar op Facebook nu ook vaker :'). Ik heb geen idee wat het betekent, maar de mensen die erover schreeuwen komen nogal wappie over.

Volgens mij is het idd ook een wappie term. Want het ging in corona tijd ook rond.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 12:42

Ik ken de agenda 2030 alleen van de UN en de SDG’s. Maar geen idee of dat wordt bedoeld.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 13:24

Max is geboren in België dus geen Nederlander van oorsprong.
Dus men krijgt allemaal een natte tosti van deze nep Nederlander.
Voor mij is hij geen Nederlander en het zal me aan mijn kleine derrière oxideren dat hij zich Nederlander voelt.

Dat je in een ander land geboren bent en jezelf Nederlander voelt maakt je nog geen Nederlander

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 13:26

purny schreef:
Max is geboren in België dus geen Nederlander van oorsprong.
Dus men krijgt allemaal een natte tosti van deze nep Nederlander.
Voor mij is hij geen Nederlander en het zal me aan mijn kleine derrière oxideren dat hij zich Nederlander voelt.

Dat je in een ander land geboren bent en jezelf Nederlander voelt maakt je nog geen Nederlander

Wat onaardig van je.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 13:27

Heb je zo'n sterke mening over iedereen die in het buitenland geboren is en verder volledig in Nederland is opgegroeid of alleen max :+

Van die vapes met geurtjes. Alles stinkt nu naar dat mierzoete spul en mensen blazen het maar al te graag vol in je gezicht