Heerlijk een dagje pantropica geweest met een goede vriend, we zouden allebei schetsen maar hebben zo enorm veel naar de dieren zitten kijken dat we daar amper aan toe kwamen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Polarize schreef:Ik had gister in pantropica een cadeautje voor m'n vader gehaald omdat hij volgende week jarig is, maar vond het een beetje eng om een best gevoelig plantje tot aan zijn verjaardag in mijn lade te verstoppen, dus heb hem zijn cadeau vandaaag al gegeven en hij was er zo blij mee. Nu hangt het plantje al in de woonkamer en is m'n vader er helemaal druk mee bezig haha
en ook zo leuk dat hij iets heeft gekregen waar hij zichtbaar ontzettend blij mee is
Ineke2 schreef:Polarize schreef:Ik had gister in pantropica een cadeautje voor m'n vader gehaald omdat hij volgende week jarig is, maar vond het een beetje eng om een best gevoelig plantje tot aan zijn verjaardag in mijn lade te verstoppen, dus heb hem zijn cadeau vandaaag al gegeven en hij was er zo blij mee. Nu hangt het plantje al in de woonkamer en is m'n vader er helemaal druk mee bezig haha
Wat liefen ook zo leuk dat hij iets heeft gekregen waar hij zichtbaar ontzettend blij mee is

ik zag een vetplantje in een hangpot van een schommelend poppetje, dus die moest ik er echt bij halen Ineke2 schreef:Gefeliciteerd![]()
met het feestvarken
Suzanne F. schreef:En een echt feestvarken! Gefeliciteerd LG!
chanicha schreef:Gefeliciteerd met je feestvarken LG
Zonnehoed schreef:Gefeliciteerd, LG!
_chou schreef:@Little_gift, het is zeker een superplekje, maar 5 minuten van de hogeschool af
Ineke2 schreef:Ik ben blij dat mijn oven ( die ik heb overgenomen) en mijn wasmachine professioneel gereinigd zijn. Geeft toch een fijn gevoel.
) maar doorgaans noem ik hem Beef of Bifi of Pork Chops
Geweldig Lieser schreef:Little_Gift schreef:Dank je wel, lief van je![]()
Officieel heet hij BifiWorst (oorspronkelijk BifiWorst Mini maar ondertussen geüpgrade naar BifiWorst XXL) maar doorgaans noem ik hem Beef of Bifi of Pork Chops
fjordjes schreef:Haha wat een namen
Captain schreef:Geweldig

Vandaar dat hij toen nog BifiWorst Mini Edition genoemd werd
Polarize schreef:Volgende week krijgt ie nog een hangtplantje maar dan meer in de stijl waarop ik normaal cadeautjes geef, met wat humorik zag een vetplantje in een hangpot van een schommelend poppetje, dus die moest ik er echt bij halen