Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lugea schreef:Dankjewel!
Vandaag heeft m’n moeder weer een MRI om te kijken hoe de situatie nu is, daar krijgen we morgen de uitslag van. Dat soort momenten zijn toch wel erg spannend, maar we proberen toch optimistisch te blijven voor zover dat mogelijk is.
MarlindeRooz schreef:Spannend Lugea, en veel sterkte gewenst!
Ik erger me aan mijn extreme vermoeidheid, ben zo bang voor long covid. Zo moe als ik ben dat is niet normaal.
Rytir schreef:Vanmorgen naar de apotheek voor een herhaal recept; 9.00 is geen goede tijd. De halve bejaarde bevolking van mijn dorp stond in de rij... Voor mij is het op loopafstand dus ben terug naar huis gegaan en 5 kwartier later een nieuwe poging gedaan. Het herhaalrecept stond niet in hun systeem, ik had nog een printje thuis dus die even opgehaald en weer naar de apotheek. Bleek niet de juiste, foutje van de arts. Maar die arts is niet meer mijn behandelaar dus moet het via de huisarts. Die gebeld maar blijkbaar hebben ze van 11.30 tot 13.30 lunchpauze.
Net gebeld en ik kreeg toch een uitbrander! Voor dit soort dingen moet je voor 11.00 uur bellen. Ze hadden het al zo druk want ze waren met 2 personen ipv 4. Tja karin, daar kan ik niks aan doen
Onderbezetting is superkut maar ik ben ook al 5 uur bezig om een simpel herhaal receptje te fixxen. Het was echt onbeschoft hoe ze deed en nu zit ik te twijfelen of ik een klacht ga indienen of ik het laat gaan omdat ik snap hoe k*t het kan zijn als je het werk van 2 moet doen uit nood....
Lugea schreef:Het is misschien niet per se een ergernis, maar we echt een baal-moment. Nadat we deze zomer te horen hebben gekregen dat mijn moeder een zeer agressieve hersentumor heeft en dus niet lang meer bij ons zal zijn, hebben we net te horen gekregen dat de longkanker van mijn opa ernstig uitgezaaid is en z’n levensverwachting 3-6 maanden is. Ik erger me er even aan dat het gewoon niet op lijkt te houden met slechte berichten…