Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 10:38

Lugea heel veel sterkte.

Urbanus

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 10:38

Heel veel sterkte, wat verschrikkelijk!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 11:00

Lugea schreef:
Bedankt allemaal. Het is inderdaad een vreselijke ziekte die zoveel kapot maakt…

helaas wel....
Heel veel sterkte voor je :knuffel:

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 11:24

Afbeelding
Dit :+

Update over de radio, staat weer op NPO 2 :') *\o/*

Sterkte Lugea

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 12:20

Bedankt allemaal :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 12:31

Heel veel sterkte, Lugea :knuffel:

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 12:40

Dankjewel!

Vandaag heeft m’n moeder weer een MRI om te kijken hoe de situatie nu is, daar krijgen we morgen de uitslag van. Dat soort momenten zijn toch wel erg spannend, maar we proberen toch optimistisch te blijven voor zover dat mogelijk is.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 12:41

Spannend Lugea, en veel sterkte gewenst! :*

Ik erger me aan mijn extreme vermoeidheid, ben zo bang voor long covid. Zo moe als ik ben dat is niet normaal.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 12:50

Verschrikkelijk Lugea, heel veel sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 12:56

Ik erger me eraan dat ik nog 2 weken bij mijn werkgever werk en me zo ziek voel :-( voelt alsof ik nu mijn werkgever in de steek laat en verzuim om mijn laatste weken af te maken |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 12:57

Paard stuk, auto stuk, laptopadapter stuk. ^) Kunnen dingen de komende maanden gewoon even heel blijven? Ik ben wel klaar met geld uitgeven.

Also: egocentrische mensen. :=

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 13:07

Mkango schreef:
Paard stuk, auto stuk, laptopadapter stuk. ^) Kunnen dingen de komende maanden gewoon even heel blijven? Ik ben wel klaar met geld uitgeven.

:(:)

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 13:43

Mkango schreef:

Meestal komt het per drie... Dus hopelijk is het klaar.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 14:11

Lugea schreef:
Dankjewel!

Vandaag heeft m’n moeder weer een MRI om te kijken hoe de situatie nu is, daar krijgen we morgen de uitslag van. Dat soort momenten zijn toch wel erg spannend, maar we proberen toch optimistisch te blijven voor zover dat mogelijk is.

Dat si altijd zo spannend, keer op keer op keer en ik vind het eigen not done voor die mensen om daar nog een dag op te wachten.
Als ik bij mijn moeder zag hoeveel spanning dat gaf, echt niet fijn :(:)

Edit, Mkango sterkte, het is wat Maralyn zegt dus we gaan er van uit dat het nu klaar is :j

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 14:44

MarlindeRooz schreef:
Spannend Lugea, en veel sterkte gewenst! :*

Ik erger me aan mijn extreme vermoeidheid, ben zo bang voor long covid. Zo moe als ik ben dat is niet normaal.

Snap dat je bang bent voor long covid, maar het is nog maar pas geleden! Ik ben echt nog wel een 3/4 weken zo extreem moe geweest en heb er geen restklachten aan over gehouden, geef het nog even tijd :j

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 14:49

Aan een collega die niet verder komt dan; de computer zegt nee. -O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 14:50

Je collega is mijn spirit animal, sorry.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 14:52

Lugea schreef:
Dankjewel!

Heel veel sterkte :knuffel:

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 15:02

Ik heb een collega die al vier jaar op rij hetzelfde fout doet ondanks geschreven instructie. Vandaag weer 'het werkt niet'.

Nee klopt en daar hebben we nog geen half jaar geleden nog een dikke discussie over gehad toen je bijna een heel project een halt toeriep om niks.

Ik verdenk die gast er serieus van dat z'n vrouw 'm helpt met poepen. Die gast is 50 ofzo en krijgt 60k per jaar voor alleen maar fouten maken. Non stop fouten.

Schiet me lek.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 15:09

Vanmorgen naar de apotheek voor een herhaal recept; 9.00 is geen goede tijd :') . De halve bejaarde bevolking van mijn dorp stond in de rij... Voor mij is het op loopafstand dus ben terug naar huis gegaan en 5 kwartier later een nieuwe poging gedaan. Het herhaalrecept stond niet in hun systeem, ik had nog een printje thuis dus die even opgehaald en weer naar de apotheek. Bleek niet de juiste, foutje van de arts. Maar die arts is niet meer mijn behandelaar dus moet het via de huisarts. Die gebeld maar blijkbaar hebben ze van 11.30 tot 13.30 lunchpauze. :+ Net gebeld en ik kreeg toch een uitbrander! Voor dit soort dingen moet je voor 11.00 uur bellen. Ze hadden het al zo druk want ze waren met 2 personen ipv 4. Tja karin, daar kan ik niks aan doen := Onderbezetting is superkut maar ik ben ook al 5 uur bezig om een simpel herhaal receptje te fixxen. Het was echt onbeschoft hoe ze deed en nu zit ik te twijfelen of ik een klacht ga indienen of ik het laat gaan omdat ik snap hoe k*t het kan zijn als je het werk van 2 moet doen uit nood....

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 15:11

Rytir schreef:
Vanmorgen naar de apotheek voor een herhaal recept; 9.00 is geen goede tijd :') . De halve bejaarde bevolking van mijn dorp stond in de rij... Voor mij is het op loopafstand dus ben terug naar huis gegaan en 5 kwartier later een nieuwe poging gedaan. Het herhaalrecept stond niet in hun systeem, ik had nog een printje thuis dus die even opgehaald en weer naar de apotheek. Bleek niet de juiste, foutje van de arts. Maar die arts is niet meer mijn behandelaar dus moet het via de huisarts. Die gebeld maar blijkbaar hebben ze van 11.30 tot 13.30 lunchpauze. :+ Net gebeld en ik kreeg toch een uitbrander! Voor dit soort dingen moet je voor 11.00 uur bellen. Ze hadden het al zo druk want ze waren met 2 personen ipv 4. Tja karin, daar kan ik niks aan doen := Onderbezetting is superkut maar ik ben ook al 5 uur bezig om een simpel herhaal receptje te fixxen. Het was echt onbeschoft hoe ze deed en nu zit ik te twijfelen of ik een klacht ga indienen of ik het laat gaan omdat ik snap hoe k*t het kan zijn als je het werk van 2 moet doen uit nood....

Ik zou het doen, het is niet jouw schuld dat ze onderbezetting hebben, ook niet van hun, maar dat is meer een beleidsprobleem. Maar dat hoeven ze niet op jou af te reageren, jij kan ook je redenen hebben dat je zo laat belt (en dat had je ook)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 15:14

Idd de manier van reageren is sowieso not done :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 15:20

Lugea schreef:
Het is misschien niet per se een ergernis, maar we echt een baal-moment. Nadat we deze zomer te horen hebben gekregen dat mijn moeder een zeer agressieve hersentumor heeft en dus niet lang meer bij ons zal zijn, hebben we net te horen gekregen dat de longkanker van mijn opa ernstig uitgezaaid is en z’n levensverwachting 3-6 maanden is. Ik erger me er even aan dat het gewoon niet op lijkt te houden met slechte berichten…

:(:) :(:) :(:) :(:) :(:)

Dan vallen alle kleine ergernissen even in het niet. Komt ook "altijd" tegelijk, terwijl het hele proces voor met 1 persoon al heel moeilijk is om te aanschouwen en door te maken.
Dikke knuffel en veel sterkte komende tijd.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 16:06

Sorry de ergernis vond gisteren plaats, maar ik wil hem toch delen.

Gisteren was het prachtig weer, ik besloot om met mijn (manege)les kinderen op buitenrit te gaan, want waarschijnlijk is dit de laatste keer dat het kan. (ik was op de fiets mee, is gebruikelijk bij ons op de manege)
Alles ging goed totdat 2 pony's op elkaar botsten, ik was net bij de voorste 2 pony's omdat we gingen draven maar blijkbaar hadden de 2 laatste meiden besloten om hun pony's in te houden zodat ze bij konden galopperen (dit mag expliciet niet, stelletje rotzakken zijn het soms). Enfin, pony's gingen iets te enthousiast, botsen op de pony ervoor, pony bokt, een pony gaat "ervandoor"... alom paniek.
Ik was druk bezig met alles te kalmeren en rustig te houden, pony en ruiter waren na 10 meter weer kalm en kwamen terug.
Maar ja, jonge kids (11-13 jaar), spanning, dus 2 aan het huilen, 2 die niet meer erop wouden zitten (we hebben het hier over een gevorderde les 4-5 jaar op paardrijles) en pony's die nu ook de spanning oppakken dus beginnen te draaien.

Terwijl ik bezig ben om alles weer in het gareel te krijgen en de kinderen en pony's rustig te houden komt er een kerel DWARS door de groep gelopen met 2 loslopende reactieve honden. De honden pikken de spanning op en gaan op de pony's in rennen en happen. Kids nog meer in paniek, pony's die stijgeren, kinderen die gillen.. Ik roep nog naar die man wacht even en roep je honden bij je.
Krijg ik terug "Ik heb het recht hier te lopen, jullie moeten aan de kant". En dan rustig doorlopen tussen het geweld door, al mopperend dat het poedersuiker zijn.
Inmiddels had ik 3 pony's in handen, 4 kinderen die van de pony's af waren gesprongen en 2 die aan het huilen waren. Doordat de honden maar om de paarden bleven rennen en in ze bleven springen.

Ik wou die man zowat in de nek springen zo boos was ik. HOEZO laat je je reactieve honden los in een groep waarvan je ten eerste ziet dat het niet helemaal goed gaat en dat je ook nog eens ziet dat het KINDEREN zijn.

Nu is het goed afgelopen en niemand was gewond maar godver wat was ik aan het koken.

Na een stukje lopen zat iedereen weer op hun pony en hebben we de buitenrit, weliswaar verkort, goed afgerond.

Ik hoop maar dat de kinderen nu snappen waarom ze niet in galop mogen voordat ik het zeg :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 17:04

Hoesten, hoesten en nog eens hoesten. Alles doet zeer ;(