Ik vergeet wel eens dat je zelf hard moet praten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spenk schreef:Volgensmij blijf je bij klachten thuis zeker met een partner die je elke dag opnieuw besmetten kan. De meeste mensen zijn pas na een dag of 3-5 positief van hun partner. Daarom was het advies ook steeds testen na 5 dagen.
SusanH schreef:Je bent niet geboosterd. Officieel moet je dan nog steeds thuis blijven zover ik weet. En testen op dag 5.
CharleyT schreef:SusanH schreef:Je bent niet geboosterd. Officieel moet je dan nog steeds thuis blijven zover ik weet. En testen op dag 5.
Gebruik je gewoon je gezonde verstand, al die officiele regeltjes zijn trouwens nog al verwarrend ook.
Niet geboosterd thuisblijven, wel geboosterd niet? Schiet mij maar lek, daar zal het virus schijt aan hebben.
Fitzroy schreef:Met echte griep kun je niet eens werken. Maar met een verkoudheid wel. Je blijft toch niet voor iedere verkoudheid thuis?
Zebrastreep schreef:Ik had ook hoop voor morgen dan zit ik op dag 5 maar ben nu nog niet klachtenvrij dus dat wordt niks.
Aangezien iedereen op mijn werk 2 weken geleden corona heeft gehad moet ik zaterdag komen werken. Voel mij daar ook wel fit voor.
Merk toch een klein beetje benauwdheid maar ik heb ook hyperventilatie dus daar kan ik wel mee omgaan
SusanH schreef:Nou dat idd.
Overigens nu een griepepidemie. Volgens het journaal vanwege de maatregelen geen groliepgolf gehad nog. Ik denk zelf dat dit wel meespeelt maar niet omdat de maatregelen de griep zo goed tegen gingen. Maar meer dat de meeste mensen nu gewoon veel minder weerstand hebben.
Castilja schreef:Ik ben gisterochtend positief getest en voel me toch wel flink benauwd. Meer mensen daar last van? Ik weet dat het een groot symptoom was bij de eerste variant, maar bij Omnikron begreep ik dat dat wel mee zou moeten vallen?