Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oomens schreef:maralyn schreef:M'n kerel
Chagrijnig zijn mag, maar ga het niet op mij afreageren, en als ik zeg dat ik het niet pik. Want andersom doen we ook niet. Helemaal geen glas kapot gooien.
Dus heel demonstratief vier glazen uit de kast gepakt en hardop gezegd.
"Jij slopen? Ik ook!"
Klets! Zo op de grond!
Stiekem niet erg.
De helft was al stuk en het waren lelijke glazen.
Heerlijk altijd, als grote mensen expres kinderachtig gaan doen in een conflict omdat de ander dat ook doet/ermee begon, en zichzelf dan als de meest volwassen partij zien.
maralyn schreef:M'n kerel
Chagrijnig zijn mag, maar ga het niet op mij afreageren, en als ik zeg dat ik het niet pik. Want andersom doen we ook niet. Helemaal geen glas kapot gooien.
"Jij slopen? Ik ook!"
Klets! Zo op de grond!
Stiekem niet erg.
Rytir schreef:maralyn schreef:M'n kerel
"Jij slopen? Ik ook!"
Klets! Zo op de grond!
Stiekem niet erg.
Huh, dus hij gooide er 1 kapot en jij toen 4? Grote vraag is, wie heeft de scherven opgeruimd?
Hier even de balen over de kerst inkopen; supermarkt heeft altijd mooie procureur stukken (van ongeveer een kg dus te veel voor mij alleen). Nu dacht ik het met kerst te maken voor familie en is het al 2 weken uitverkocht....
Rytir schreef:maralyn schreef:M'n kerel
"Jij slopen? Ik ook!"
Klets! Zo op de grond!
Stiekem niet erg.
Huh, dus hij gooide er 1 kapot en jij toen 4? Grote vraag is, wie heeft de scherven opgeruimd?
Hier even de balen over de kerst inkopen; supermarkt heeft altijd mooie procureur stukken (van ongeveer een kg dus te veel voor mij alleen). Nu dacht ik het met kerst te maken voor familie en is het al 2 weken uitverkocht....
Britta31 schreef:Vlees kan je beter een paar weken voor de kerst bestellen bij de slager.Je kan het dan vlak voor de kerst ophalen.
Plop1997 schreef:corinep schreef:Laten we de niet verkochte haloween meuk gewoon re-branden als kersttrui...
[ [url=m/Iu9RBI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oof de Kersttruien van Large dit jaar waren om te huilen. Heb je die van Harley Quinn gezien? Echt heel erg slecht!
Moestuin schreef:1 of andere onnozelaar die stopt aan onze weide, auto uit spurt, vuurwerk aan steekt, met gierende banden weg rijd en boem. Op 20 meter van enkele pony’s. Op 80 meter van een stal vol (hoog)zwangere schapen en geiten. Stoer. Echt stoer. Achterlijke zak. Zak toch in de stront.
Zebrastreep schreef:Dat ik op veel plekken op mijn lijf droge plekken krijgt wat weer zorgt voor wondjes. Handen beginnen nu , mijn lip scheurt regelmatig en nu heb ik steeds dat ik mijn neus steeds wat beschadig aan de binnenkant en daar wondjes van krijg. Vooral de neus is zeer irritant want ik moet er van niezen omdat die korstjes kriebelen als een gek!
Weg met de winter ben er zo klaar mee elk jaar bah! Die koude lucht zorgt alleen maar voor ellende