Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 19:42

Koud :brr:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 19:54

Schoonmoeder die vandaag op dochter ging passen. Wij gingen haar om 17.00 ophalen. 15.30 bericht: Wij gaan er mee naar de winkel, wij verwittigen als wij terug zijn (winkel op ruim half uur rijden) Nou ja ok, goed. 17.30: Wij gaan er eerst nog wat mee gaan eten. Wij verwittigen als wij daar vertrekken. Ondertussen is het bijna 19.00. Dochter gaat in bed om 20.00. Mogen wij haar ook nog even zien?

Ik ben dat gezeik zo beu. Altijd de avond vooraf telefoon: Mag ze nu al niet komen en blijven slapen? Altijd hetzelfde gezeik dat ze er mee weg zijn om haar toch langer te hebben. En dan verbaast dat ze enkel komt om op te passen als het echt niet anders kan.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 20:14

oomens schreef:
maralyn schreef:
M'n kerel

Chagrijnig zijn mag, maar ga het niet op mij afreageren, en als ik zeg dat ik het niet pik. Want andersom doen we ook niet. Helemaal geen glas kapot gooien.

Dus heel demonstratief vier glazen uit de kast gepakt en hardop gezegd.
"Jij slopen? Ik ook!"

Klets! Zo op de grond!

Stiekem niet erg.
De helft was al stuk en het waren lelijke glazen.

Heerlijk altijd, als grote mensen expres kinderachtig gaan doen in een conflict omdat de ander dat ook doet/ermee begon, en zichzelf dan als de meest volwassen partij zien.

Ik volwassenen??

Waar lees jij dat?

Ik uit alleen mijn ergenis en dat mag best geloof ik?

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 20:17

wat is dat vuurwerk irritant!

-

mijn vader doet wagenwijd de deur open maar wij hebben 3 katten thuis -O-

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 20:19

Mag ik niet gewoon gaan slapen en 2 januari wakker worden? ^)

Mo_86

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 20:26

Drukke dag gehad op het werk, heb bijna vakantie dus mijn motivatie is nul. Tel daar pms bij op en een vakantie vol leuke plannen die allemaal zijn geschrapt door alweer een fiets lockdown. En het allerergste: een vriendin die al zoveel pech heeft op gezondheidsgebied heeft blijkbaar nog niet genoeg op haar bord gehad, blijkbaar kon er nog kanker bij… ik ben boos, chagrijnig en gefrustreerd.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 21:11

maralyn schreef:
M'n kerel

Chagrijnig zijn mag, maar ga het niet op mij afreageren, en als ik zeg dat ik het niet pik. Want andersom doen we ook niet. Helemaal geen glas kapot gooien.

"Jij slopen? Ik ook!"

Klets! Zo op de grond!

Stiekem niet erg.

Huh, dus hij gooide er 1 kapot en jij toen 4? Grote vraag is, wie heeft de scherven opgeruimd?

Hier even de balen over de kerst inkopen; supermarkt heeft altijd mooie procureur stukken (van ongeveer een kg dus te veel voor mij alleen). Nu dacht ik het met kerst te maken voor familie en is het al 2 weken uitverkocht....

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 21:26

Rytir schreef:
maralyn schreef:
M'n kerel

"Jij slopen? Ik ook!"

Klets! Zo op de grond!

Stiekem niet erg.

Huh, dus hij gooide er 1 kapot en jij toen 4? Grote vraag is, wie heeft de scherven opgeruimd?

Hier even de balen over de kerst inkopen; supermarkt heeft altijd mooie procureur stukken (van ongeveer een kg dus te veel voor mij alleen). Nu dacht ik het met kerst te maken voor familie en is het al 2 weken uitverkocht....

Ik. :')
Ik heb braaf alles opgeruimd.

Balen van je procureur!
Dat is echt super vervelend!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 21:30

Vlees kan je beter een paar weken voor de kerst bestellen bij de slager.Je kan het dan vlak voor de kerst ophalen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 21:36

Rytir schreef:
maralyn schreef:
M'n kerel

"Jij slopen? Ik ook!"

Klets! Zo op de grond!

Stiekem niet erg.

Als je varkenshaas een goede vervanger vindt, de culinair versie van de Jumbo is echt heel erg goed.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 22:03

Britta31 schreef:
Vlees kan je beter een paar weken voor de kerst bestellen bij de slager.Je kan het dan vlak voor de kerst ophalen.

Dat deed ik normaal ook, nu dacht ik het is er altijd, nooit uitverkocht ook niet eerdere jaren... Zal je altijd zien :')

San, dat is ook super lekker, die had mijn moeder afgelopen jaar met spek bij het kerst diner :9 .

Ik denk dat als het morgen niet lukt qua inkoop het porchetta gaat worden, dat past het best bij de andere gerechten.

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 22:06

Dat ik zulk engelen geduld heb als het gaat om mijn eigen gezondheid -O-

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 22:20

Rytir een slager zal best nog procureur hebben denk ik want met deze dagen wordt merendeels het luxere vlees verkocht.
Wel heerlijk eten dat vlees :j

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 22:24

Ik heb niks te doen dus wil kleding bestellen,, heb vandaag al 2x wat besteld :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 22:29

Dat ik op veel plekken op mijn lijf droge plekken krijgt wat weer zorgt voor wondjes. Handen beginnen nu , mijn lip scheurt regelmatig en nu heb ik steeds dat ik mijn neus steeds wat beschadig aan de binnenkant en daar wondjes van krijg. Vooral de neus is zeer irritant want ik moet er van niezen omdat die korstjes kriebelen als een gek!

Weg met de winter ben er zo klaar mee elk jaar bah! Die koude lucht zorgt alleen maar voor ellende

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 22:30

Laten we de niet verkochte haloween meuk gewoon re-branden als kersttrui...

Afbeelding

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 22:32

corinep schreef:

[ [url=m/Iu9RBI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oof de Kersttruien van Large dit jaar waren om te huilen. Heb je die van Harley Quinn gezien? Echt heel erg slecht!

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 22:37

Plop1997 schreef:
corinep schreef:

[ [url=m/Iu9RBI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oof de Kersttruien van Large dit jaar waren om te huilen. Heb je die van Harley Quinn gezien? Echt heel erg slecht!

Ik heb net even gekeken en die is idd om te huilen, staan nog meer haloweentruien bij :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 22:41

1 of andere onnozelaar die stopt aan onze weide, auto uit spurt, vuurwerk aan steekt, met gierende banden weg rijd en boem. Op 20 meter van enkele pony’s. Op 80 meter van een stal vol (hoog)zwangere schapen en geiten. Stoer. Echt stoer. Achterlijke zak. Zak toch in de stront.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 22:46

Moestuin schreef:
1 of andere onnozelaar die stopt aan onze weide, auto uit spurt, vuurwerk aan steekt, met gierende banden weg rijd en boem. Op 20 meter van enkele pony’s. Op 80 meter van een stal vol (hoog)zwangere schapen en geiten. Stoer. Echt stoer. Achterlijke zak. Zak toch in de stront.

Bij dat soort figuren hoop ik altijd dat ze er een vinger afknallen ofzo. Mag het hier vast niet zeggen, maar toch hoop ik het.

Vuurwerk op Oudjaarsdag vanaf het donker wordt begrijp ik, maar niet nu al en zéker niet bij dieren in de buurt!! -:(-

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 22:51

Zebrastreep schreef:
Dat ik op veel plekken op mijn lijf droge plekken krijgt wat weer zorgt voor wondjes. Handen beginnen nu , mijn lip scheurt regelmatig en nu heb ik steeds dat ik mijn neus steeds wat beschadig aan de binnenkant en daar wondjes van krijg. Vooral de neus is zeer irritant want ik moet er van niezen omdat die korstjes kriebelen als een gek!

Weg met de winter ben er zo klaar mee elk jaar bah! Die koude lucht zorgt alleen maar voor ellende

Zoek naar een crème met een hoog gehalte ureum, dat helpt echt bij extreem droge plekjes. Voorheen was er een gezichts crème van zinq maar die is er geloof ik niet meer...

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 23:07

Vriend en ik zijn emotioneel leeg, lijken alleen maar te kunnen kibbelen. Ugh, ik wil slapen maar dan kibbelen we morgen weer over de dingen die ik niet gedaan heb die hij verwacht had dat ik zou doen :z

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 23:15

Afgrijselijke herrie van mijn “buren”, echt harde muziek, schreeuwen, gillen enzo. Vind het al hele nare types en die kerel schuwt een dreigement niet als je ze aanspreekt…

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 23:21

Aan DHL, ben al een week aan het wachten op mijn bestelde jurkje voor kerst die ik na eindeloos lang zoeken gevonden heb. En hij is nu nog steeds op het sorteercentrum. Huilen dit.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 23:40

Ik ben zo irriteerbaar vandaag. En dat wil ik op zich niet, maar vandaag wil ik gewoon alleen zijn. Maar dat kan niet en dan reageer ik op anderen af. Wat hun dan boos maakt en zo verder. -O- Pfff.

Ik wil gewoon even een weekendje helemaal alleen, zonder plichten, deadlines, mensen....