maessie schreef:[ Afbeelding ]
Ik heb ze zopas wel gezien.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maessie schreef:[ Afbeelding ]
C_arola schreef:Label is bij de verkoopster waar ik vanmorgen van heb gekocht nog steeds niet ontvangen dus zij kan nog niks opsturen. Nu heeft dat geen haast vanuit mijn kant maar ik hoop wel dat ik het pakket heb voordat Vinted het geld gaat uitbetalen omdat het nog niet goed staat in de Vinted app. Afwachten voor nu.
magicmist schreef:Weet iemand of je bij een defect product altijd retour kan aanvragen.
Ik heb iets verkocht wat voor vertrek 100% zeker in orde was.
Nu geeft koper aan dat het niet goed is.
Ik heb gevraagd om een retour, volgens koper heeft ze probleem gemeld, maar zie nog niets staan?
Ik wil het graag terug hebben. Wel gaf koper aan het met snellader geladen te hebben terwijl dit niet mag bij dit product. Best kans dat ie daardoor kapot is gegaan? Kan ik dit eventueel melden bij vinted indien ik geen retour ga krijgen?
pmarena schreef:Bij mij stond direct al dat pakje geleverd was en dat ik moest kiezen tussen alles is Okee of ik heb een probleem, en als ik niet binnen 48 uur een probleem zou melden dan zou het geld vrijgegeven worden.
Ik ga er echt niet vanuit dat een pakje dat nog niet eens ingeleverd is, binnen 48 uur bij mij is
Dus hier uiteraard wel een probleem gemeld. Verkoper heeft nu de verkoop geannuleerd, ik zie een bericht dat ik een terugbetaling krijg. Ben benieuwd of dat dan goed is gegaan want straks zal je zien dat ze heeft geklikt op de knop van zeg maar koper meldt een probleem, stort het geld maar terug als verkoper om het op te lossen.
Ben benieuwd wat er nu precies gebeurd is
Ze gaat het artikel er opnieuw opzetten is het idee, zodat ik hem opnieuw kan kopen en dan voor andere verzendwijze kan kiezen.