Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordjes schreef:Vandaag zou er een pakje via de brievenbus komen, bezorgd door de postbode. Staat dat die om 10.54 is bezorgd maar ik heb niks ontvangen, ben al de hele dag thuis. Waarom moet dat altijd zo gaan...
Zertab schreef:Dat het kabinet denkt dat een avondklok gaat werken... alsof de jeugd dan niet gewoon logeerpartijtjes gaat houden
Marije_1997 schreef:Zertab schreef:Dat het kabinet denkt dat een avondklok gaat werken... alsof de jeugd dan niet gewoon logeerpartijtjes gaat houden
Werkt sws niet wand half nederland moet een ontheffing aanvragen. Mensen die bijv 'savonds en snachts werken mantelzorgers etc.
xmarritw schreef:Zertab schreef:Dat het kabinet denkt dat een avondklok gaat werken... alsof de jeugd dan niet gewoon logeerpartijtjes gaat houden
Dit inderdaad. De mensen die ik ken die zich nu al niet aan de regels houden, gaan echt niet stoppen met naar feestjes gaan door een avondklok.
Zertab schreef:Marije_1997 schreef:
Werkt sws niet wand half nederland moet een ontheffing aanvragen. Mensen die bijv 'savonds en snachts werken mantelzorgers etc.
En mensen met een hond mogen wel nog naar buiten
Of mensen met een paard.
Dus inderdaad, meer dan half Nederland mag wel gewoon naar buiten.
Foaly schreef:Dat ik me iets in mn hoofd heb gehaald wat me echt heel leuk lijkt, maar dat ik daarvoor eerst een tweejarige opleiding a 2250 euro per jaar moet doen (plus een instapmodule van 750 euro). En het geld heb ik wel, maar ik heb lichtelijk faalangst (met dank aan mijn HBO-opleiding die nogal eh, stroef verliep) en ik zie mezelf dat geld al door de plee spoelen omdat ik het toch niet haalEn als ik het haal, dan is het ook nog niet eens gegarandeerd dat ik daarna kan gaan doen waar de opleiding voor bedoeld is en daar ook nog eens een halve boterham mee kan verdienen
Maar aan de andere kant lijkt het me ook wel een heel toffe nieuwe richting. Dus eh, help
Marije_1997 schreef:Zertab schreef:Dat het kabinet denkt dat een avondklok gaat werken... alsof de jeugd dan niet gewoon logeerpartijtjes gaat houden
xmarritw schreef:Zertab schreef:Dat het kabinet denkt dat een avondklok gaat werken... alsof de jeugd dan niet gewoon logeerpartijtjes gaat houden
Dit inderdaad. De mensen die ik ken die zich nu al niet aan de regels houden, gaan echt niet stoppen met naar feestjes gaan door een avondklok.
Bijkomende ergernis mensen die constant foto's van hun feestjes op hun insta plaatsen. Ik wil zo graag weer afspreken met vrienden, maar ik hou mij aan de regels en doe het dus niet.